Mitä minulle nyt tapahtuu? Armeijan jälkeen, ylennynkö?

poliittinen päätös

Olen oluut kutsunnoissaj minut on määrätty armeijaa. En ao menna, enkä myöskään sivariin enkä vankilaan,

Lähteekö poliisi perääni. Syytetäänkö mina jostain rikoksesat?? Siis tekemättä jättämisestä.

minulla on koulut ja käyn töissä. Tulkoon poliisipartio hakemaan minut kekken työpäivän m
putkaan. Firmalle tulee siitä taloudellista tappiota,

Sevelvollisuus on vahnjäänne menneisyydestä. Se oli vielä sitäiakaa kin NL oli olemassa.

Sivari ja totaali pitä laukkautaa. Armeijaan kuule ne jotka sinne haluavatkin mennä.

Suomekansa erityisesti asvelvolliset käyvät armeijan ainoastaa rangaistuksen uhalla. Sivari on ylipitkä. Armeija ei sovi enemmistölle tämänpäivän nuoria.

Jos lakkaitettaisiin puolustusvoimat kokonaan. Jos sota tulee se on sitten voi voi. Minun elinaikanani 32-vuotta suomessa ei ole ollut sodanuhkaa.

Mikä on tämä toimeenpanovalta, joka määrää imisä rangaistukseen vedoten. toteuttamaan valtiolle jotain velvollisuuksia.

Minä kävin armeija. En ole isänmaallinen. Minut on pakoitettu miottiin "ruotuun." Se on paha-asia, koska en ole samaa mieltä johtajien kanssa,

Armeijan arvoasteikko n naurettava. Sinutella ei saa. Pitää teititellä "ylempiarvoisia." Ylempiarvoinenkin on vain ihminen biologinen olenato. Hän kuolee jos häneltä otetaan ravinto ja juotavaksi tarkoitettu neeste pois. (vesi)

On koomista tavata jokin Majuri siviilissä siviilpäällä ostama maitoa. Tällä on mukana nainen ja kaksi pientä lasta. Kaupassa vedin lippaa ja huusin kovaanääneen "herra majuri. Tykkmies nn ilmoittaituu ruokakaupassa,

Tein myös ilmoituksen mitä minä ostin: maitoa, jauhelihan,makaronia, juustoa leipää.

Majuri ei sanonnut mitää punasteli kyllä ja näytti vihaista naamaa.

En olisi halunut käydä armeijaa, sivaria, vankilaa. Olisin halunnut olla alustapitäen vapautettu. Nythän on se t-luokitus, sellaiseen kuulun.

Asevolvolisuusvoitasiin puolestani suorittaa siten, että jokaiselle armeijassa olevalle luovutettaisiin rynnäkkökivääri/tuhat patruunaa. 5 käsikranaattia, aisivat itse opetella niitä kotona käyttämään.

Saataisinn nykyjärjestelmän sijaan. Työläiset ja talonpoikeian armeija. Ne ketkä eiät halua saada itselleen aseita savat elää niistä elossa.

Armeija voidaan jo sinäänsä laukkautaa ja ne korskeat kapiaiset jotka siellä armeijassa määräilevät nuoria poikia, Voitasiin tasavertaisuuden nimessä laittaa: mm. ikunanpesijöiksi, varastimiehiksi, talonmiehiksi. siivojiksi.

Asevelvollisuuspoi vuoteen 2027 mennessä.

Yllytän omia lapsiani ja vieraitakinvastusamaan ja pelkäämään esivaltaa. Valmenna pojista sivareita vaikka toivon että he saisivet vapautksen.

T: Marksin-/juutalaisen jeesuksen opetuslapsi.

1

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-luokkaan

Siis oli armeijassa 2kk kunnes ymmärsin lopettaa. Nyt olen poliittinen mielipidevanki. En mene takaisin armeijan enkä sivariin. Vankilaan voivat yrittää. Mutta... en ole tehnyt mitään rikollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe