Avautuminen

Nuorempi

Nyt on pakko avautua, vaikka tää ei välttämättä oikea paikka siihen olekkaan, mutta täällä se tuntuu huomattavasti helpommalta...
Olen oikeastaan muutenkin parempi avautumaan kirjoittamalla, mikä toisaalta itsestäkin tuntuu jotenkin "raivostuttavalta", koska olisi niin ihana jos saisi jollekkin purettua kaikki, niin ilot kuin surutkin (varsinkin ne surut)... Oikeastaan sen jo olen tämän hetkiselle "miehelle" jo alkuaikoina sanonutkin että en oikeastaan osaa puhua mistään, että tuntuu luonnollisemmalta pitää kaikki vaan sisällä ja miettiä ne rauhassa tai unohtaa..

Siitä on n. 5 kk kun aloitimme "tapailun" tai miten sen nyt voisi oikein ilmaista... Ja tällä hetkellä oikeastaan asia josta haluaisin puhua tämän miehen kanssa, koska tunnen itseni omalla tavallani epävarmaksi, vaikka en sitä välttämättä ulospäin näytäkkään, on se että miksi tämä mies haluaa olla mun kanssa, vaikka itsestä tuntuu että tämä kyseinen mies voisi saada melkein kenet tahansa, mitä se on mitä me "tehdään" seurustellaanko, tapaillaanko, (säädöksi en sitä välttämättä enää kuitenkaan määrittelisi, koska kuitenkin viimeisen 3 kk aikana ollaan joka yö nukuttu samassa osoitteessa, eikä oikeastaan olla päivääkään erossa) mutta emme ole kuitenkaan koskaan keskustelleet aiheesta... Epävarmuutta kasvattaa osakseen myös se että ikäero on aika suuri (n. 12 vuotta)

Samalla ehkä ärsyttää tapa, miten tulen mustasukkaiseksi/ärsyynnyn siitä, jos huomaan että muut naispuoliset ihmiset saavat enemmän huomiota, vaikka se olisikin ihan pelkästään harmitonta, joka päiväistä keskustelua... Itse ajattelen että se osittain johtuu myös siitä, että en oikeastaan tiedä omaa "asemaani" miehen elämässä...
Useampaan kertaan olen miettinyt, että tänään on se päivä kun nostan kissan pöydälle ja selvitän missä mennään, mutta sitten kun tulisi sopiva hetki, en halua edes ajatella tai avata suutani, vaikka kovasti haluaisin asiaan selvyyden, koska uskon kuitenkin sen selviämisen helpottaisi omaa oloa ja olemista...

1

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • big sis

      Harmi, ettei aikuinen mies tunnu olevan kykenevä kertomaan sulle missä mennään! !Ei oikein kerro miehestä positiivista tuollainen meininki. :( Koettaako se vain pelata aikaa sun kanssa niin että mahdollisimman pitkään pysyisit hiljaa toiveistasi syvempään suhteeseen? Paha sanoa miestä tuntematta, mutta sen sanon, että ehdottomasti kysyt mitä mies oikein meinaa. Näin isosiskomaisesti tulee fiilis, että pidä nainen huolta itsestäsi, ettei kaikenmaailman liehuletit vedätä sua. ;) Ikäero on joskus kuule ihan toisinpäin kuin mitä paperilla näyttää. On täysin mahdollista, että sä olet teidän suhteessa se kypsempi tyyppi. Head up!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe