kun ajan kuluessa

n>nbi

kaikkea en voi antaa anteeksi. Ei ne tunteet silti mihinkään menneet oo.

8

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äh kukahan

olet. ootkohan provoilija.

• Loona

En minäkään. En halua. Miksi pitää antaa anteeksi? Aikuiset tietävät mitä tekevät, ja tietoista käyttäytymistä ei tarvitse antaa anteeksi. Meillä on mahdollisuus valita, keitä hyväksymme elämäämme ja keitä ei.

Jos ei tarvitse olla tekemisissä esim. työn kautta, en näe mitään syytä pakottaa itseään antamaan anteeksi loukkauksia, joita joku on tietoisesti tehnyt.

• hänelle,ei ap.

Sit kuitenkin sulla on tarve purkaa pahaa oloasi täällä? Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Kaiken huippu oli, että kun häneltä pyysi anteeksi täysin inhimillistä asiaa, niin aivot sai siitäkin kimmokkeen palstaskitsoiluun. Mietin semmoisia ihmisiä, joilta puuttuu empatiakyky, eivätkö ne ole huolissaan itsestään?

Hän on loukannut minua enemmän kuin kukaan muu, mutta silti olen ollut valmis ymmärtämään.

Mikä on niin vaikeaa ilmaista todellisessa elämässä ihmiselle, että hei sä oot loukannut mua? Kun ilmeisesti juttu on, että se ei tiedä mikä se loukkaus on. Älä sitten ainakaan syyllistä toista, jos et ole sille mitään mahdollisuutta antanut.

Syyllistäminen on ilmeisesti avainsana. Juttu, jolla käännetään puhdas kpäämäisyys itsestään pois?

• Loota
        hänelle,ei ap. kirjoitti:

Sit kuitenkin sulla on tarve purkaa pahaa oloasi täällä? Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Kaiken huippu oli, että kun häneltä pyysi anteeksi täysin inhimillistä asiaa, niin aivot sai siitäkin kimmokkeen palstaskitsoiluun. Mietin semmoisia ihmisiä, joilta puuttuu empatiakyky, eivätkö ne ole huolissaan itsestään?

Hän on loukannut minua enemmän kuin kukaan muu, mutta silti olen ollut valmis ymmärtämään.

Mikä on niin vaikeaa ilmaista todellisessa elämässä ihmiselle, että hei sä oot loukannut mua? Kun ilmeisesti juttu on, että se ei tiedä mikä se loukkaus on. Älä sitten ainakaan syyllistä toista, jos et ole sille mitään mahdollisuutta antanut.

Syyllistäminen on ilmeisesti avainsana. Juttu, jolla käännetään puhdas kpäämäisyys itsestään pois?

– Se tarkoittaa ennenkaikkea empatian ja syyllisyydentunteen puutetta sekä kyvyttömyyttä arvostaa ja kunnoittaa muita ihmisiä.

• ?.,
        Loota kirjoitti:

– Se tarkoittaa ennenkaikkea empatian ja syyllisyydentunteen puutetta sekä kyvyttömyyttä arvostaa ja kunnoittaa muita ihmisiä.

siis mikä tarkoittaa?

• Loona
        hänelle,ei ap. kirjoitti:

Tämä empatiakyky on nyt sitten uusi muoti-ilmiö ja puheenaihe täällä. Sädekehä loistaa kun voi nähdä toisen psykopaattina.

Minun maailma on todellinen, tunnen tunteet oikeassa maailmassa ja annan anteeksi ja ymmärrän ihmisiä oikeassa maailmassa. Enkä ole kuullut mitään sinne viittaavaakaan, joka antaisi ymmärtää as. osaisen olevan pahoillaan.

Kits.

• #%-/*())
        Loona kirjoitti:

Tämä empatiakyky on nyt sitten uusi muoti-ilmiö ja puheenaihe täällä. Sädekehä loistaa kun voi nähdä toisen psykopaattina.

Minun maailma on todellinen, tunnen tunteet oikeassa maailmassa ja annan anteeksi ja ymmärrän ihmisiä oikeassa maailmassa. Enkä ole kuullut mitään sinne viittaavaakaan, joka antaisi ymmärtää as. osaisen olevan pahoillaan.

Kits.

Mikset kerro tuota hänelle irl??? Täälä asia tuskin selviää/etenee!!!

• väärä otsikko
        #%-/*()) kirjoitti:

Mikset kerro tuota hänelle irl??? Täälä asia tuskin selviää/etenee!!!

Ei mene perille miksi huutaa tänne, mikset puhu sille livessä. Jotain on psyykessä pahasti vialla, kun jauhaa pikkuasioita mielessä ja kaunailee TÄÄLLÄ miettien kostoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe