Jussi Halla-aholla on korkein Suomessa mitattu älykkyysosamäärä. Aiheesta uutisoitiin aikanaan teemalla Suomen älykkäin ihminen on ihan tavallinen tarjoilija Tampereelta, Palstan puolueeton sheriffi on tehnyt kaikkensa estääkseen tämän tosiasian levittämisen. Tässä lisää puolueettomia toimittajan tolloja. http://www.youtube.com/watch?v=fZVz7gJt7aE
Jussi Halla-aho on älykäs
11
149
Vastaukset
- Poistoon vaan!
Mene muualle Mestariasi palvomaan. Toivottavasti ylläpito poistaa tämän massapostauksesi kaikilta Suomi24-palstoilta. Ainakaan sinun älykkyysosamääräsi ei voi olla kovin korkea.
- OpusDeitsit
PS on frontti.
- Halla Hoffreeni
Totta, ei näin pirullista juonta muuten keksisi:)
Opus pokkaa... - 9+18
Ylläpito voi poistaa kaiken muun paitsi Leif-hahamon säälittävää emämunausta, joka jää elämään. Se on kuin kinderin muna puhtaan valkeana maailman paskojen alkukeitossa. Persujen laariin sataa. Jatkakaa toverit.
- ailavjuu
Saska ei yllä en parempaan. Yllättävän usein Saskan piti juuri sanoa samaa, mitää Leif-hahmo oli esittänyt. Ja jos median kasvatuksellinen rooli oppimattomalle rahvaalle on Leif-hahmon takana, ei kiitos. Jos ei ole ihan pakko.
- Tervehenkinen Jussi!
"Jussi Halla-aho on älykäs "
Juu, voi ollakin.
Älykkyys ei ole sama kuin viisas, eikä se takaa inhimillisyyttä.
Älykkyys suo viisaudelle mahdollisuuden, mutta se ei takaa viisautta.
Älykäskin ihminen voi olla narsistinen, häiriintynyt, jopa raakalaismainen persoona, josta viisaus on kaukana.
Miettiköön itsekukin tykönänsä, jos nyt sattuu kiinnostamaan, mitä Halla-aho heidän mielestään edustaa.
- ailavjuutuu
Älykäskin ihminen voi olla narsistinen, häiriintynyt, jopa raakalaismainen persoona, josta viisaus on kaukana.
Ei sillekään mitään voi kun et osaa nähdä Halla-ahossa mitään muuta kuin edellisiä piirteitä. Olet varmaan Leiffin kanssa haistelemassa kaikuja ihmisen pimeimmistä puolista, joiden pitäisi olla jo takana, ja kuten Leif, yhdistät koko pimeyden Halla-ahoon. Itse pidän keskustelua herättävästä, provosoivasta ja älykkäästä kirjoitustyylistä. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta teksti on vastaansanomattoman viisasta. Näihin muutamaan lapsukseen sitten onkin hyvä tarttua kynsin ja hampain, ja sen perusteella natsi-saksan kierroksen jälkeen muodostaa ja levittää kuvaa koko maalauksesta pienien yksityiskohtien mukaan. Sen kuvaamiselle on ihan kansantajuinen termikin olemassa. Pilkun nussiminen.
Onko järkeen perustuva maahanmuuttokritiikki jotain sellaista missä henkilö menettää inhimillisyytensä? - Artturi Noitalahti
Tässä hieman Halla-ahon vastustajille luettavaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040416858915_uu.shtml- Tervehenkinen Jussi
Tuntuiko teistä noin pahalta kun toin Halla-ahosta esille tällaisen mahdollisuuden?
No, ajatelkaa, että minä olen vain kateellinen 138 pisteen ääliö.
- Juhafriikki
Halla-Aho ajattelee ehkä liikaa järjellä pakolaispolitiikkaa koska siinä pitää ajatella myös TUNTEELLA.
Onko oikein nimittäin jos sanomme portilla että elä tuu Suomeen jos pakolainen on tulossa Suomeen pakoon oman maansa terrorismia tai sotaa??????
se ei ole oikein jos käännytämme hänet.
Ei voi olla oikein.
Toki Islamistien kanssa täytyy olla varovainen mutta kaikenmaailman vihan lietsominen ja ennakkoluulot on huono asia ja se voi lisätä enemmän uhkaa.
Mut toki oon Persujen kannalla siinä että ihan kaikkia islamisteja ja elintasopakolaisia ei tule ottaa Suomeen mut nää hädässä olevat pakolaiset, ne täytyy ottaa Suomeen omalla kiintiöllämme mikä se sit onkaan mut verrattuna muihin Pohjois-maihin, Suomi ottaa vähiten pakolaisia omaan maahansa.
Halla-Aho on älykäs, kyllä kyllä.
Ei kannata ehkä sijoittaa niihin pakolaisiin jotka ei oo hädässä ja jotka tulee vain lojuun nurkkiimme. - 3334
Jos todellakin tuollainen uutisointi on aikanaan ollut, niin saattaa hyvinkin olla JH-a. Ei vaan pysty uskomaan ennen kuin joku laittaa lähteen alkuperäisestä uutiseen. Missä uutisoitu ja minä vuonna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944