Ihastunut Mies, tylykö?

6+12

Onko miehen vaikeampi lähestyä naista, josta voisi olla kiinnostunut enemmän, ts ihastunut naiseen.
Voiko myös olla, että mies on tylympi tai jotenkin etäisempi tätä kiinnostavaa naista kohtaan? Juttelee esim naisen kavereille paljon "niitä näitä", koska heidän kanssaan ei ole ns mitään menetettävää?

kysyn, koska eräs mies joka on käyttäytynyt mua kohtaan juuri noin tunnusti olleensa ihastunut minuun, ja tätä kissahiiri -leikkiä meidän kesken jatkui yli vuoden. Mä luulin että olen suorastaan vastenmielinen miehen silmissä ja mielessä, vaikka samaan aikaan aistin sellaisen jännitteen välillämme. Minun osalta siksi, että olen itsekin ihastunut mieheen mutta ajattelin samaan aikaan ettei toi halua olla mun seurassa, puhua mulle....

10

9489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Aika jännä, kuin olisin tuo mies, tuo tapahtuma on minulle tuon miehen näkökulmasta :)

Mutta jos kuvittelisin olevani tuo mies, niin täytyy sanoa että on tosi pitkä aika kun viimeksi koin näin vahvaa ihastumista. Välillä aamuisin kun mietin tätä naista, koen kuin koko keho olisi yliherkkä ja tuntuu kuin saisin kouristuksia kun on niin ikävä. Näin vahva tunne sai minut myös tunnustamaan tuneeni naiselle. Nainen ei kumminkaan ikinä sanonut onko hänellä minua kohtaan tunteita? Jäi epäselväksi.

Tekee vain niin kipeää jos näen tämän ihastukseni, toisille naisille on helpompi tulla juttuun, koska en koe heitä kohtaan tämmöistä. Jos tätä ihastustani ei olisi olemassa, voisin kyllä ehkä ihastua toiseen naiseen, mutta nyt en.

• 6r8k

"Onko miehen vaikeampi lähestyä naista, josta voisi olla kiinnostunut enemmän, ts ihastunut naiseen. "

Jep.

Ja tuo käyttäytyminen voi olla tylyä totta kai, mutta se voi olla jotain muutakin riippuen ihmisestä.
      Jos et ole loukannut häntä niin miksi hän olisi vain sinulle tyly?

• sdbgsdb

Kovin yleinen reaktio etenkin jos itsetunto on heikonlainen, yrittää piilottaa ihastumisensa välinpitämättömyyden ja "tylyyden" alle, silti kyttäilee kovasti kauempaa...

• krabbazuuk

Ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa tälläkään. Epävarmuus tietyssä tilanteessa voi johtua esim.siitä ettei nainen ilmaise itseään selkeästi. Naisen mielestä miehen pitään tietää naisen ajatukset ja tunteet ilman kommunikaatiota ja mies haluaa edes minimivarmuuden. Onhan se ärsyttävää.

• dgserg

No kyllä sillä vaan "joskus" saattaa olla itsetunnonkin kanssa tekemistä... Normaali, ellei peräti vahvaitsetuntoiset egoistithan suorastaan kylvettää ihastuksensa kohdetta huomiossaan ja pian selvittävät miten on näppylät, toisin kuin epävarmat ja heikkoitsetuntoiset jotka vaan pyöriskelevät sopassaan.

• krzbuak
        dgserg kirjoitti:

No kyllä sillä vaan "joskus" saattaa olla itsetunnonkin kanssa tekemistä... Normaali, ellei peräti vahvaitsetuntoiset egoistithan suorastaan kylvettää ihastuksensa kohdetta huomiossaan ja pian selvittävät miten on näppylät, toisin kuin epävarmat ja heikkoitsetuntoiset jotka vaan pyöriskelevät sopassaan.

Epäselvyys ja vinkkailu saatetaan tulkita peliksi toisen taholta ja epäreiluus loukkaa sitä helpommin mitä ylpeämpi. Kommunikaatiotavat eivät ole kytköksissä itsetuntoon.

• Mulla tällai

Kyllä. Itse olen aikas kylmä ihastukseni kohteelle. Olen häneen niin hemmetisti ihastunut mutta sain taannoon häneltä karua kohtelua vaikka oli niitä "merkkejä" ilmassa. Ennen niin avoin ja mukava nainen muuttui säikyksi ja pelokkaaksi, vilkuili minua salamannopein katsein ja kun tulin lähelle niin meni ihan kummalliseksi. Kai se on pakko olla kylmä, edes sen takia ettei naisen minua tarvitsi pelätä kokoajan.

• suru puserossa

Ehei, nyt olet väärässä HYVIN TODENNÄKÖISESTI!!! Voisin olla tuo nainen... Olin kyllä kiinnostunut hänestä aiemminkin, ja positiivisia merkkejä annoin, myös mies teki näin. Sitten astui syvät tunteet kuvioon, mahdollisesti pari väärinkäsitystä taustalla, ja normaalin rohkeuteni sijalle tuli säikkyminen ja pelkääminen "Tuohan voi satuttaa ja pahasti...". Sitten keräsin rohkeuteni, ja kysyin mieheltä selvästi parisen asiaa, johon sainkin vastauksia. Sittenpä ei ole edistynyt taas mihinkään, ELI en ole tarpeeksi kiinnostava, jotta se oikea kahdenkeskinen treffi olisi. Itse taisin jopa rakastua... jep, eli nyt sitten suren, enkä usko toiste enää kokevani näin syviä tunteita. :( No, elämä on.

• bdbjknö

Itselläni on vahvoja tunteita erästä miestä kohtaan, aiemmin vitsailimme kovasti molemmin puolin. Nykyään miehen tyyli on muuttunut, hänestä on tullut jotenkin "pelokas", tuntuu että kääntää/ymmärtää monet vitsiksi tarkoittamani heitot tosissaan/vastaa tylysti. Vasta kun kerron, että heitto oli tarkoitettu vitsiksi enkä ole tosissani, hän rentoutuu hieman.
      Miksi mies käyttäytyy noin?

• jokutijok'

Ehkä tyly ehkä ei?
      Miksei vastaa viesteihin? :p
      Epätoivo on kaikista pahinta.
      Kertos jo miten asiat on nii
      tietäsin joko jätän sen rauhaan. :o
      Aina ku on nähty nii on ollu mukava
      ja ystävällinen. Huoh, ota nyt sitte
      tuosta vastaamattomuuesta selvää.
      Kiire duunata jotaki muuta vaikka
      ei käyttäy'y muuten mitenkään
      pelimiehen lailla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen