Lähinnä Facebookissa siis... eräs miespuolinen Fb, tuttavani on naimisissa ja meillä on muutamia yhteisiä Fb,kavereita. Aina kun eräs (tai joku muukin) naispuolinen henkilö lähettää itsestään kuvia esim, bikineissä tai topissa esim, matkalla, tai ihan normi kuvan itsestään,tämä mieshenkilö usein lähettää "tykkäämisen" tai joskus myös kommentoi tyyliin "mä olen kade sun boyfriendille" jne.. Miehen oma vaimo ei ole Fb,ssä,joten ei varmaankaan tiedä? mitään ko,asiasta.
Joten onko ihan normaalia vai miten?
Mitä on "nettipettäminen" ?
5
176
Vastaukset
- 56jk
No mitä ihmeen pettämistä tuo on??
Täysin normaalia. - saa sitä tykätä
Ei tietenkään ole pettämistä. Mautonta tai hävytöntä se voi olla, siinäkin lajissa on montaa astetta ihmisiä.
- sanonko mistä face..
en ymmärrä niitä naisia jotka hakemalla hakevat huomiota facebookissa just jollain tyrkky bikini kuvillaan ym... No, mutta typerästi tuo mies mielestäni tekee. Kyllä jos olisi oma ukkoni niin saisi kuulla kunniansa. Mielestäni loukkaa vaimoaan kirjoittamalla tuohon sävyyn. Tykkäämiset ei itsessään kerro mitään, sitähän monet tekevät tyyliin kaikkien kuville ilman sen ihmeempiä taka-ajatuksia.
- .....
Totta, mun mielestä myös olisi loukkaavaa toisen selän takana,jos oma kumppanini (olen kylläkin sinkku) tekisi samoin myös.
Joo,ei "tykkäämisissä" sen kummempaa ole,meinaa vain osua ainoastaan tietynlaisiin kuviin tai jos kuvassa oleva nainen on ns, vähänkin "söpömpi"
Kauneus on tietty katsojan silmissä...
Eikös muuten avioliitossa tärkeintä ole avoimuus ja uskollisuus, jne...myös netissä....- 5e6jkk
niin? miten se avoimuus ja uskollisuus liittyy siihen että kommentoi valokuvia....
jotain rajaa hei noihin kyttäämisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708