Monta kertaa päivässä

V*tuttaa

Oon 22v nainen. Mikä helevata siinä on kun joka päivä tulee tyydytettyä itteensä sormella? Sormeilen päivittäin keskimäärin päivässä noin 5-7 kertaa. Oonko ihan addikti, jotenkin viallinen tai jotain..? Mua ärsyttää tosissaan tää asia. Jos mä vaikka sohvalla istun, mulla on usein sormi pimpassa ja sitte saatan havahtua että taas mää hieron alapäätäni.

Haluaisin eroon tästä jatkuvasta ittensä tyydyttämisestä!

Ja ei, munan puutteesta tämä ei voi johtua. Vaikka seurustelukumppania ei ole enkä muutenkaan harrastele yhden illan juttuja niin en usko siitä tämän siltikään johtuvan koska vaikka harrastaisin miehen kanssa seksiä, en koskaan saa yhdynnän aikana. Joten kun seksi loppuisi niin jatkaisin siltikin sormella itseni tyydyttämistä.

Auttakaa !!!!!

15

5423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee,ihan niin kun itsestäsituntuu hyvältä.Älä ajattelemuita,vaan nauti.

      • Anonyymi

        Tuhkaluukku tana ole hyvä ja työntele sä edelleen sitä hanuriis.


    • panokone11

      Osta panokone

    • Kokeile1

      Jos haluat eroon siitä, Pidä housuja kotona ja lopeta sen tekeminen.

    • Siitä vaan

      Nuorena tyttönä sormeilin monta kartaa päivässä, nyt 50 on tullut himot takaisin. Kyllä saan nuorten poikien kyrpää välillä, yksin kun olen tekee vaan hyvää kun dildon käteen. Mun leppari on iso musta joustava pitkä ja paksu. Sitten voi katsella homo poikien leffoja ennenkun saa orkun.

    • kyltymätönpanomimmi

      anna mennä vaan hiplaan vähintään 6 kertaa päivässä ja elän terveessä parisuhteessa seksinkera ;). Se tekee silti hyvää joskus kun katotaan poikaystävän kaa leffaa lauantai iltana nii saatan iha yllätäen tunkee kädenhousuihin. Ku nyt ollaan seurusteltu 3 vuotta ja yhessä asutaan nii mun poikakaverii ei haittaa se
      ekan kerran saatto suu levitä hämmästyksestä mut kyl se siihen tottu. Vaikka masturboinkin sen vieressä hommat ei yleensä pääty yhessä kammariin vaan kerron silloinkun haluun sen sisääni. se myös helpottaa mun hommiani jos poikaystävälläni seisoo ja se tietää et vaikka masturboin usein niin mä silti haluun sitä ja rakastan yli kaiken häntä.

    • ldsölflööldfs

      Hmm no tuntuuko susta että olet addiktoitunut? Mietitkö masturbointia paljon? Häiritseekö masturbointi tai sen ajattelu elämääsi?

      • gxfxg

        Addiktiota ei määritellä määrällä, eikä sillä "häiritseekö" se, vaan sillä mitä _vahinkoa_ se aiheuttaa.

        Vahinko voi olla taloudellista, sosiaalista ja jopa fyysistä ja tuo vahinko täytyy perustua pakkotoimintaan, eli sellaiseen toimintaan mitä ei voi lopettaa vaikka itse näkee millaista vahinkoa elämälleen, itselleen tai toisilleen teoillaan aiheuttaa.

        Sitä ei siis määritellä esimerkiksi sillä mitä tuntemuksia se aiheuttaa koska suurin osa ihmisistä esimerkiksi häpeää masturbointiaan tai tuntee syyllisyyttä siitä esimerkiksi ajatellessaan että rikkoo jotakin moraalikoodistoa vastaan.


      • ldsölflööldfs
        gxfxg kirjoitti:

        Addiktiota ei määritellä määrällä, eikä sillä "häiritseekö" se, vaan sillä mitä _vahinkoa_ se aiheuttaa.

        Vahinko voi olla taloudellista, sosiaalista ja jopa fyysistä ja tuo vahinko täytyy perustua pakkotoimintaan, eli sellaiseen toimintaan mitä ei voi lopettaa vaikka itse näkee millaista vahinkoa elämälleen, itselleen tai toisilleen teoillaan aiheuttaa.

        Sitä ei siis määritellä esimerkiksi sillä mitä tuntemuksia se aiheuttaa koska suurin osa ihmisistä esimerkiksi häpeää masturbointiaan tai tuntee syyllisyyttä siitä esimerkiksi ajatellessaan että rikkoo jotakin moraalikoodistoa vastaan.

        No voi anteeksi epätäsmällisen ilmaukseni johdosta. Tarkoitin elämän häiritsemisellä nimenomaan haittoja. Eikös haitat (eli vahinko) häiritse elämää?

        Tämä on jotenkin huvittavaa, kun mielestäni kuitenkin olin kuitenkin ensimmäinen joka edes kommentoi varsinaista ongelmaa ja heti tulee joku räksyttämään kun en määrittele addiktiota täydellisesti. (Sitäpaitsi en edes määritellyt! Kysyin vaan mitä ekana tuli mieleen mutta sä ilmeisesti oletit että kartoitin addiktion vahvuutta tai jotain.)


      • gxfxg
        ldsölflööldfs kirjoitti:

        No voi anteeksi epätäsmällisen ilmaukseni johdosta. Tarkoitin elämän häiritsemisellä nimenomaan haittoja. Eikös haitat (eli vahinko) häiritse elämää?

        Tämä on jotenkin huvittavaa, kun mielestäni kuitenkin olin kuitenkin ensimmäinen joka edes kommentoi varsinaista ongelmaa ja heti tulee joku räksyttämään kun en määrittele addiktiota täydellisesti. (Sitäpaitsi en edes määritellyt! Kysyin vaan mitä ekana tuli mieleen mutta sä ilmeisesti oletit että kartoitin addiktion vahvuutta tai jotain.)

        Ei ilmauksesi ollut epätäydellinen, sillä kirjoitit mm. "Mietitkö masturbointia paljon? Häiritseekö ... sen ajattelu elämääsi?" ja sitten: "tuntuuko susta että olet addiktoitunut?"

        ja kirjoitit vielä vastauksessakin näin: "olin kuitenkin ensimmäinen joka edes kommentoi varsinaista ongelmaa"

        Niin, mikähän se ongelma mielestäsi oli ellei määrä?

        Nuo ensimmäiset lauseet ovat kuin suoraan vuosituhannen alusta kun kaikenmaailman keittiöpsykologit yrittivät määritellä addiktiota. Valitettavasti vain noilla perusteilla jokainen meistä olisi ollut ihan mihinkän tahansa aiheeseen addiktoituneita, oli kyse niin ruuasta, seksistä, masturboinnista, karkista, televisiosta, netistä tai vaikka viime vuosisadan alussa radiosta.

        Seksuaalinen halukkuus masturbointiin on normaalia, eikä se siis ole missään tapauksessa addiktion merkki, ei vaikka sitä haluaisi tehdä 24/7.

        Tiesitkö sitä että useimmat viikonloppuryyppääjät juovat paljon enemmän kuin useimmat alkoholistit ja ajattelevat seuraavaa viikonloppua koko viikon? Miksi heitä ei kutsuta alkoholisteiksi?

        Seksuaalinen himo on yhtä normaalia kuin nälkäkin. SIlloin kun on nälkä, silloin syödään. Silloin kun on himo, silloin harrastetaan seksiä tai masturboidaan. Himokkuuden määrä on yksilöllinen ja kukaan ei ole siinä mielessä toista "terveempi".

        Haitaa se aiheuttaa vain silloin kun sitä hetkeä ei voi siirtää ja silloin jos ei kykene kontrolloimaan itseään ja halukkuuttaan sen vertaa että sitä voisi siirtää, silloin puhutaan addiktiosta.

        Ja lue tarkkaan, kirjoitin että "siirtää", en että "lopettaa."

        Addiktioksi ihan mikä tahansa asia määritellään vain silloin kun sen täytyy tapahtua heti, hinnalla millä hyvänsä. Tuo hinta voi olla sitten esimerkiksi menetetty työtilaisuus tai työpaikka, tai vaikkapa menetetyt ruokarahat.

        Kyse ei siis ole määrästä, vaan pakottavuudesta.

        Jos aloittaja olisi kertonut että "mikä minun on kun en voi olla masturboimatta ja olen sen vuoksi jättänyt menemättä työhaastatteluun..." silloin kyse olisi ollut ehkä addiktiosta. Hän ei sanallakaan viitannut siihen.

        Valitettavasti monella, kuten sinullakin, on se käsitys että suuri kulutus, eli tässä tapauksessa monta masturbointikertaa päivässä on yhtä kuin addiktio, vaikka se ei sitä missään tapauksessa ole. Eikä ole koskaan ollutkaan. Ainoastaan keittiöpsykologit sen yhdistivät aiheeseen kun eivät tienneet siitä ja sen hoidosta mitään.


      • ldsölflööldfs
        gxfxg kirjoitti:

        Ei ilmauksesi ollut epätäydellinen, sillä kirjoitit mm. "Mietitkö masturbointia paljon? Häiritseekö ... sen ajattelu elämääsi?" ja sitten: "tuntuuko susta että olet addiktoitunut?"

        ja kirjoitit vielä vastauksessakin näin: "olin kuitenkin ensimmäinen joka edes kommentoi varsinaista ongelmaa"

        Niin, mikähän se ongelma mielestäsi oli ellei määrä?

        Nuo ensimmäiset lauseet ovat kuin suoraan vuosituhannen alusta kun kaikenmaailman keittiöpsykologit yrittivät määritellä addiktiota. Valitettavasti vain noilla perusteilla jokainen meistä olisi ollut ihan mihinkän tahansa aiheeseen addiktoituneita, oli kyse niin ruuasta, seksistä, masturboinnista, karkista, televisiosta, netistä tai vaikka viime vuosisadan alussa radiosta.

        Seksuaalinen halukkuus masturbointiin on normaalia, eikä se siis ole missään tapauksessa addiktion merkki, ei vaikka sitä haluaisi tehdä 24/7.

        Tiesitkö sitä että useimmat viikonloppuryyppääjät juovat paljon enemmän kuin useimmat alkoholistit ja ajattelevat seuraavaa viikonloppua koko viikon? Miksi heitä ei kutsuta alkoholisteiksi?

        Seksuaalinen himo on yhtä normaalia kuin nälkäkin. SIlloin kun on nälkä, silloin syödään. Silloin kun on himo, silloin harrastetaan seksiä tai masturboidaan. Himokkuuden määrä on yksilöllinen ja kukaan ei ole siinä mielessä toista "terveempi".

        Haitaa se aiheuttaa vain silloin kun sitä hetkeä ei voi siirtää ja silloin jos ei kykene kontrolloimaan itseään ja halukkuuttaan sen vertaa että sitä voisi siirtää, silloin puhutaan addiktiosta.

        Ja lue tarkkaan, kirjoitin että "siirtää", en että "lopettaa."

        Addiktioksi ihan mikä tahansa asia määritellään vain silloin kun sen täytyy tapahtua heti, hinnalla millä hyvänsä. Tuo hinta voi olla sitten esimerkiksi menetetty työtilaisuus tai työpaikka, tai vaikkapa menetetyt ruokarahat.

        Kyse ei siis ole määrästä, vaan pakottavuudesta.

        Jos aloittaja olisi kertonut että "mikä minun on kun en voi olla masturboimatta ja olen sen vuoksi jättänyt menemättä työhaastatteluun..." silloin kyse olisi ollut ehkä addiktiosta. Hän ei sanallakaan viitannut siihen.

        Valitettavasti monella, kuten sinullakin, on se käsitys että suuri kulutus, eli tässä tapauksessa monta masturbointikertaa päivässä on yhtä kuin addiktio, vaikka se ei sitä missään tapauksessa ole. Eikä ole koskaan ollutkaan. Ainoastaan keittiöpsykologit sen yhdistivät aiheeseen kun eivät tienneet siitä ja sen hoidosta mitään.

        No mutta kun mä en yrittänyt määritellä sitä addiktiota tuossa, kysyin vaan mitä tuli ensimmäisenä mieleen. Get it? Tämä kun on ihan vaan suomi24, jossa oletettavasti kirjoittelijat eivät ole eivätkä edes yritä olla mitään ammattilaisia.

        Tämä ei ole mikään addiktiokonferenssi vaan suomi24. Siispä kysymykseni eivät liittyneet tieteelliseen addiktion määrittelyyn tai aloittajan ongelman vakavuuden "mittaamiseen" mitenkään. Kysyin vaan asioita jotka _minua_ intuitiivisesti sillä hetkellä kiinnostivat, en olettanut enkä väittänyt kysymysteni mitenkään määrittelevän onko aloittajalla addiktio vai ei. Mutta sä selvästi nyt löysit paikan päteä, onnea sulle siitä.

        Ja tosiaan kun kysyin häiritseekö se asia aloittajan elämää niin hain sillä sitä, että onko siitä haittaa hänen elämässään. Millä ihmeellä sä senkin saat väännettyä joksikin määräkysymykseksi?

        "Ja lue tarkkaan, kirjoitin että "siirtää", en että "lopettaa.""

        Niin? Miten niin "lue tarkkaan"? Joko sä jostakin olet sellaisenkin oletuksen repäissyt, että minä puhuisin jonkin lopettamisen puolesta? Kannattaisi aina vähän harrastaa pientä kriittistä itsetutkiskelua ja kiinnittää huomiota siihen, mikä on omaa kuvitelmaa ja mitä on todella sanottu.

        "Valitettavasti monella, kuten sinullakin, on se käsitys että suuri kulutus, eli tässä tapauksessa monta masturbointikertaa päivässä on yhtä kuin addiktio, vaikka se ei sitä missään tapauksessa ole."

        Ei mulla ole tuollaista käsitystä. Vielä kerran: minä en yrittänyt määritellä addiktiota noiden kysymysteni perusteella. Tämä on keskustelupalsta, mä olen maallikko ja mä kysyin kysymyksiä jotka mua kiinnostivat. Koita nyt pikkuisen siinä pätemisen tarpeessasi harjoittaa itsekritiikkiäkin jos millään jaksat. Kaikki mitä sun mieleesi pulpahtaa ei ole automaattisesti totta, vaikka itsevarmuudessasi varmasti mielelläsi niin kuvittelisitkin. Ihan kuin sulla olisi nyt jokin hillitön tarve kuvitella musta ja mun "epäpätevyydestäni" asioita että pääsisit itse pätemään. For your information: mä en ole väittänytkään olevani mikään pätevä enkä ole yrittänytkään määritellä addiktiota. Tämä on vain suomi24, jos on päässyt unohtumaan.


      • Anonyymi

        Delaa jo spedeilevä luuseri.


    • lintassa

      Noh, itsehän tyydytän itseäni ainakin VÄHINTÄÄN 10 kertaa päivässä, en tiedä mistä nämä halut johtuvat mutta silti harrastan seksiäkin ainakin 7 kertaa viikossa :0

    • Anonyymi

      Ei kai se haittaa

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i s­­­ek­si­tea­tteri avautu­­­u Su­ome­­en! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­­­it­tau­­tum­­ine­n ry­­­hmä­­ämme tä­­äl­­­l­­­ä 👉 https://seksi24.online/H/D8r0E4

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe