Kyllä sylettää Ankkurissa ollut juttu.
Kotkalainen Mertsi B 19 vuotta pelaa muiden mukana.Välillä siirtyy koneelta toiselle
Pelaamisen syy on ajan tappaminen .Pelaa aina kun vain on varaa ,näin itse kertoo
Eikö nuorella KULMAHOUSULLA ole todellakaan Yhteiskunnalta saaduille rahoille
tärkeämpää käyttöä .Onko Mertsin mielestä rahat tarkoitettu OMENA peleihin yms.
pelaamiseen
Hyvää mainosta mannen moraalista.Voisikohan miettiä ,josko yrittäisi joskus jotain
PIKKU ASKAREEN PUOLTA!!!!!!
En ole rasisti mutta hatuttaa katella kun itsen on pakko painaa pitkää päivää ,että saa laskut ,ruuat ja asumisen maksettua!
EI SAA AIKAA TAPETTUA
12
335
Vastaukset
- Kolme tähteä !!
Eläkeikä on näköjään jo saavutettu.
Ja eläkeläiset pelailee paljon Automaatteja ja Bingoa.
Sinne uppoaa kovalla työlla ansaittu eläke. Surullista.- Kulmahousut
ITSE ANSAITTU!!! Mutta KULMAHOUSUT pelaa myös meidän elikkä veronmaksajan RAHOILLA, siis sossun rahoilla!
- Karu väliaika
Voi hemmetti. Jos kaverilta on 17 vuotiaana loppunut lapsilisät ja eläkkeelle pääsee vasta 18 vuotiaana, niin rankkaa on pojalla ollut se väliaika.Antaa housun pelata ja toivotaan että rinnalleen löytäisi jonkun rahtihameen jonka kanssa voisi elantonsa hankkia.
- mertsi paskahousu.
haiii.lähtääks tänäää laulaaa vaik karakokee jonneee haiii mieee oon mertsi ja miust on kiva laulaasiee ja tehää jotin kauppaaa..
- KULMAHOUSUT
Tää on niin paska palsta Kirjoitti mistä vaan, ni asiat muuttuu!! Vanhempi kansa on ELÄKKEENSÄ ITSE TYÖLLÄ ANSAINNUT!!!! Mut totta, nyky nuoret työtävieroksuvia, paskahousuja, jotka kaiken avun saa pokasta, ja kaikilla epikriisi SKITSOFREENI!! Niillä papereilla ELÄKKEELLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mora-ali
Turvat umpeen! Nyt on tulonsiirto kohdallaan. Kelalta RAY:lle!
- Hojo hojo
Mora-ali kirjoitti:
Turvat umpeen! Nyt on tulonsiirto kohdallaan. Kelalta RAY:lle!
Taitaa Mora-ali kuulua samaan sukukuun kun Hemmiä puoltaa
- leif paskahousu.
eihän se tyhmä ole kuka ottaa vaan se kuka maksaa..
- hame-tamara
hai työ valkolaiset, myö ollaa nii ylpeiltä ku meiän poika pääsi lehteen rakkaan harrastuksensa kera...
- Eiks ois
Eiks ois päässyt "ryssis"
- LAKERIKENKÄ
Mertsi 19 v vois mennä vaikka potkupalloo potkii raittiisee ilmaa LAKERIKENGIS.
Ei menis sossun rahat ja kunto nousis. - Ajan tappaminen
Kyllä ko. ajan saa aika helposti tapettua. Mora keuhkoon vaan, mieluummin jonkun muun kulmahousun toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867