Led Lenser ei kestä. ideoita?

LED1

Roblem: Mulla on nyt kolmas LedLenser mennyt rikki, ja ajattelin vaihtaa valmistajaa. Onkos teillä kokemuksia muiden valmistajien tuotteista?

Rikkoutuneet lamput on ollu 2kpl ladattava P5R ja viimeisin P3 AFS aaa-paristolla toimiva, jonka polttimo on irronnut paikaltaan ja helisee mukana..
Ladattavista hajosi painonappi ja polttimo.

Valokeila ja teho näissä on todella hyvät, mutta kun ei pysy ehjänä..!

Nyt pitäisi siis löytää kokoluokkaa sormipatterilla/akulla toimiva fikkari.

6

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansulainen1

paska mikä paska. Retkeilyvälinemyyjänä tiedän. Itse käytän Petzlin ammattikäyttöön tarkoitettua ATEX 2 lamppua. Toimii ja kestää

• rrdea13

Terve.

Ite olen käyttänyt n 4 vuotta Surefire E2L Outdoorsman lamppua. On tosi hyvä ja amerikassa esim. armeijan ja poliisin käytössä. Itellä kestänyt arkikäytössä ja esim. yhden veneestä putoamisen ja 2 päivän jäähän hautautumisen, kuivatuksen ja putsauksen jälkeen toimi kuin uusi. Kallishan se oli muistaakseni n 150E mutta osoittautunut tosi hyväksi ja käytännölliseksi..

• kukkapiipa

Mistä aloittaja on ostanut lamppunsa?
      Viet vialliset siihen kauppaan,josta ostitkin ja vaadit korvauksia rikki menneistä.
      Myyjällä on vastuunsa. Aina.
      Tästä on säädetty laissa. Kuluttajasuojalaki suojelee ihmisiä.

Jos myyjäliike ei auta,aina voit valittaa kuluttajasuojalautakuntaan...

• led-käyttäjä

Mulla on kolme ledlenseriä.
      Pienin ollut avaimenperänä varmaan viisi vuotta ja aina vaan toimii,vieläpä samalla paristolla.

Kaksi otsalamppua 3 ja 2 vuotta. Molemmat toimii.

Joko sulla on sattunut poikkeuksellisen monta maanantaikappaletta tai käyttötavoissasi on parantamisen varaa.
      Nuo ovat elektroniikkaa ja niitä on kohdeltava sen mukaisesti.

• kljhjkldfh

Kokeilepa Klarus- ja Olight -merkkisiä valaisimia. Itselläni on Klarus ja en enää muuhun vaihtaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      71
      3308
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1596
    Aihe