Mitäs mieltä Vaalimaan Teboilista? Mulla ei ole kun rahat menny tohon kalliiseen paikkaan! En kyllä enää sinne ole menossakaan tuhlaamaan!
Rajahovi?
Teb oil
7
590
Vastaukset
- mitä kuka missä häh
no mitä sitten täällä kyselet pöllö.
- r-kioski halvempi.
siellä on suomen kallein kauppa hirveet hinnat miten tollanen voi muka kannattaa.
- Jevro
Just sen takia
- Tyytymätön
Muutamia kertoja käynyt siellä syömässä ja ruoka on hirveetä paskaa....kylmää/haalueata, rasvaista ja mautonta
- niih-.,
mut myjät on kivoi.
- umtcwp
niih-., kirjoitti:
mut myjät on kivoi.
Riippuu kyllä aikasta paljon myyjästä!! Kyllä siellä niitä urpojakin on!
- mielensäpahoittaja..
kukas siellä mukamas urpo on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846