Miten saada yhteys tiettyyn kuolleeseen ihmiseen?

epätoivonen

En tiedä onko se edes mahdollista. Mutta onko jokin keino?
en halua mitään muuta kuin tavata yhden henkilön, jota en saanut tuntea. Hän on jo kuollut 6 vuotta sitten.. tappoi itsensä sen jälkeen kuin ryhtyi ampumaan koulussa. Kunnioitan häntä, ja en halua mitään muuta kuin tavata hänet. Olen jopa itkenyt monta kertaa hänen takiaan, vaikka en ole koskaan saanut puhuakkaan hänelle. Antaisin vaikka koko omaisuuteni, että saisin puhua hänelle. Onko mitään keinoa ?

10

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoiselle

      Väkivaltainen käyttäytyminen johtuu tunneristiriidasta tai psyykkisestä sairaudesta esim. pitkään jatkunut masennus ja tai personallisuushäiriöstä. Ihmiselle itselle on raskasta sairastaa mitä tahansa sairautta ja varsinkin jos kysymyksessä on vielä persoonallisuushäiriö. Omista teostaan joutuu aina vastaamaan, vaikka sielu olisi jo poistunut fyysisestä kehosta eli sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
      Nimimerkillä "epätoivoinen" kirjoittanut henkilö, toivottaasti et ole itse sairastumassa psyykkisesti, koska väkivaltainen käytös ja sen ihannointi kertovat empaattisuuden puutteesta ja siitä, että sinun tunnetilassa on vakavia häiriöitä. Hanki ammattiapua. Henkimailmaan saa yhteyden, mutta kaikessa pätee universumin lainsäädäntö, joten jos henkilö on eläessään tehnyt rikoksia henkimaailmasta kanavoiduilla viesteillä hän katuu niitä ja joutuu sovittelemaan tekosiaan, jotta karma puhdistuu.

      • hmmh...

        Karma ei ole ihan niin yksinkertainen asia..

        Esimerkiksi: Tunnen eräät ihmiset jotka ovat olleet pahoja minua kohtaan monen elämän aikana, tässäkin elämässä saivat minut itsemurhan partaalle, kuten ennenkin. Heidän käytöksensä ei ole muuttunut, kuin etteivät minua kohtaan enää fyysissesti tuhoa, eli jotain kehitystä heilläkin tapahtuu hitaasti.

        Oma karmallinen oppi on ollut, että pystyn alkaa taistelemaan pahaa oloa ja heitä vastaan. Niin kauan kuin ei hoida omia tunteitaan ja käytöstään oikeaan suuntaan, niin ei tule kokemaan tuota sinun mainitsemaasi "sovittelua ja katumista". Ei ne pettäjät parisuhteessakaan kadu sitä seuraavassa elämässä, vaan tekevät ne samat virheet aina vain monissa elämissä enne kuin on valmiita huomaamaan ne omat virheensä. Petettyllä on siinä oppina, ettei anna itsensä kohdeltavan sillä tavalla. Anteeksi vähän sekava viesti, mutta en tiedä miten olisin tämän muuten selittänyt.


    • Kalkaros-fani

      Onko kyseinen kuollut henkilö just se Pekka-Eerik Auvinen?

      • epätoivoinen

        Juu, on. Oon itekkin samassa koulussa missä hän oli.


    • hmmh..

      Eniten minua mietityttää, että mitä jos kyseinen ap:n mainitsema henkilö onkin jo mennyt uuteen elämään..

      • Epätoivoinen

        Niin.. sitä mäkin pelkään.


    • ouija1

      Osta Ouija lauta

      • epätoivoinen

        No en ole varma mistä niitä saa.. olen itse yrittänyt pelata spiritismiä, mutta ei ole koskaan toiminut.. ja riskit siinähän on, en nimittäin mielelläni haluaisi mitään demoneita, vaikka ne kiehtovatkin minua..


      • etsivä123456
        epätoivoinen kirjoitti:

        No en ole varma mistä niitä saa.. olen itse yrittänyt pelata spiritismiä, mutta ei ole koskaan toiminut.. ja riskit siinähän on, en nimittäin mielelläni haluaisi mitään demoneita, vaikka ne kiehtovatkin minua..

        Keltaisessapörssissä on ainakin pari myynnissä


    • sirkkulisi

      Ratsasta sysmään ja etsi tietävä joka näyttää oikean tien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe