Jussi Halla-aho on älykäs

sföaojgS

Jussi Halla-aholla on korkein Suomessa mitattu älykkyysosamäärä. Aiheesta uutisoitiin aikanaan teemalla Suomen älykkäin ihminen on ihan tavallinen tarjoilija Tampereelta, Palstan puolueeton sheriffi on tehnyt kaikkensa estääkseen tämän tosiasian levittämisen. Tässä lisää puolueettomia toimittajan tolloja. http://www.youtube.com/watch?v=fZVz7gJt7aE

11

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistoon vaan!

Mene muualle Mestariasi palvomaan. Toivottavasti ylläpito poistaa tämän massapostauksesi kaikilta Suomi24-palstoilta. Ainakaan sinun älykkyysosamääräsi ei voi olla kovin korkea.

• OpusDeitsit

PS on frontti.

• Halla Hoffreeni

Totta, ei näin pirullista juonta muuten keksisi:)

Opus pokkaa...

• 9+18

Ylläpito voi poistaa kaiken muun paitsi Leif-hahamon säälittävää emämunausta, joka jää elämään. Se on kuin kinderin muna puhtaan valkeana maailman paskojen alkukeitossa. Persujen laariin sataa. Jatkakaa toverit.

• ailavjuu

Saska ei yllä en parempaan. Yllättävän usein Saskan piti juuri sanoa samaa, mitää Leif-hahmo oli esittänyt. Ja jos median kasvatuksellinen rooli oppimattomalle rahvaalle on Leif-hahmon takana, ei kiitos. Jos ei ole ihan pakko.

• Tervehenkinen Jussi!

"Jussi Halla-aho on älykäs "

Juu, voi ollakin.
        Älykkyys ei ole sama kuin viisas, eikä se takaa inhimillisyyttä.
        Älykkyys suo viisaudelle mahdollisuuden, mutta se ei takaa viisautta.
        Älykäskin ihminen voi olla narsistinen, häiriintynyt, jopa raakalaismainen persoona, josta viisaus on kaukana.

Miettiköön itsekukin tykönänsä, jos nyt sattuu kiinnostamaan, mitä Halla-aho heidän mielestään edustaa.

• ailavjuutuu

Älykäskin ihminen voi olla narsistinen, häiriintynyt, jopa raakalaismainen persoona, josta viisaus on kaukana.

Ei sillekään mitään voi kun et osaa nähdä Halla-ahossa mitään muuta kuin edellisiä piirteitä. Olet varmaan Leiffin kanssa haistelemassa kaikuja ihmisen pimeimmistä puolista, joiden pitäisi olla jo takana, ja kuten Leif, yhdistät koko pimeyden Halla-ahoon. Itse pidän keskustelua herättävästä, provosoivasta ja älykkäästä kirjoitustyylistä. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta teksti on vastaansanomattoman viisasta. Näihin muutamaan lapsukseen sitten onkin hyvä tarttua kynsin ja hampain, ja sen perusteella natsi-saksan kierroksen jälkeen muodostaa ja levittää kuvaa koko maalauksesta pienien yksityiskohtien mukaan. Sen kuvaamiselle on ihan kansantajuinen termikin olemassa. Pilkun nussiminen.
      Onko järkeen perustuva maahanmuuttokritiikki jotain sellaista missä henkilö menettää inhimillisyytensä?

• Artturi Noitalahti
      • Tervehenkinen Jussi

Tuntuiko teistä noin pahalta kun toin Halla-ahosta esille tällaisen mahdollisuuden?
        No, ajatelkaa, että minä olen vain kateellinen 138 pisteen ääliö.

• Juhafriikki

Halla-Aho ajattelee ehkä liikaa järjellä pakolaispolitiikkaa koska siinä pitää ajatella myös TUNTEELLA.
      Onko oikein nimittäin jos sanomme portilla että elä tuu Suomeen jos pakolainen on tulossa Suomeen pakoon oman maansa terrorismia tai sotaa??????
      se ei ole oikein jos käännytämme hänet.
      Ei voi olla oikein.
      Toki Islamistien kanssa täytyy olla varovainen mutta kaikenmaailman vihan lietsominen ja ennakkoluulot on huono asia ja se voi lisätä enemmän uhkaa.
      Mut toki oon Persujen kannalla siinä että ihan kaikkia islamisteja ja elintasopakolaisia ei tule ottaa Suomeen mut nää hädässä olevat pakolaiset, ne täytyy ottaa Suomeen omalla kiintiöllämme mikä se sit onkaan mut verrattuna muihin Pohjois-maihin, Suomi ottaa vähiten pakolaisia omaan maahansa.

Halla-Aho on älykäs, kyllä kyllä.
      Ei kannata ehkä sijoittaa niihin pakolaisiin jotka ei oo hädässä ja jotka tulee vain lojuun nurkkiimme.

• 3334

Jos todellakin tuollainen uutisointi on aikanaan ollut, niin saattaa hyvinkin olla JH-a. Ei vaan pysty uskomaan ennen kuin joku laittaa lähteen alkuperäisestä uutiseen. Missä uutisoitu ja minä vuonna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen