Mitä epätavallisia raskausoireita teillä on ollut?

:))

Itse en voi raskausaikana käyttää suihkutettavaa deodoranttia koska tuntuu kun kainalot syttyisivät tuleen!

9

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mig1

Mulla tulee otsa kipeäksi lämmöstä. Todella outo tunne, kun pesee meikkejä pois, tekee ruokaa hellan äärellä, ja kaikista pahin on saunominen! En tosiaan tiedä mistä johtuu.
      Kun saunassa on ollut hetken, kipu/paineen tunne menee itsestään pois. Vaiva tosin kyllä helpottanut nyt loppuraskaudessa :)

• Luonnonmeikki

Silmäluomet on todella liilahtavat, eipä tarvitse luomiväriä laittaa ;)

• ulkomaat ällöttää

tää mun liittyy kiertotietä raskauteen..
      olin thaimaassa ihan alkurakaudessa ja pahoinvointi alkoi siellä..nyt sitten ällöttää ja puistattaa nähdä ess vaikka matkatoimiston mainos!! :0
      En ees pysty miettimään, että lähtisin etelään..kun iskee ällötys ja paniikki!!
      MINÄ, joka normaalisti rakastan matkailua:)))

En keksi muutakaan syytä..

• hikihirmu

Joo mulla sama juttu, liitän pahoinvoinnin paikkoihin. Liitän sen myös hajuihin, ääniin (esim joululaulut yök) vuodenaikoihin jne. Yksi erikoinen ja harmillinen piirre on suihkussakäynnin etovuus. Hormoonit hyrrää ja hikeä pukkaa ja minä itken ja kyökin suihkussa. Oli vesi kuumaa, kylmää tai sopivaa, se on ällöttävää. Ja kaiken kemikaalin (shampoot, suihkugeelit) on oltava hajutonta.

• nuorempimama

Mulla oli ekassa raskaudessa aivastelu :D aivastelin koko raskauden 3-5kertaa päivässä ja joka kerta tuli 4-5 aivastusta putkeen. Nokka ei vuotanut tai ollut flunssaa muutenkaan =)

• Pöppölöö

Hampaidenpesu oli ekassa vaikeaa koko 9 kk, meinasin laatoittas lähes joka kerta. Helpotti vasta synnytykseen. Nyt pahin vaihe tästä kesti vain kolmisen kk, väliin vielkin vaivaa, nyt rv29. Jotenkin suu ja nielu aivan yliherkkä.

• Kuulo

Mulla on kuulo parantunut molemmissa raskauksissa niin, että esim. tv:n laittaminen päälle ihan normaali volumelle saa korvat jo "tykyttämään" ja välillä tinnittämään :) Elokuvissa käyminen oli ihan tuskaa, seuraavan kerran kuulosuojaimet päähän :D

• Jdvdld

Tuskinpa kuulosi mitenkään parantunut on, korvasi ovat vain herkistyneet ja silloin normaalia hiljaisemmatkin äänet saattavat aiheuttaa mainitsemiasi oireita.

• olivie2

mulla myös kuulo parani!

ja lisäksi aloin nähdä ihan hirveitä painajaisia, vaikka ne on kait aika tavallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe