Chrysler 300C kokemukset viat ja yms

Chrysler300C

Moro on tullu aateltua tommosta 300c Autoa siis sedania mutta jostain olisin muka kuullut että niissä on kauheasti vikoja eikä pääse kunnolla katsastuksesta läpi onko totta.

Kun muuten vaan olisi niin kauhean hieno auto ja yms mutta jos vikoja on paljon niin silloin jää kyllä kauppaan koko auto ja kulutus ei haittaa mitään mutta onkohan moottoreista paras se v8 Hemi ??

Kiitoksia vastauksista ja olen puhunut :)

5

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB sucks

      Chrysy on sinällään mainio auto, mutta valitettavasti mersun osilla pilattu. Seuraahan mitä noista chrysyistä hajoaa, niin huomaat pian että juurikin mersun osat ovat siinä se heikoin lenkki. Tietysti mersu on syyttänyt chrysyä huonosta laadusta, mutta totuus on kuitenkin toinen, sen tietää kaikki joilla on chrysy ollut. Mulla oli chrysy 300C ja kutoskoneella, mutta korjaamolla harmittavan usein ja kalliiksihan se yhteistyö mersun kanssa näin tuli, kuitenkin mahtava auto ajaa ja varmasti sai päät kääntymään.

      • sdfghjklökjh

        Tämä muuten on täysin totta. Olen taksiautoilija ja erehdyin kolme vuotta sitten hankkimaan mersun. Auto oli heti alusta asti täysi susi. Mulla on ollut ammattikäytössä kaiken kaikkiaan 12 autoa ja neljää eri merkkiä ja mersu oli kaikista epäluotettavin ja koko ajan jostain asiasta paskana. Kun takuu päättyi lähti mersu saman tien. Perse ei olisi kestänyt päivääkään ilman takuuta.


    • md shit parts

      parempi ei norsun laatikolla,vaan 4portasella=ei ongelmia.ja kun painava niin ei oikein kestä r-tangon osat.muuten oiva peli

    • 348 & 345 CID

      Morjens! Tiedän, että tästä vastauksesta tulee kasoitttain vit**ilua, mutta voin kertoa, että olen omistanut kyseisen mallin about neljä vuotta ja ainoat viat ovat olleet raidetangonpäät ja takaripustukseen vaihdettu pusla.
      Ajo-ominaisuudet ovat mielestäni kohdallaan ja tehoakin on tarpeeksi(joo, onhan niitä nopeampiakin). Vuosimali on 2007 ja ajomäärä vähän päälle 80tkm. Mottina kyseinen 5.7 Hemi.
      Sori kirjoitusvirheet, olin muutama päivä sitten hautaamassa väkivaltaisesti kuollen 22-vuotiaan tyttäreni, joten ajatukseni ovat jossain muualla.
      Terveiset Pohjanmaalta.

    • Voyager24

      Yleisin hylky katsastuksessa seisontajarru, miksi...

      Koska harva käyttää automaatissa käsijarrua. Muistaa välil käyttää ni ei ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe