Kyllähän matti on tyhmä kuin mikä!Ihmettelen iltalehteä ja tätä 7:n päivää miten saatte kirjoittaa Nykäsen asioita.Mun asioihinjos puuttuisitte olisitte mun kanssa oikeudessa.jättänette jo Matin rauhaan ja sen torvelo tuksun.Eikö ole oikeaa matskua kirjoitella?Hävetkää toimitus-jos osaatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nykänen
3
295
Vastaukset
- EVVK 123
Mattihan on oikein median suojelema pyhimys. Maikkarin netti sivutkin julkas matin anteeksipyyntöjä susannalle. Oisin vielä ymmärtäny jos joku 7 lehti ois sen tehny, mutta MTV3!!!! Mattihan ja Tuksu yms. haluaa että kirjoitetaan, pitäs vaan mediankin vähän kattoo mitä julkasee.
- Kaisakaarina
Matti ei ymmärrä oman persoonallisuutensa ristiriitaisuuksia. Ei myönnä alkoholiongelmaa ja sen tuomaa luonteen muutosta. Uskon, että hänen pitää erota vielä monta kertaa, että tulisi tarvittavaa nöyryyttä Kuningas Alkoholin edessä. Kun Susanna esittää omia ehtoja (= toivomuksia) yhteiselämän jatkumiselle, Matti kokee ne juuri niinkuin 3-vuotias, kun lapselle laittaa rajat. Niitä on kokeiltava, vastustettava ja uhmattava. Matti on 50-kymmpinen mies. Minkäänlaista aikuistumista ei ole tapahtunut sitten Tiinan, Piian, Sarin ja Mervin jälkeen. Sama meno jatkuu.Susanna oli viides virallinen rakastettu ja yhtä sinisilmäinen kuin noi edelliset, " minä olen se joka parannan Matin". No,eihän se niin mene!
- sentit riittää
Miks nää linkit jotka johtaa niihin kuviin missä näkis matin herkkupatukan ei koskaan toimi? Aina on kuvat poistettu yms. Mä haluun nähä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221