Tarvitseeko lapsi oman huoneen?

isä ja lapsi

Missä lapsi nukkuu kaksiossa? Missä isä?

7

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoki

Riippuu lapsen iästä. Ei pieni tarvitse omaa huonetta. Ehkä kouluikäinen tai esiteini voisi jo kaivata omaa rauhaa.
      Isä nukkuu sängyssä niinku lapsiki.

• isä ja lapsi

Jos murkkuikäinen, niin onko liikaa jos molemmilla omat makuuhuoneet?

• Murkkuikäiselle...
        isä ja lapsi kirjoitti:

Murkkuikäiselle oma huone ja yksityisyyttä. Jos ei ole tilaa eikä varaa ole, niin isä voi tarpeen tullen nukkua vaikka olohuoneessa. Tai olohuoneesta voi erottaa isälle vaikka kirjahyllyillä oman ns. alkovin.

• yksi vaan
        isä ja lapsi kirjoitti:

Mun mielestä ei oo liikaa.Meillä kaksi lasta 10v ja 6v.Ollaan yitetty laittaa olohuoneeseen pari-sänkyä milloin mitenkin,mutta mua se ratkaisu ei vaan miellytä.
        Kun Molemmilla on omat huoneet niin on se yksityisyys ja sit on se olohuone yhteistä aikaa varten.

• ei tarvi pienenä

Minä ja 2v6kk tyttö ollaan toistaiseksi pärjätty hyvin kaksiossa. Lapsi ei olohuoneessa vielä kauaa viihdy yksin jos minä makkarissa. Ja nukutaan perhepedissä. Varmaan parin vuoden kuluttua muutan kolmioon ja laitan oman huoneen neitille.

• Lasta kunnioittaen

Siveellisyys huomioon ottaen lapsen kanssa aina ja joka paikassa.
      Ainahan ei ole mahdollisuutta laittaa huoneita kaikille, sillä se on rahakysymys, mutta erilaisin kaapein voi erottaa pienessäkin tilassa soppeja yksityisyyteen.

• yksityisyys molemmil

Eiköhän isommalla lapsella ole oma huone kaksiossa ja vanhempi nukkuu olohuoneessa. Vauva tai pieni lapsi ei vielä omaa huonetta tarvitse.
      Itse luovuin kolmiosta taloudellisista syistä,sain kaksion paremmalta paikalta..
      Olohuoneessa nukun sermin takana ja eteisen ja olohuoneen välissä on ns.haitariovi,murkkuikäisellä oma huone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6881
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      60
      2394
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2128
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1251
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1234
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1224
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1111
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe