Onko sorsanmetsästäjät nykyajan sankareita? Onhan kuitenkin aika hurjaa ampua puolustuskyvytöntä lintua!
No minun mielipide on kuitenkin, että sorsastajat on aika tyhmää porukkaa!
Aikamme sankareita?
6
803
Vastaukset
- Metsämies
Kukaan metsästäjä ei ensinnäkään varmaan pidä itseään sankarina ammuttuaan sorsan!? Mistä sinulle sellainen käsitys on tullut?
Minkä takia sorsastajat ovat mielestäsi tyhmää porukkaa. Hieman perusteluja kaipaisin, niinkuin varmaan moni muukin...- kingpin
nyt on taas eksyny joku väärille sivuille etsi itelles greenpeace sivustot
- niimpä
Vissiin aika nuor viel, mut kyllä se siitä menee kun ikää ja tietämystä karttuu. Nuoreen ikään kun kuuluu tuo kapinointi.
Mutta jos se olikin yli 16v, niin si on joko trolli tai pääs heittää. - mia
Ei kukaan viisas ammu turhan takia viattomia eläimiä....
- j.p
mia kirjoitti:
Ei kukaan viisas ammu turhan takia viattomia eläimiä....
joo ostakaa lihaa jota ei tarvi tappaa tai ruvetkaa kasvis syöjiks pellet lähen tästä metälle pystykorvan kans oikeita luonnon suojelioita nämä pellet
- Oiva
j.p kirjoitti:
joo ostakaa lihaa jota ei tarvi tappaa tai ruvetkaa kasvis syöjiks pellet lähen tästä metälle pystykorvan kans oikeita luonnon suojelioita nämä pellet
Jep, ja sinä JP ilmeisesti olet kouluajan kulkenut metsässä, kun on tuo kirjoittaminen vähän "hakusessa". Suosittelen työväenopistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350