Melkein käy sääliksi tämä ilmeisen onneton ja yksinäinen ihminen; joka projisoi omaa tilaansa Martinaan.
Tämä surullinen hahmo istuu ypöyksin päätteensä äärellä ja fantasioi yksinäistä Martinaa milloin Emman jatkoilla, kotonaan Naistenpäivänä, lenkillä ja milloin missäkin.
Melkein tulee tippa linssiin kun ajattelen häntä yksinäisenä ja vieroksuttuna rustaamassa näitä aloituksia Martinasta, johon on luonut riippuvussuhteen ja johon heijastelee oman murheellisen elämänsä tuntemukset :(
Riippuvainen Martinasta?
17
381
Vastaukset
- siiiiiDeriäkö_liikaa
HAH..HAAAAA...kuka ALASTONMALLISTA oikeasti välittää?
Pelkkää sirkushuvia on uo-väärinHakatut tatskat pelle antanut meille. - ihmispolo
Kirjoitatko hänen ex-aviomiehestään ?.
- äo39
Pystyykö Maran äiti kirjoittamaan noin kirjoitusvirheettömän aloituksen?
- olen ap
Paha mennä sanomaan, mutta en todellakaan ole Martinan äiti, tarkkaan ottaen en kenenkään :)
- 2+7
Näitä avauksia on tosiaan monta, kaikissa sama teema!
- epäterve elämä
Maailmassa on vain yksi ihminen joka puolustaa apinan raivolla Martinan toilailuja ja sen on oltava joku lähisukulainen.
- mätä luonne
Ei ihme että avauksia on, Martina on yksi vihatuimmista, enkä ihmettele
- kjhgfds
Jälleen kerran Martina osoitti toteuttavansa kaiken
mitä haluaa – ja millintarkalla työllä.
- niin mitä ?
" projisoi "?
- Anne hereillä taas
Projisointi-termi on yleinen reiki-humpuukissa.
Kts. esim.
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=5691.10;wap2 - olen ap
Anne hereillä taas kirjoitti:
Projisointi-termi on yleinen reiki-humpuukissa.
Kts. esim.
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=5691.10;wap2Projektio on yleinen termi mm. psykologiassa ja olettaisi käsitteen kuuluvan jo yleissivistykseen.
Sen johdannaisia kun käytetään yleisesti muissakin yhteyksissä.
Ps. on todella hyvin harhaista kuvitella ketjun aloittajaa Martinan äidiksi, en viitsi tämän enempää vakuutella. - Matemaatikko..
olen ap kirjoitti:
Projektio on yleinen termi mm. psykologiassa ja olettaisi käsitteen kuuluvan jo yleissivistykseen.
Sen johdannaisia kun käytetään yleisesti muissakin yhteyksissä.
Ps. on todella hyvin harhaista kuvitella ketjun aloittajaa Martinan äidiksi, en viitsi tämän enempää vakuutella.Minä taas olen käyttänyt projisointia matematiikassa.
- Sidukka3
Reiki-siiderihän se siellä taas aloittelemassa turhia ketjuja. Yksinäinen ihminen, jonka paras ystävä on siideripullo.
Ei ole omena kauas puusta pudonnut. - suloinen ja SIVEÄ
Minä olen riippuvainen sekä Martinasta että Tuksusta. Luen heidän blogit aina. Oikein odotan milloin uusi blogi ilmestyy, niin pääsen hymistelemään ja tuntemaan itseni paremmaksi. Toisaalta ihailen noiden neitosten "itsetuntoa". Ovat niin kauniita reippaita ja älykkäitä. Heidän omassa elämässä ja käytöksessä ei ole koskaan mitään ikävää. Ihanaa Glamouria, keikkoja, gaaloja ja levytyksiä piisaa.
Martinaa "ihailen" etenkin siksi, että hän kehtaa vuodesta ja viikosta toiseen kirjoittaa huonolla suomenkielellä samoista ripsi-, kynsi-hius ym hoidoista, vaikka se tekee hänestä täyden bimbon. Harva on noin rohkea, että vetää oman mattonsa altaan ja on julkisesti tyhmä. - Onneaaa!
Moi aloittaja, tämä on historian typerin, läpinäkyvin ja lapsellisin aloitus tällä palstalla joten onnittelut sulle siitä.
- voi teitä
Alottaja on oikeassa. 80-luvulla kun olin paljon Tukholmassa, siellä suomalaiset juopot haukkuivat baareissa kovaan ääneen mamuja. Ihmettelin asiaa mutta syy taisi olla siinä että vihdoinkin haukutuilla suomalaisilla oli joku ketä voi polkea vielä alemmas ja haukkua julkisesti. Sama taitaa olla täällä Maran haukkujilla, kun oma elämä on mitä on niin onni löytyy julkkiksen mollaamisesta. Kiva kun on palsta missä sitä voi tehdä muiden epäonnistujien kanssa ja ihan nimettömänä.
- Buaahahahhahaa
voi teitä = aloittaja
NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862