Nyt et mies

kiusaa mua!

Kun on Naistenpäiväkin.

21

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "mies"

Hei rakas, mitä sulle kuuluu?

• kiusaa mua!

Hyvää, paitsi ikävä vaivaa. Mikä lääkkeeksi? "mies"?

• "mies"
        kiusaa mua! kirjoitti:

Hyvää, paitsi ikävä vaivaa. Mikä lääkkeeksi? "mies"?

Ei aavistustakaan. Mitä itse ehdottaisit?

• kiusaa mua!
        "mies" kirjoitti:

Ei aavistustakaan. Mitä itse ehdottaisit?

Tapaaminen, keskustelu, läheisyys. Seksi, hellyys, ja tietoisuus, että se kaikki on oikein ja jatkoa luvassa. Mutta,,,, siinäkin on se mutta.

• "mies"
        kiusaa mua! kirjoitti:

Tapaaminen, keskustelu, läheisyys. Seksi, hellyys, ja tietoisuus, että se kaikki on oikein ja jatkoa luvassa. Mutta,,,, siinäkin on se mutta.

Kuulostaa oikein hyvältä lääkkeeltä, mutta mitä? Kuka se reseptin kirjoittaisi?

• kiusaa mua!
        "mies" kirjoitti:

Kuulostaa oikein hyvältä lääkkeeltä, mutta mitä? Kuka se reseptin kirjoittaisi?

Eipä lemmenreseptiin mitään kirjoituslupia tarvita, me yhdessä voisimme laatia sopivan annoksen lemmenrohtoa, sopivin väliajoin nautittavaksi.

• kiusaa mua!
    • mars mars

Ei naisia saa kiusata varsinkaan tänään.

Enemmin menette laittamaan kauniin kortin hänelle sivustolta:
      Www.123greetings.com mukavan viestin kera.

Nyt toimeksi

• beacuse i love you
      • ed. =D

oho se oli kuitenkin väärin: it's because that, because it's love.

• ei ole ollut

tarkoitus kiusata!! tämä kyllä on niin jännittävää, mutta hyvällä tavalla. ei palstailu siis... oikein kivoja juttuja tuli jo tuossa ylempänä ilmi huhuhuu ja hyvää naisten päivää naiselliselle naiselle!

• kiusaa mua!

En nyt kuitenkaan pääse siitä tunteesta, että minua kiusataan ;)
        Kurinpitoa kaipaisi se mies, todella. Sellaista hellää, rakkaudellista tietenkin. Eihän minulla muuta olisi antaakkaan, kuin lämpimät tunteeni häneen.

Kiitos, omin tekstisi juurikin itselleni :)

• no ehkä hän
        kiusaa mua! kirjoitti:

En nyt kuitenkaan pääse siitä tunteesta, että minua kiusataan ;)
        Kurinpitoa kaipaisi se mies, todella. Sellaista hellää, rakkaudellista tietenkin. Eihän minulla muuta olisi antaakkaan, kuin lämpimät tunteeni häneen.

Kiitos, omin tekstisi juurikin itselleni :)

on hieman kuriton, mutta juuri sellainen naisellinen kurinpalautus voisi olla ihan paikallaan :D erään tiedän, jolta se onnistuisi leikiten ! ! olisikohan hän oma kersantti karoliinani :D

• kiusaa mua!
        no ehkä hän kirjoitti:

on hieman kuriton, mutta juuri sellainen naisellinen kurinpalautus voisi olla ihan paikallaan :D erään tiedän, jolta se onnistuisi leikiten ! ! olisikohan hän oma kersantti karoliinani :D

Topakkuutta löytyy, niinkuin naisilta yleensä ;) en kuitenkaan mikään Justiina ole, raivareitakaan en harrasta, vaikka suuttua osaankin. Olen määräilijä joissain asioissa. Tykkäisitköhän kuitenkaan, kun joutuisit useassa arjen asiassa käymään neuvotteluja ensin mun kanssa ennen kuin voisit toimia? Eikö miehet ylipäänsä nauti, kun nainen määrätietoisesti heitä ohjailee mieleisensä tavoin?

• juuri topakkuutta
        kiusaa mua! kirjoitti:

Topakkuutta löytyy, niinkuin naisilta yleensä ;) en kuitenkaan mikään Justiina ole, raivareitakaan en harrasta, vaikka suuttua osaankin. Olen määräilijä joissain asioissa. Tykkäisitköhän kuitenkaan, kun joutuisit useassa arjen asiassa käymään neuvotteluja ensin mun kanssa ennen kuin voisit toimia? Eikö miehet ylipäänsä nauti, kun nainen määrätietoisesti heitä ohjailee mieleisensä tavoin?

minä arvostan!!! kun muuten olen yksi matelija, jos en löydä selkärankaista ihmistä. määrätietoisuus ja auktoriteetti saavat polveni veltoiksi, koska en ole ikinä osannut hyppiä kenenkään pillin mukaan, mutta sitten kun se tapahtuu, voi se tarkoittaa vain yhtä asiaa! :D jääräpäisyyteni tarjoaa silti sopivaa haastetta, myös hänelle, uskon :D ja kyllä itse ainakin nauttisin siitä, kun tuntisin silloin itseni vapaaksi, kun ei tarvitsisi itse valita.

• kiusaa mua!
        juuri topakkuutta kirjoitti:

minä arvostan!!! kun muuten olen yksi matelija, jos en löydä selkärankaista ihmistä. määrätietoisuus ja auktoriteetti saavat polveni veltoiksi, koska en ole ikinä osannut hyppiä kenenkään pillin mukaan, mutta sitten kun se tapahtuu, voi se tarkoittaa vain yhtä asiaa! :D jääräpäisyyteni tarjoaa silti sopivaa haastetta, myös hänelle, uskon :D ja kyllä itse ainakin nauttisin siitä, kun tuntisin silloin itseni vapaaksi, kun ei tarvitsisi itse valita.

Hankalaa ja hidasta tämä palstalla keskustelu. ;)
        Niin, voisin hyvin kuvitella, että miehenä tykkäisit siitä, kun nainen päättäisi tietyt asiat puolestasi. Itse nauttisin myös siitä, että saisin tehdä oman pääni mukaan päätöksiä, kuten nytkin.
        Jääräpäisyytesikään ei ole ongelma, sopivaa haastetta pitää olla, että pysyy tasapaino suhteessa.

• kiusaa mua!
        kiusaa mua! kirjoitti:

Hankalaa ja hidasta tämä palstalla keskustelu. ;)
        Niin, voisin hyvin kuvitella, että miehenä tykkäisit siitä, kun nainen päättäisi tietyt asiat puolestasi. Itse nauttisin myös siitä, että saisin tehdä oman pääni mukaan päätöksiä, kuten nytkin.
        Jääräpäisyytesikään ei ole ongelma, sopivaa haastetta pitää olla, että pysyy tasapaino suhteessa.

Piti lisätä, että teen elämässäni nopeita päätöksiä, jos olen varma, että päätös on oikea. Nyt hermoni onkin melkein riekaileina tän oman juttuni vuoksi, kun tuntuu, että ei etene niin sukkelasti, kuin toivoisin. Tässä kun ei voi, kuin odottaa, että jotain tapahtuu. Ikävä, epätietoisuus, mieletön halu, ja asioiden epäselvyys rassaakin enemmän, kuin olisin ikinä uskonut. Mutta, uskon, että asiat järjestyy, aina parhain päin. Siihen nytkin luotan ja sinuun ( häneen).

• ihan kuin minä
        kiusaa mua! kirjoitti:

Piti lisätä, että teen elämässäni nopeita päätöksiä, jos olen varma, että päätös on oikea. Nyt hermoni onkin melkein riekaileina tän oman juttuni vuoksi, kun tuntuu, että ei etene niin sukkelasti, kuin toivoisin. Tässä kun ei voi, kuin odottaa, että jotain tapahtuu. Ikävä, epätietoisuus, mieletön halu, ja asioiden epäselvyys rassaakin enemmän, kuin olisin ikinä uskonut. Mutta, uskon, että asiat järjestyy, aina parhain päin. Siihen nytkin luotan ja sinuun ( häneen).

Ootko mun kaksoisolento? :D

• kiusaa mua!
        ihan kuin minä kirjoitti:

Ootko mun kaksoisolento? :D

jos vaikka olen :)
        Nyt pakko irrottautua tästä. Silmiä särkee näytön tuijottaminen. Kivat illan jatkot jokaiselle lukijalle, ehkä myöhemmin jotain avaudun, jos jaksan valvoa.
        Netistä löydettyä:
        Me tyttäret, moomma sellaasia notta mierän kans on niin heleppua olla, saa olla justhin niinku me sanomma! Emmä mekään kumminkaan täyrellisii oo, meiltä puuttuu heikkouret. Hyvää Naistenpäivää!

• ihan kuin minä
        kiusaa mua! kirjoitti:

jos vaikka olen :)
        Nyt pakko irrottautua tästä. Silmiä särkee näytön tuijottaminen. Kivat illan jatkot jokaiselle lukijalle, ehkä myöhemmin jotain avaudun, jos jaksan valvoa.
        Netistä löydettyä:
        Me tyttäret, moomma sellaasia notta mierän kans on niin heleppua olla, saa olla justhin niinku me sanomma! Emmä mekään kumminkaan täyrellisii oo, meiltä puuttuu heikkouret. Hyvää Naistenpäivää!

Toikin vielä, toi loppulainaus! Jestas. Illanajtkoja vaan!

• Naisilleni näteille

Hyvää Naisten päivää! Naitaville naisille siis joita voisi normaali mies naida ilman suurempia suruja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe