Missä lapsi nukkuu kaksiossa? Missä isä?
Tarvitseeko lapsi oman huoneen?
7
264
Vastaukset
- erikoki
Riippuu lapsen iästä. Ei pieni tarvitse omaa huonetta. Ehkä kouluikäinen tai esiteini voisi jo kaivata omaa rauhaa.
Isä nukkuu sängyssä niinku lapsiki.- isä ja lapsi
Jos murkkuikäinen, niin onko liikaa jos molemmilla omat makuuhuoneet?
- Murkkuikäiselle...
isä ja lapsi kirjoitti:
Murkkuikäiselle oma huone ja yksityisyyttä. Jos ei ole tilaa eikä varaa ole, niin isä voi tarpeen tullen nukkua vaikka olohuoneessa. Tai olohuoneesta voi erottaa isälle vaikka kirjahyllyillä oman ns. alkovin.
- yksi vaan
isä ja lapsi kirjoitti:
Mun mielestä ei oo liikaa.Meillä kaksi lasta 10v ja 6v.Ollaan yitetty laittaa olohuoneeseen pari-sänkyä milloin mitenkin,mutta mua se ratkaisu ei vaan miellytä.
Kun Molemmilla on omat huoneet niin on se yksityisyys ja sit on se olohuone yhteistä aikaa varten.
- ei tarvi pienenä
Minä ja 2v6kk tyttö ollaan toistaiseksi pärjätty hyvin kaksiossa. Lapsi ei olohuoneessa vielä kauaa viihdy yksin jos minä makkarissa. Ja nukutaan perhepedissä. Varmaan parin vuoden kuluttua muutan kolmioon ja laitan oman huoneen neitille.
- Lasta kunnioittaen
Siveellisyys huomioon ottaen lapsen kanssa aina ja joka paikassa.
Ainahan ei ole mahdollisuutta laittaa huoneita kaikille, sillä se on rahakysymys, mutta erilaisin kaapein voi erottaa pienessäkin tilassa soppeja yksityisyyteen. - yksityisyys molemmil
Eiköhän isommalla lapsella ole oma huone kaksiossa ja vanhempi nukkuu olohuoneessa. Vauva tai pieni lapsi ei vielä omaa huonetta tarvitse.
Itse luovuin kolmiosta taloudellisista syistä,sain kaksion paremmalta paikalta..
Olohuoneessa nukun sermin takana ja eteisen ja olohuoneen välissä on ns.haitariovi,murkkuikäisellä oma huone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717965Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810257Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3036692Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai423256Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743184"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122885Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892370MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201527Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181366