sopia, en tiedä miten se tapahtuu. En silti tunne liian paljoa muiden kautta, enkä sinua tarpeeksi hyvin. Kaikellla on seuraukset, kaikki on liian....
Olet silti minun;) ja minä sinun.
Tai sitten meet omia menojas... ja minä omia, yhdessä tietysti?
Jos voidaan vaikka
10
312
Vastaukset
- joopa joo
Oot mun vaik en sua tunne.
- sopikaa ihmeessä
Se olis hyvä, olla sinun/hänen ja sinä/hän minun, se olis ainoa hyvä enää. Liian on liian
- JustMeYeah
Missä päin?
- Silmät kertoo
Törmätään ja katsotaan mitä silmät kertoo... Ei muuten asia etene lain, sinut näin kerran sain.
- rakastan kyllä
Minä näin rakkauden miehen silmistä. Se tuli niin syvältä, en usko etteikö rakastaisi. En ole koskaan nähnyt kauniimpaa katsetta. Se oli sielusta sieluun. En ole varma uskallanko katsoa niihin silmiin enää.
- aina sama juttu
rakastan kyllä kirjoitti:
Minä näin rakkauden miehen silmistä. Se tuli niin syvältä, en usko etteikö rakastaisi. En ole koskaan nähnyt kauniimpaa katsetta. Se oli sielusta sieluun. En ole varma uskallanko katsoa niihin silmiin enää.
sä ja sun sielujuttusi. mies ei ole varmaan tuntenut mitään. sähän tunnet noin jokaista miestä kohtaan joka sinua katsoo.
- tunnetko itse mitään
aina sama juttu kirjoitti:
sä ja sun sielujuttusi. mies ei ole varmaan tuntenut mitään. sähän tunnet noin jokaista miestä kohtaan joka sinua katsoo.
En tunne.
- Höpö höpö.
En ole sinun, en ole koskaan ollutkaan ja sama futuurissa.
- Trueself
Millonkas tämä katseenvaihto tapahtu?
- ja vuosia sitten
En sun katseenvaihdosta tiedä. Aina se näkyy vaikka piilottaa, mut vastaan että joulun alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760