Emättimen pituus

mätin

Tässä Seksuaaliterveysklinikan tutkimusten pohjalta tietoa:
Johtopäätöksiä: Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm. Vaikka emättimellä on onneksi kyky venyä yhdynnässä, on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua. Lisäksi tällainen tilanne estää muun häpyalueen kontaktin ja klitoriksen alueelle ei tule suoraa stimulaatiota. Tehtyjen tutkimusten perusteella voidaan siis todeta, että tavanomaisen mittainen penis on juuri sopiva molemminpuolisen nautinnon kannalta.
Eli aivan turha vouhottaa siitä että omistaa pitkän penkiksen koska sillä ei ole naisille mitään merkitystä vaan vain miehelle itselleen.

57

3071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mul oli muka 21.72cm

No voi vittu, niinpä onkin. No ei mulla olekkaan kuin normaali 13cm kulli. Sori kun kusetin teitä.

• Jos emättimen pituus vielä paljon kasvaa, niin se saattaa ylettyä peräaukosta napaan. Leveys taas liian isona saa aikaan sikopaimeneksi kelpaamattomat reidet. Itse olen sikareiden ystävä.

Emättimen syvyys on sitten asia erikseen ja joillekin hulahtaa 20-senttinenkin. Aivan välttämätön sellainen 20-senttinen on etenkin muiden vitutuksessa ja ihmetellä täytyy, miksi sellainen pienikullista vituttelee, kun pikkunappula on kerran parempi.

Onko palstalla ketään 20-senttisen haltijaa, joka vaihtaisi sen parempaan koklmetoistasenttiseen?

• pusukaa housuissanne

"on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua"

Taas tärkeä huomio. Tässäkin tarkoitetaan ihon pinnasta olevaa 17-20 cm.

• Pérseestä mitattu 13 ei satu eli se on paras.

Hyvää yötä niin naisille (1kpl, juttelee itsensä kanssa ja kyselee itseltään, mikä olis muehhen paras koko) kuin miehillekin, poikia unohtamatta...

• NainNen

Tosiasia on se että pitkä penis voi aiheuttaa kipua yhdynnässä, tiedän tämän koska olen nainen. Emättimen perällä ei ole mitään sellaista mikä kiihottaisi naista vaan nainen kiihoittuu klitoriksesta sekä emättimen aukon lähellä olevista alueista.

• asdffds
        NainNen kirjoitti:

Tosiasia on se että pitkä penis voi aiheuttaa kipua yhdynnässä, tiedän tämän koska olen nainen. Emättimen perällä ei ole mitään sellaista mikä kiihottaisi naista vaan nainen kiihoittuu klitoriksesta sekä emättimen aukon lähellä olevista alueista.

Suosittelen tutustumista naisiin, ennen kuin yrität laukoa mielipiteitäsi ja kokemuksiasi kaiken kattavina faktoina. Olet merkittävän marginaalisessa ryhmässä asian suhteen.

Ei sillä, että hetkeäkään jaksaisin edes uskoa sinun olevan nainen.

• nainen4
        asdffds kirjoitti:

Suosittelen tutustumista naisiin, ennen kuin yrität laukoa mielipiteitäsi ja kokemuksiasi kaiken kattavina faktoina. Olet merkittävän marginaalisessa ryhmässä asian suhteen.

Ei sillä, että hetkeäkään jaksaisin edes uskoa sinun olevan nainen.

Suosittelen sinua tutustumaan naiseen tarkemmin. Näyttää olevan täällä miehillä sellainen harhaluulo että mitä syvemmälle työntää sitä paremmalta naisesta tuntuu. Valitettavasti näin ei ole koska emättimen sisällä ei ole tuntoa vaan se on kohdunnipukka johon penis osuu ja käy kipeää. Nainen kiihottuu klitoriksesta ja emättimen aukon lähellä olevilta alueilta.

• Osaatko lukea?

Tuollahan luki jotenkin näin, että "mittaus häpyluusta"

• Ison nainen
        NainNen kirjoitti:

Todellakin on perällä kiihottavia alueita. KVG kohdunkaulaorgasmi.

• Kullinlujaus

Jos on paikat kunnossa, niin emätin venyy kiihottuessa.
      Kyllä 13 senttisellä aika reilusti tyhjää jää. Eikä se sinne reikään edes viimeistä senttiä myöten mene. Riippuen tietysti asennostakin.
      Olen aika montaa pannut ja mittaa on 17,5cm, eikä ole pohja tullut vastaan kertaakaan, missään asennossa ja tuntuma on ettei ole edes lähelläkään sitä.

Tiedä sitten 20 senttisestä. Jos joltain sellainen löytyy niin kertonee.

• mvjnfvnfnfjodfnojd

Tässä pitäisi käsittää seuraava asia: 17 senttiä mulukussa, ei ole 17 senttiä pìllussa.

Samanlaisia kokemuksia kuin "kullinlujaus" nimimerkillä, paitsi että yhdessä tietyssä asennossa se menee liian syvälle, tai hakkaa väärää kohtaa. Tästä naiset ovat huomauttaneet.

Ja yhteen pílluun ei mennyt kokonaan, mutta kyseessä taisi olla juurikin kohdunlaskeuma-tapaus.

• Justiisa jooo

Jaa, ettei ole pohja tullut vastaan?? Arvaappa miksi näin käynyt? - No siksi, kun sinulla ei ole 17cm, ja kun se pohja ei mikään radigaali pohja ole. Eräs vaihtoehto on se, että et ole saanut ja kädessäsi ei ole pohjaa:)

• Pimppi ei ole pohjaton
        mvjnfvnfnfjodfnojd kirjoitti:

Tässä pitäisi käsittää seuraava asia: 17 senttiä mulukussa, ei ole 17 senttiä pìllussa.

Samanlaisia kokemuksia kuin "kullinlujaus" nimimerkillä, paitsi että yhdessä tietyssä asennossa se menee liian syvälle, tai hakkaa väärää kohtaa. Tästä naiset ovat huomauttaneet.

Ja yhteen pílluun ei mennyt kokonaan, mutta kyseessä taisi olla juurikin kohdunlaskeuma-tapaus.

Kyllä mulla ainakin 17cm mulukussa on vähintään 18cm pillussa! Totts kai! Syynä kiiman kovuus ja se, että pillu imee ja kaivaa munasta joka sentin esiin -yleensä. Mittasihteet ei vain ole nömö 17/18 :)

• olet katkera
        Justiisa jooo kirjoitti:

Jaa, ettei ole pohja tullut vastaan?? Arvaappa miksi näin käynyt? - No siksi, kun sinulla ei ole 17cm, ja kun se pohja ei mikään radigaali pohja ole. Eräs vaihtoehto on se, että et ole saanut ja kädessäsi ei ole pohjaa:)

Muitsa Asus se peiliteoria, se peiliteoria.

• Oleppa hooäx turpa kii
        olet katkera kirjoitti:

Muitsa Asus se peiliteoria, se peiliteoria.

Miksihän asus tähänkin sotketaan? Pysyttäiskö hei kerrankin asiassa, eikä pakoiltais totuutta höpisemällä asuksesta ja kääntämällä jutun suuntaa harhauttavasti. Jooko? Kerrankin.

• Kullinlujaus
        Justiisa jooo kirjoitti:

No ei ole, kun on 17,5cm.
        Jos se kerran liian syvälle menisi, niin kai siitä joku olisi valittanut tai estellyt menemästä. Vaan kun se on juuri päinvastoin.

• Mittasit vain väärin
        Kullinlujaus kirjoitti:

No ei ole, kun on 17,5cm.
        Jos se kerran liian syvälle menisi, niin kai siitä joku olisi valittanut tai estellyt menemästä. Vaan kun se on juuri päinvastoin.

Ei kun sulla ei ole 17cm, vaan olet mitannut väärin ja luulet isommaksi. Sulla on perus 13 - 14cm ja se on passeli.
        Tämä stemmaa tutkimuksiinkin kullinmitoista.

• vgfjölfdfhlhf
        Mittasit vain väärin kirjoitti:

Ei kun sulla ei ole 17cm, vaan olet mitannut väärin ja luulet isommaksi. Sulla on perus 13 - 14cm ja se on passeli.
        Tämä stemmaa tutkimuksiinkin kullinmitoista.

Eikö asus enää kehtaa omalla nimellä kirjoittaa kun munasi pahemman kerran. Keskikoko suomimunalle on yli 15 senttiä.

• Googlen kertomaa
        vgfjölfdfhlhf kirjoitti:

Eikö asus enää kehtaa omalla nimellä kirjoittaa kun munasi pahemman kerran. Keskikoko suomimunalle on yli 15 senttiä.

Mitä se asus munasi? Teidän siittäjänne munasi pahemman kerran, jos joku :)

• Tarviiko tätä palstaa?

• asdffds
        Googlen kertomaa kirjoitti:

Mitä se asus munasi? Teidän siittäjänne munasi pahemman kerran, jos joku :)

Turhaan täällä enää roikut. Kaikki olemme jo saaneet nauraa "jättipeniksellesi," vai millä sitä mainostitkaan. Lähempänä prinssinakkiahan se olikin.

Tässäkin ketjussa pari tyyppiä ilmoittanut omaavansa 17-18 senttisen eikä tee edes tiukkaa painaa täysillä. Sinä taas olet antanut mukavat naurut moderaattoreille postaamassa täällä aivan raivolla moneen otteeseen kolmanneksen koko ketjun viesteistä.

Muista kokeilla tuota vielä: http://i.imgur.com/SxzU8EX.jpg - ehkä pääsisit sillä purkamaan niitä patoutumia ja pienen peniksen aiheuttamia ongelmia. Pääsisit sinäkin toteamaan, että yllättäen sinne emättimeen enemmän kuin 9 senttiä tavaraa mahtuukin.

• Ooppa nilviäinen ääneti
        asdffds kirjoitti:

Turhaan täällä enää roikut. Kaikki olemme jo saaneet nauraa "jättipeniksellesi," vai millä sitä mainostitkaan. Lähempänä prinssinakkiahan se olikin.

Tässäkin ketjussa pari tyyppiä ilmoittanut omaavansa 17-18 senttisen eikä tee edes tiukkaa painaa täysillä. Sinä taas olet antanut mukavat naurut moderaattoreille postaamassa täällä aivan raivolla moneen otteeseen kolmanneksen koko ketjun viesteistä.

Muista kokeilla tuota vielä: http://i.imgur.com/SxzU8EX.jpg - ehkä pääsisit sillä purkamaan niitä patoutumia ja pienen peniksen aiheuttamia ongelmia. Pääsisit sinäkin toteamaan, että yllättäen sinne emättimeen enemmän kuin 9 senttiä tavaraa mahtuukin.

On asus koiauttanut pikkumiestä pahemman kerran. Älä sotke moderaattoreita tähän, ei sunulla ole ystäviä vaikka kuinka koitat muuta väittää.

• Silloin tietä

ette pimpissä ole "pohjaa" jos,panonaikana suudellessa imee omaa kulliaan.

• Pastori Silli

Tuo on totta. Ja samalla tietää että on iso kulli.
        - tai pieni nainen. No on se iso kulli.

• Pastori Silli kirjoitti:

Tuo on totta. Ja samalla tietää että on iso kulli.
        - tai pieni nainen. No on se iso kulli.

Minä olen imenyt omaa kullia. Tosin siinä ei ollut naista välissä. Kuka muu uskaltaa tunnustaa?

Nykyään ei viitsi edes yrittää, kun on selälle hupaa toimintaa ja sen homman saakin hoitaa joku muu;)

• Queswho?
        h-x kirjoitti:

Minä olen imenyt omaa kullia. Tosin siinä ei ollut naista välissä. Kuka muu uskaltaa tunnustaa?

Nykyään ei viitsi edes yrittää, kun on selälle hupaa toimintaa ja sen homman saakin hoitaa joku muu;)

Notkee homo!

• Queswho? kirjoitti:

Notkee homo!

Juu. Ajatelepa sitä... Minä pystyn imemään omaani, mutta tuskin sinun, koska pää hakkaisi paksuun karvamahaasi estäen yläkäyrän poimimisen sielä laardien labyrintista.

• Hoxutin
        h-x kirjoitti:

Juu. Ajatelepa sitä... Minä pystyn imemään omaani, mutta tuskin sinun, koska pää hakkaisi paksuun karvamahaasi estäen yläkäyrän poimimisen sielä laardien labyrintista.

Hei dotcom, miten olis kimi räikkösen muna??

• Hoxutin kirjoitti:

Hei dotcom, miten olis kimi räikkösen muna??

Kyllä kunnon nahkatöttero aina kelpaa. Monacossa tavataan?

• double ou dildou
        h-x kirjoitti:

H-x me halutaan nähä sun kulli sillee, et siin on s24 auki taustalla?

• hotfix1
        h-x kirjoitti:

Kyllä kunnon nahkatöttero aina kelpaa. Monacossa tavataan?

Lähtix jenni sen takii?

• asdffds
        Queswho? kirjoitti:

Notkee homo!

Ei siinä hirveästi notkeutta tarvita. Vähän yritteliäisyyttä ja jotain muuta, kuin läskin sekaan piiloutuva pieni kilpikonnanpää.

• kankea pyllyyn
        asdffds kirjoitti:

Ei siinä hirveästi notkeutta tarvita. Vähän yritteliäisyyttä ja jotain muuta, kuin läskin sekaan piiloutuva pieni kilpikonnanpää.

Oon kyl yrittänyt, mut ei onnistu. Ilmeisesti maaginen 17cm ei riitä, tai olen hyvin kankea.

• double ou dildou kirjoitti:

Haluutko tumputusmatskua, vai oletko vaan utelias?
        Otin äsken isoresoluutioisen valokuvan pérseestäni. Viime viikolla otettu. Oli aika huonossa kunnossa jo. Lähetänkö sinulle?

• Asdffds on persejalka
        kankea pyllyyn kirjoitti:

Oon kyl yrittänyt, mut ei onnistu. Ilmeisesti maaginen 17cm ei riitä, tai olen hyvin kankea.

Ei ku sun pitäs olla tuollanen vitun paskahottisen kokonen niinku asdffds, niin yltäisiy imeen moloos. Hänellä kun on alakroppa 80cm ja yläktoppa 79cm, niin mikäs imuttaressa omaa 13cm kikkulaa.

• Hoxutin
        h-x kirjoitti:

Haluutko tumputusmatskua, vai oletko vaan utelias?
        Otin äsken isoresoluutioisen valokuvan pérseestäni. Viime viikolla otettu. Oli aika huonossa kunnossa jo. Lähetänkö sinulle?

Pappi kysyi alttarilla, vastasin haluan, sydämmeni pohjasta.
        H-x oletan että saat kuvat näyttämään yhtä makeilta kuin stringemil?

• kyllä a
        double ou dildou kirjoitti:

Kannatan.. H-x muragulli ja taustalla onko koolla väliä palsta.

• Mitä se nilviäisen paska

Asdffds:ää itkettää. Eikö ne saaneet sinulle hormonihoidolla pituutta lisää?

• houhou2

asdffds, h-x dosen´t need any cover fire!!!

• alfauros691

Olen mies.

Kokemukseni sanoo että naisia kiinnostaa enemmän kiusoittelevat sormet, suuteleva suu,ihana kieli, läheisyys, toisen huomioon ottaminen.
      Ja mitä tulee siihen lersiin, niin sen tulee olla kova ja sen täytyy tulla oikeasta kulmasta.
      Koko on tärkeätä vain alfauroksille jotka pätevät ja kerskailevat toisilleen.

• Asdffds on pikkuinen poj

Eihän alfauros kersku, se panee. Asdffds on 159cm lyhyt ja siksi ymmärtää, että jollakinhan sen on eoitettava vaikka netissä väärinmitatulla pikku munalla :)

• Mikä ihmeen

"pituus" emätinen syvyys kai olisi parempi kysymys.Ulkosynnytyselimestä voisi kysyä ,kuinka pitkät ovat häpyhuulet pystysuunassa jotka peittävät emättimen aukon.

• Etpä ehtinyt ensimmäisenä kysymään tuota pituutta ;)

• alffaromeouros
        h-x kirjoitti:

Etpä ehtinyt ensimmäisenä kysymään tuota pituutta ;)

Ootko prostage poikii??

• alffaromeouros kirjoitti:

Ootko prostage poikii??

En tiedä mikä tuo on, mutta enemmän siellä prostate-osastolla...:D

Mutta vain lievästi.

• vajakki vain

Emätin ei veny!

• pienempikin riittäis

Mun poikaystävällä on 19,5cm ja voin kertoo että aina ei tunnu kovin kivalta ku menee oikein syvälle.. ei se oo kai ikinä ihan kokonaa sisällä ollukkaan kun ei mahu.. Mutta seuraavana päivänä kyllä aina alamahassa tuntee sen jos liian syvälle on uponnu.
      Mun mielestä joku14-16 cm ois musta ihan sopiva :)

• Mutta vaihtaisitko poikaystäväsi pelin pieneen 14-16-senttiseen?

Älä nyt. Et takuulla vaihtaisi...:D

• tyttöne-92
        h-x kirjoitti:

Mutta vaihtaisitko poikaystäväsi pelin pieneen 14-16-senttiseen?

Älä nyt. Et takuulla vaihtaisi...:D

nooh pakko myöntää että en ehkä vaihtais enäää;) mut jos sil ois aina ollu vaik vähä pienempi nii ei sekää siis haittais :D

• tyttöne-92 kirjoitti:

nooh pakko myöntää että en ehkä vaihtais enäää;) mut jos sil ois aina ollu vaik vähä pienempi nii ei sekää siis haittais :D

Joo. Oikeastaan tuo 14-16 ei ole edes pieni kuin isompien rinnalla, mutta kiitos, kun olit rehellinen. Tuosta isosta pötkylästä saa naisentäytettä helposti sen 14-16 senttiä ja jää vielä ns. lihomisvara. Tulevia siiderimötkyaikoja varten

• tyttöne-92
        h-x kirjoitti:

Joo. Oikeastaan tuo 14-16 ei ole edes pieni kuin isompien rinnalla, mutta kiitos, kun olit rehellinen. Tuosta isosta pötkylästä saa naisentäytettä helposti sen 14-16 senttiä ja jää vielä ns. lihomisvara. Tulevia siiderimötkyaikoja varten

nii totta, ei oo vaan kohalle sattunu sellasia pienempiä yksilöitä:D:D

• tyttönen+2xkiiwi
        h-x kirjoitti:

Oletko H-x varma että ei tyttönen-92:sen hameen kätköistä löydy paria maapähkinää, joita joku voisi pieniksi kiveksiksi kutsua.

• YLLÄPIDOSTA ILTAA
        tyttönen+2xkiiwi kirjoitti:

Oletko H-x varma että ei tyttönen-92:sen hameen kätköistä löydy paria maapähkinää, joita joku voisi pieniksi kiveksiksi kutsua.

Hah. Löytyy takuulla pari viinirypälettä ja nakki niiden välistä, ja tytöt kirjoittaa muuten hooäxän ja asdffds:n kanssa samasta ip-osoitteesta.
        Onkohan asdffds ja H-X pariskunta ja niillä on pari tyttöä?;)

• YLLÄPIDOSTA ILTAA kirjoitti:

Hah. Löytyy takuulla pari viinirypälettä ja nakki niiden välistä, ja tytöt kirjoittaa muuten hooäxän ja asdffds:n kanssa samasta ip-osoitteesta.
        Onkohan asdffds ja H-X pariskunta ja niillä on pari tyttöä?;)

Sepä olisikin jo kohtalainen ihme...:D asido hx= (;) ja (;)

Minä vastaisin aivan samalla lailla, vaikka kysyjä olisi ollut Matias Tapani, jos sukunimi ei olisi ollut Karhu.

Tyttöset ovat aika harvinaisia täällä, mutta asian voi kertoa pojallekin ja pienet pähkinät viittaisivat erääseen 16,8-pojuun :)

• QuesWho?
        h-x kirjoitti:

Sepä olisikin jo kohtalainen ihme...:D asido hx= (;) ja (;)

Minä vastaisin aivan samalla lailla, vaikka kysyjä olisi ollut Matias Tapani, jos sukunimi ei olisi ollut Karhu.

Tyttöset ovat aika harvinaisia täällä, mutta asian voi kertoa pojallekin ja pienet pähkinät viittaisivat erääseen 16,8-pojuun :)

Sinuun itseesi?

• arvaanhanMinä
        QuesWho? kirjoitti:

Sinuun itseesi?

eiks h-X:n arvostamalla tosi vajaalla ollut 16,8?

• poijan kollit

ne kirjoittelee kikkelin pituudestaa tyhmä kysyi emättimen pituudesta onse vaikeaa tuo kirjoitetun tekstin ymmärtäminen

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe