Vieläkö huoltoasemilla tehdään tälläisia pikkuhommia? Itse en viitsi tehdä tätä hommaa, kun ensimmäinen kerta tässä autossa. Ja en tokikaan itse näe onko se toinen parkkivalo vielä toimiva vai ei.
Takaparkkivalojen vaihto
5
161
Vastaukset
- -.-
Missä autossa mahtaa olla takana parkkivalot? Et viitsi vai et osaa vaihtaa sitä polttimoa? ?
Kyllä sen näkee palaako se valo vai ei..
Vie se auto vaikka johkuu pikkupajalle jos et itse osaa.- Takaparkkivalojen...
Lähinnä en mukavuudenhaluuttani viitsi, jos se on helppo homma ja jos satun olemaan kitsaalla päällä voin tehdä sen toki seuraavalla kerralla itse.
Ei näihin aloituksiin ole pakko vastata ja huomaan toki, että olet "mies".
- autnet
pikkuhomma,mutta uusavuttomalle ylitsepääsemätön juttu
- Palveluhenkilö
Huoltsikan kassahenkilö vaihtaa tarvittaessa sen lampun ilmaiseksi. Katsot vaan että kasalla on se pikkutyttö, jolla on Deby-mopedin pienet varaosat naamassan. Tämä pitkine kynsineen mielellään lähtee pihalle pakkaseen vaihtamaan lamppua.
- kädet ön
Pyydä vaimoasia vaihtamman, hoituu paremmin kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845