Tarvitseeko lapsi oman huoneen?

isä ja lapsi

Missä lapsi nukkuu kaksiossa? Missä isä?

7

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoki

Riippuu lapsen iästä. Ei pieni tarvitse omaa huonetta. Ehkä kouluikäinen tai esiteini voisi jo kaivata omaa rauhaa.
      Isä nukkuu sängyssä niinku lapsiki.

• isä ja lapsi

Jos murkkuikäinen, niin onko liikaa jos molemmilla omat makuuhuoneet?

• Murkkuikäiselle...
        isä ja lapsi kirjoitti:

Murkkuikäiselle oma huone ja yksityisyyttä. Jos ei ole tilaa eikä varaa ole, niin isä voi tarpeen tullen nukkua vaikka olohuoneessa. Tai olohuoneesta voi erottaa isälle vaikka kirjahyllyillä oman ns. alkovin.

• yksi vaan
        isä ja lapsi kirjoitti:

Mun mielestä ei oo liikaa.Meillä kaksi lasta 10v ja 6v.Ollaan yitetty laittaa olohuoneeseen pari-sänkyä milloin mitenkin,mutta mua se ratkaisu ei vaan miellytä.
        Kun Molemmilla on omat huoneet niin on se yksityisyys ja sit on se olohuone yhteistä aikaa varten.

• ei tarvi pienenä

Minä ja 2v6kk tyttö ollaan toistaiseksi pärjätty hyvin kaksiossa. Lapsi ei olohuoneessa vielä kauaa viihdy yksin jos minä makkarissa. Ja nukutaan perhepedissä. Varmaan parin vuoden kuluttua muutan kolmioon ja laitan oman huoneen neitille.

• Lasta kunnioittaen

Siveellisyys huomioon ottaen lapsen kanssa aina ja joka paikassa.
      Ainahan ei ole mahdollisuutta laittaa huoneita kaikille, sillä se on rahakysymys, mutta erilaisin kaapein voi erottaa pienessäkin tilassa soppeja yksityisyyteen.

• yksityisyys molemmil

Eiköhän isommalla lapsella ole oma huone kaksiossa ja vanhempi nukkuu olohuoneessa. Vauva tai pieni lapsi ei vielä omaa huonetta tarvitse.
      Itse luovuin kolmiosta taloudellisista syistä,sain kaksion paremmalta paikalta..
      Olohuoneessa nukun sermin takana ja eteisen ja olohuoneen välissä on ns.haitariovi,murkkuikäisellä oma huone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe