että tämä palsta ei johda mihinkään muuhun, kuin katkeruuteen ja pahaan oloon.
Totuus on tässä
27
303
Vastaukset
- ????????????????
Jos mököttää yli kymmenen vuotta niin onko se riittävästi?
- totta töriset
mutta kun huokaa syömmet... pareen tänne kuin talitinteille se kertoa.
- ota iisisti
Toiset katkeroituu, toiset ei. Voi ihan itse päättää mitä tekee ja katkeroituuko vai suhtautuuko jotenkin muuten.
- !!!
Miten tähän voi suhtautua, muuten? Täyttä paskanjauhantaa alusta loppuun.
Aikamoiseen paskanjauhajaan törmäsin mä taannoin. - sy5 sry
!!! kirjoitti:
Miten tähän voi suhtautua, muuten? Täyttä paskanjauhantaa alusta loppuun.
Aikamoiseen paskanjauhajaan törmäsin mä taannoin.Ihan totta, wautsiwau. Olet varmaan ainoa, joka on netissä törmännyt aikamoiseen paskanjauhajaan. Ties vaikka olisit itse se kokemus muille. Edellinen kirjoittaja on edelleen oikeassa, voi ihan itse päättää katkeroituuko vai tumppaako tupakan.
- !!!
sy5 sry kirjoitti:
Ihan totta, wautsiwau. Olet varmaan ainoa, joka on netissä törmännyt aikamoiseen paskanjauhajaan. Ties vaikka olisit itse se kokemus muille. Edellinen kirjoittaja on edelleen oikeassa, voi ihan itse päättää katkeroituuko vai tumppaako tupakan.
mitä sinä määit?
- hyväksynyt
Ei palsta paljoa anna muttei paljoa tarvitse ponnistellakaan.
- ##############
sinä löysäperse
Olet oikeassa.. Siksi täällä ei hirveästi kannatakaan aikaansa viettää.
Oikea elämä on mukava paikka, ainakin enimmäkseen.. Mitä siitä vaikkei sitä ihastusta/rakkautta olekaan. Ei se elämä siihen kaadu..
Mukavaa päivänjatkoa.. :)
t. eräs palstoilta poistunut nainen
(Minulta ei ole tänne kuin tämä viesti ja toinen tuonne Järki ja tunteet-palstalle siihen ketjuun joka alkaa et 'Aina samanlaisia kokemuksia..' (tällä samalla nimimerkillä) jonka kirjoitin klo 11.05. Ei ole enää tarvetta näille palstoille sen kummemmin kirjoitella.. Ja hyvä niin.)- !!!
Elämä on oikeasti aivan perseestä irl. EN jaksa ihmisiä eivätkä ne minua, joten olen täällä.
- ----perseestä
!!! kirjoitti:
Elämä on oikeasti aivan perseestä irl. EN jaksa ihmisiä eivätkä ne minua, joten olen täällä.
ai, minäkö en ole täällä ihan perseestä ;)
- !!!
----perseestä kirjoitti:
ai, minäkö en ole täällä ihan perseestä ;)
Et koska emme ole kontaktissa ja aisteja ylikuormittavassa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Nih, etäs tiedät!
!!! kirjoitti:
Höpöhöpö..
- ....................
!!! kirjoitti:
Et koska emme ole kontaktissa ja aisteja ylikuormittavassa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Nih, etäs tiedät!
Ehkä meidän siinä tapauksessa pitäisi olla?
- !!!
.................... kirjoitti:
Ehkä meidän siinä tapauksessa pitäisi olla?
Ehkä. Joo niin taas meidän... ketkä me? :)
- !!!
***** kirjoitti:
Höpöhöpö..
Näin on. Vahva tunne, ulkopuolisuudesta.
- ....ehkä niin???????
!!! kirjoitti:
Ehkä. Joo niin taas meidän... ketkä me? :)
Sinun ja sen joka kihelmöi päässäsi?
- !!!
....ehkä niin??????? kirjoitti:
Sinun ja sen joka kihelmöi päässäsi?
Kihelmöi atooppinen iho vain...
- ghjhg
Jos olet poistunut palstoilta, niin miksi kirjoittelet tänne edelleen harva se päivä?!!
- Sekametelisoppaa on
Ei täällä koskaan mikään näy selviävän, entistä enemmän vaan menee sekaisin jutut jos täällä yrittää jotain selvittää.Mielestäni syy on se, että tunnisteet on olemattomia.On tietty juttuja, joihin ei mitään tunnisteita tarvita edes.Mutta jos jollekkin tyypille osoittaa viestinsä, niin ei taatusti tavoita ellei tunnisteet ole selvemmät.
- mä mies
en joka hetkeä ehdi täällä viettää, mutta se ei tarkoita, etteikö mua kiinnostaisi. oikeasti haluan sitä enemmän, kuin mitään ja toivoisin tietysti, että olisi jokin muu tapa tässä.
- hännätön äijä
Nainen ajattele näin, minä ohjaan ja sinä poljet. Olisit voinut ohjata paremmin tämän "nettipuuhan" tai jopa mieskin, mutta epäilen on liian saamaton ja pehmo.
- mä oon
ainakin ihan hc, enkä esitä täällä mitään. naiseni hurmaan kyllä ihan muualla.
- hölskyy
Ja täällä on kaiken lisäksi pari k-päätä!
- teeeeeeeeeeeee
Tää on huippu hyvä palsta :D.
- Ajatus Ilmoille
Niin. Kannattaisiko vain lukea, mitä mieltä kukin ikävöijä omassa tilanteessaan tuntee. Ei niin, että odottaa ja olettaa toisten kirjoittajien viestien olevan itselle.
Helpottaa varmaankin siinä muodossa, että voi todeta ikävöijiä olevan muitakin eli saada helpotusta ikävään vertaistuen muodossa.
Ja tärkeimpänä pointtina, että palsta ei liene tarkoitettu seuran hakuun, eikä sen ikävöitävän henkilön tavoittamiseen vaan nimenomaan keskusteluun ja ikävän tunteiden purkamiseen. - kooässpee
loiskuu ylikin,,,
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kw8Isw6CzHc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760