Eilen 7.3 illalla vähän ennen kymmentä tuli sutelassa Prisman kohdalta moottoritieltä taakse 900-sarjan tumma sedan Volvo. Rekisterikilvessä kirjaimet FGF tms. Eli ensimmäinen ja viimeinen kirjain siis F keskimmäisestä en ole varma, ja numeroita en nähnyt. Volvo koukkasi jyrkilän tallin pihaan oikaistaakseen, mutta mulla paloi vihreä ja käännyin aittakorventielle risteyksestä. Volvo koukkasi eteen ja sain juuri kolarin vältettyä, lähti perä heitellen sutimalla niin että ropina kävi keulalla ja tuulilasissa. Kaveri lähti karkuun kun vilautin pitkiä ja soitin torvea "huomattavalla" ylinopeudella, kääntyi aittakorven kioskin kohdalla Korpukuusentielle, siitä Riippakoivuntielle, ja Riippakoivuntieltä jatkoi Hiidenpolkua pitkin karkuun joka on pyörätie. En viitsinyt jatkaa takaa-ajoa koska tiedän että auto tulee jossain vastaan. Tiedoksi kaverille kun tätä lukee että kivenhakkaumat keulalla maksat aivan varmasti kun saan kiinni ! Poliisille en viitsi ilmoittaa, hoidan asian itse. Eli katsele peiliin kun ajelet, tunnet varmasti kun näet !!
Kaahari illalla aittakorvessa !
15
483
Vastaukset
- This is Haaste !
Tuu illalla Karkkarin kaupan eteen. Olen siellä klo 22:00.
OK.- karkkarin neeckeri.
ok..onko sinulla kortonkit mukana vai otanko mie mukaan omat kortsut ja oikeen hyvää liukkari öljyy nimeltään anal king...
- This is haaste..
Et sitten tullutkaan...
Arvasihan sen. Vellipöksy !- trans helena 67v.
hei kyyllä tulin odotin autossa penis kovana ja persereikä rasvattuna sinuu....
- napataan se
Luultavasti sivullisena näin tuon kaahailun tallin kohdalla. Taidokkaasti väistetty.
- This is haaste..
olen karkkarin sosku pummi mamu ja teen mitä haluun.
- liikennetarkkailija
Pitihän se arvata - Volvo asialla.
Kumma juttu, kun nää Volvo-kuskit (erityisesti farmari-Volvot) ajattelee, että liikennesäännöt ei koske heitä.- This is haaste..
siella on tila naida ja homoilla somaleitten kanssa....niin olen homo ja annan mielellään pepaa aitiksessa ja karkkaris..nyt tiedätte millaine hieno iso volvo minulla on..tulkaa juttelee rohkeesti..pojat ja vanhemmat miehet myös.
- Saat kurat naamaas
Et sitten tullutkaan hoitamaan asiaa.
No näkyillään taas.
Ajelen usein Prisman ja Aittiksen väliä.
Joten muistahan ensikerralla väistellä kun tulen.
Ettei tarvitse tulla juttelemaan naamatusten. - This is haaste..
hitsi kun on perscereikä kipeenä,kun eilen illalla kaahailin volvolla ja otin pari mamuu kyytiin niin ne otti mut volvon penkillä monta kertaa anaali yhdyntää hui.
- aina täysillä
vittuako täällä itkette! Mua ei ainakaan kiinnosta paskaakaan jos sun tuulilasiin kiviä ropisee ja niitähän ropisee jatkossakin!
Liikennesäännöt on tehty rikottaviksi.- Taijatsuppa
Niin kauan elvistelet kunnes joko tapat/vammautat jonkun tai itsesi. Itse istun lopun elämääni pyörätuolissa koska eksäni tahtoi 10 vuotta sitten kokeilla kuinka kovaa osaa ajaa välittämättä muista. Minä pyörätuoliin, takapenkin kaverille aivovamma ja toinen takapenkkiläinen selvis lähes vammoitta, samoin kuskina ollut eksäni.
Todella kova äijä oli kun osas kaasua painaa.
- Näin on!
Säästäkää apinat rahaa ja tulkaa radalle niin katsotaan kuka on ratti mies ;) Tartte siel liikenteen seassa esittää "taitojaan"!
- Kohtan itsetuntoani
Mähän jään Jalkoihin siellä...
Liikenteessä mä oon Kunkku !
Eilenkin ajoin Mussalontiellä 120km/h.
Kukaan ei pärjänny mulle ja mun Bemulle ! - Näin on!
No siähän se kova äijä oot ;) oikee 120 uskalsit ajaa! Loppuu kunkku leikit ku kolahtaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847