Mitä merkkiä myyvät Jämerämyyjät?

Ilkan juttusille

K-Rautojen talomyyjät Jämerän internet-sivuilla. Jämerän vesikattovalmiin runkohinnalla saa muuttovalmiin Ainoakodin. Pistää miettimään mihin rahat tuhlaa. Onko se kivitalo sittenkään niin välttämätön. Mutta hienoa että Jämerämyyjältä voi ostaa myös muuttovalmiita puutaloja.

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOKEMUKSESTA

Eikös se Lohjalla lopeta harkkojen teon ja myyntikin lopuu.Saharaan olisi oikeaa toimintapohjaa. Rakennussäädösten ja kunnan rakennusvalvonnan kanssa saivartelu ja poliittinen kädenvääntö tulevaisuudessa vähenee, kun talopaketit valmiina tehtyailta. Maasuttavat virkamiehiä, jos homma tökkii, mutta rakennuttajalle vaivatonta ja saa tehdä senkin aikaa mitä osaa. Köyhälle työttömälle kaikki on kallista.

• isä meidän

Aikaisten olet korkin aukaissut Kokemuksesta. Ei tuosta ota pirukaan selvää.

• Kippis

Joo. Nämä Jämerältä pois potkitut puuhastelijat ja besserwisserit hölläilevät perjantaisin netin äärelä siemaillen koskisen korvaa ja yrittävät keksiä jotain millä häiritä Jämeräläisiä tai dissata Siporexia tuotteena. Nämä raukat eivät kuitenkaan ymmärrä, että tämäntyylinen toiminta sataa suoraan Jämerän laariin. Näin Jämerä-edustajana on mukavaa käydä perjantaisin työntäyteisen viikon, hyvänä viikkona kaupan teon jälkeen, täällä netissä naureskelemassa näiden tuskastelulle. Ottaa lasi yli 12 v. Jamessonia ja tarkistaa paikkakunnan tonttitilanne jos vaikka pistäis oman Jämerätalon pystyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe