kaipaa sinua, enkä ole koskaan kaivannut, vaan jotain ihan muuta henkilöä m-->n
Voit kaivata minua,
11
365
Vastaukset
- tiedätsä ;D
ei kiinnosta.
- mulla on...
joopa joo...hirmunen ikävä näyttää olevan :)
- Niin se vain menee
olisithan toki jo ottanut yhteyttä, jos olisit minua kaivannut. Ymmärrän, unohdan ja lopetan ikävöimisesi. Kiitos kuitenkin suorista sanoista.
- Kuuleppa kun
sinä tänne tuon viestin kirjottamalla osotat sen että se nainen on yhäkin sinun mielessä. Miksi muuten tulisit tänne siitä ilmottamaan ettet ole koskaan kaivannut. Olet lapsellisen naurettava ;-DDD.
- Hissusseen
sua vielä vaan yhä kuitenkin kaipailen, älä välitä :D
- ok! tiennyt jo kauan
ok!
- terveiset kyynelin
Kyllä minä sen tiedän ettet minua kaipaa vaan sitä joka muutti pois. Olen surullinen mutta sehän on vain minun ongelmani. Sitä en ymmärrä ollenkaan että miksi et lähde ajatuksistani sillä tajuanhan ettet minua halua.
Ehkäpä joku toinen näkee kauniin sydämeni ja rakastaa minua. Mutta miten käy sinun mies? Saatko hänet ketä kaipaat? Toivottavasti. Tai mitäpä se minua liikuttaa tuletko onnelliseksi. - Tuli vain mieleen,
että eihän omasta kaipauksesta kirjoittaminen täällä tarkoita sitä, että olettaisi toisenkin kaipaavan. Mielipiteensä ja tekstinsä tietysti kullakin. Kai tuo "en ikävöi" kuuluu myös tälle palstalle, mutta tuskin kukaan sitä mielellään lukee.
- terveiset kyynelin
Hyvin sanottu, esim. minä en todellakaan usko että toinen kaipaa minua. Se fakta ei silti poista minun tunteita sormia napsauttamalla vaan minun pitää ne läpikäydä.
- muuta-ikävää
ok on se jo selväksi käynyt.ikävöi rauhassa sitä toista.
- anal-yysi
Jaa, että kirjoitit sitten noin kaikkien miesten puolesta kaikille naisille.
Taidatkin olla niitä m->m tyyppejä...
http://www.youtube.com/watch?v=Ko62jLQjrb4
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862