Totuus on tässä

!!!

että tämä palsta ei johda mihinkään muuhun, kuin katkeruuteen ja pahaan oloon.

27

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????????

Jos mököttää yli kymmenen vuotta niin onko se riittävästi?

• totta töriset

mutta kun huokaa syömmet... pareen tänne kuin talitinteille se kertoa.

• ota iisisti

Toiset katkeroituu, toiset ei. Voi ihan itse päättää mitä tekee ja katkeroituuko vai suhtautuuko jotenkin muuten.

• !!!

Miten tähän voi suhtautua, muuten? Täyttä paskanjauhantaa alusta loppuun.
        Aikamoiseen paskanjauhajaan törmäsin mä taannoin.

• sy5 sry
        !!! kirjoitti:

Miten tähän voi suhtautua, muuten? Täyttä paskanjauhantaa alusta loppuun.
        Aikamoiseen paskanjauhajaan törmäsin mä taannoin.

Ihan totta, wautsiwau. Olet varmaan ainoa, joka on netissä törmännyt aikamoiseen paskanjauhajaan. Ties vaikka olisit itse se kokemus muille. Edellinen kirjoittaja on edelleen oikeassa, voi ihan itse päättää katkeroituuko vai tumppaako tupakan.

• !!!
        sy5 sry kirjoitti:

Ihan totta, wautsiwau. Olet varmaan ainoa, joka on netissä törmännyt aikamoiseen paskanjauhajaan. Ties vaikka olisit itse se kokemus muille. Edellinen kirjoittaja on edelleen oikeassa, voi ihan itse päättää katkeroituuko vai tumppaako tupakan.

mitä sinä määit?

• hyväksynyt

Ei palsta paljoa anna muttei paljoa tarvitse ponnistellakaan.

• ##############

sinä löysäperse

Olet oikeassa.. Siksi täällä ei hirveästi kannatakaan aikaansa viettää.
      Oikea elämä on mukava paikka, ainakin enimmäkseen.. Mitä siitä vaikkei sitä ihastusta/rakkautta olekaan. Ei se elämä siihen kaadu..
      Mukavaa päivänjatkoa.. :)
      t. eräs palstoilta poistunut nainen
      (Minulta ei ole tänne kuin tämä viesti ja toinen tuonne Järki ja tunteet-palstalle siihen ketjuun joka alkaa et 'Aina samanlaisia kokemuksia..' (tällä samalla nimimerkillä) jonka kirjoitin klo 11.05. Ei ole enää tarvetta näille palstoille sen kummemmin kirjoitella.. Ja hyvä niin.)

• !!!

Elämä on oikeasti aivan perseestä irl. EN jaksa ihmisiä eivätkä ne minua, joten olen täällä.

• ----perseestä
        !!! kirjoitti:

Elämä on oikeasti aivan perseestä irl. EN jaksa ihmisiä eivätkä ne minua, joten olen täällä.

ai, minäkö en ole täällä ihan perseestä ;)

• !!!
        ----perseestä kirjoitti:

ai, minäkö en ole täällä ihan perseestä ;)

Et koska emme ole kontaktissa ja aisteja ylikuormittavassa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Nih, etäs tiedät!

!!! kirjoitti:

Höpöhöpö..

• ....................
        !!! kirjoitti:

Et koska emme ole kontaktissa ja aisteja ylikuormittavassa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Nih, etäs tiedät!

Ehkä meidän siinä tapauksessa pitäisi olla?

• !!!
        .................... kirjoitti:

Ehkä meidän siinä tapauksessa pitäisi olla?

Ehkä. Joo niin taas meidän... ketkä me? :)

• !!!
        ***** kirjoitti:

Höpöhöpö..

Näin on. Vahva tunne, ulkopuolisuudesta.

• ....ehkä niin???????
        !!! kirjoitti:

Ehkä. Joo niin taas meidän... ketkä me? :)

Sinun ja sen joka kihelmöi päässäsi?

• !!!
        ....ehkä niin??????? kirjoitti:

Sinun ja sen joka kihelmöi päässäsi?

Kihelmöi atooppinen iho vain...

• ghjhg

Jos olet poistunut palstoilta, niin miksi kirjoittelet tänne edelleen harva se päivä?!!

• Sekametelisoppaa on

Ei täällä koskaan mikään näy selviävän, entistä enemmän vaan menee sekaisin jutut jos täällä yrittää jotain selvittää.Mielestäni syy on se, että tunnisteet on olemattomia.On tietty juttuja, joihin ei mitään tunnisteita tarvita edes.Mutta jos jollekkin tyypille osoittaa viestinsä, niin ei taatusti tavoita ellei tunnisteet ole selvemmät.

• mä mies

en joka hetkeä ehdi täällä viettää, mutta se ei tarkoita, etteikö mua kiinnostaisi. oikeasti haluan sitä enemmän, kuin mitään ja toivoisin tietysti, että olisi jokin muu tapa tässä.

• hännätön äijä

Nainen ajattele näin, minä ohjaan ja sinä poljet. Olisit voinut ohjata paremmin tämän "nettipuuhan" tai jopa mieskin, mutta epäilen on liian saamaton ja pehmo.

• mä oon

ainakin ihan hc, enkä esitä täällä mitään. naiseni hurmaan kyllä ihan muualla.

• hölskyy

Ja täällä on kaiken lisäksi pari k-päätä!

• teeeeeeeeeeeee

Tää on huippu hyvä palsta :D.

• Ajatus Ilmoille

Niin. Kannattaisiko vain lukea, mitä mieltä kukin ikävöijä omassa tilanteessaan tuntee. Ei niin, että odottaa ja olettaa toisten kirjoittajien viestien olevan itselle.
      Helpottaa varmaankin siinä muodossa, että voi todeta ikävöijiä olevan muitakin eli saada helpotusta ikävään vertaistuen muodossa.
      Ja tärkeimpänä pointtina, että palsta ei liene tarkoitettu seuran hakuun, eikä sen ikävöitävän henkilön tavoittamiseen vaan nimenomaan keskusteluun ja ikävän tunteiden purkamiseen.

• kooässpee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe