Hei!
Kaksi League of Legendsiä pelaavaa nuorukaista etsii mukavaa ja ystävällistä peliseuraa North-East serverille. Pelailemme Lolia lähes päivittäin. Olemme kirjoitushetkellä alle 30-levellisiä, mutta tarkoituksena on perustaa ranked team heti kun se on mahdollista. Pelailemme paljon 3vs3 otteluita, mutta emme pelkää myöskään 5vs5 pelejä. :P Toivoisimme, että sinulta löytyisi mikrofoni tiimikeskusteluja varten. Jos kiinnostuit, niin laitahan yksityisviestiä tulemaan. :)
Seuraa League of Legendsiin
4
74
Vastaukset
- EU WEST
Tein juuri äsken North-East serverille acon ja se on jotain 9lv. Main on Eu Westillä 30lv jolla on noin 1,4k normi voittoja, kaikki champit (myös uusin Quinn) ja pelaan yleisesti mid lanes 5v5, mutta kaikki kelpaa. Jos haluutte siis invata Eastilla: Beastez ja Westillä: Zhekarma2nd (ei oo sit oudompaa nimee xD) ja oon ehkä vaihtamas tota nimee vähän helpommaks. Voitte invaa ihan vapaasti ja pelaan joka päivä.
- humpdydumpdy
Kiitos vastauksesta! Lähetimme sinulle kaverin kanssa kaveri invaitin. Nähdään pelissä! :)
- Posse113
Moi. Itse olen noin 23lvl Eastilla, ja mikrofoni ja skype löytyy. Tykkään pelata Dariuksella ja Ahrilla eniten, mutta muitakin champpeja löytyy. Omasta mielestäni olen ihan hyvä pelaamaan. Jos vielä seura kelpaa, niin lisätkää Mrandyman69
Pelaan sitten melkein joka päivä. :) - Nag3tti
Sinä dude jolla Maini EUWestil, Rupee duoon mun kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145