spiritismiä, yms kokeilemaan, uskallatkos mukaan ?

paranormaali 2013

Moi,
Oon reilu 40v paranormaali-ilmiöstä kiinnostunut mies.
Olis kaikkee mielenkiintoisia mitä haluisin oikeesti testailla ja kokea enkä vaan lukea tai kattoo telkusta, kun ei nykyajan mediasotkuista ota mitään selvää onko ne todellisia vai pienen ihmisen huijaamista.

Ennen se ei ollut mahdollista, mutta nykyinen elämäntilanteen mahdollistaa nyt sen että olis mahkui testailla enempi erilaisia outoja juttuja, mitä oon jo pitkään halunnut lähestyä.

Itsekkin olen kykekeväinen jonkun sortin kanavointiin tai sitten kuvittelen vaan.
Olis mielenkiintoista kokeilla tuota vanhan ajan spiritismiä ja kattoo tuleeko sitä kautta mitään läpi. Kenties ottaa myös emf mittari mukaan ja kattoo herääks se henkiin ja tehdä muita epätieteelisiä tutkimuksia kanssa.

Löytyisikö täältä porukkaa kuka lähtisin mun kaa ihmettelee aihepiiriä. Voidaan vaikka olla mun kämpillä Sipoossa.

Aihe ei saa kumminkaan pelottaa sua liikaa. Emme haluu negatiivista energiaa luoksemme ja pelko on juuri sitä ja vetää puoleensa sitä itseään.

Jos tuntuu että aihe tai joku toinen mitä voitais hyvällä porukalla ihmetellä, ota ihmeessä yhteyttä [email protected]

Terkuin
Jari

9

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa4

      En viitsi, et kuitenkaan keitä kahveja eikä sulla ole edes kahvikermaa?

    • Ei nimimerkkiä

      Pelko lienee aika viisasta jos lähdette tuollaisilla asioillanleikkimään, nimenomaa leikkimään ja hekemaan jännitystä elämään. Menkää hyppäämään laskuvarjolla tms.. Jättäkää nuo muille.

      • Law Of Nature

        Joo. Ikiaikainen laki on säädetty: pelkän uteliaisuuden takia kokeileva vähintäänkin pettyy.


    • Liiankaukana

      No löytyikö muita pelottomia? Vai onko kaikki nykyjään vellipöksyjä

      • vanha ja vakaa

        älä poika leiki tulella. Kohta et pääse paskallekkaan kysymättä pirulta lupaa.


    • paranormaali 2013

      juu ei oo löytynyt yhtäkään ketä kiinnostaisi nää asiat.
      tää on varmaan ihan vika paikka etsiä, mutta yrittänyttä ei laiteta, hih.

      ehkä nää on oikeesti sitten liian rankkoja aiheita ja juttuja 99% väestä ja
      taidan olla outo poikkeus sitten, mutta senhän mä nyt tiesin muutenkin ja oon jo pienestä pitäen tuohunnu aiheen ja tuonpuoleisen kanssa.
      Vaikkakin nykyään oikestaan vaan hyvin korkeiden opas ja enkeli energioiden kanssa, mutta olis ollut varsin mielenkiintoista tutustua aiheeseen myös vanhan ajan tekniikan kautta.

      Mutta ymmärrän hyvin, että niin harvoja nää oikeesti ja aidosti kiinnostaa,aina vaan halutaan pelotella toisia aiheella höh ja pöh :( no onhan ne kieltämättä jänniäkin kokemuksia joskus kun ihmismieli on mitä on ja on kattonnu liikaa telkkuu.

      Itse kävin joskus mm. transsikanavointi kurssin ja pakko myöntää että sieltä lähettiin aikas valkoisena takas kotio ja meni jokunen päivä ennenkuin mieli rauhottu näkemästään ja kokemastaan.

      Toden totta nää jutut ei oo ihan kaikille sopivia juttuja ollenkaan, mutta silloin tällöin törmää sielun heimolaiseen kuka on kuin kotonaan näiden aiheiden kanssa, kuten minäkin.

      Luulen että paketoin tämän nyt tällä erää tähän, kyllähän tuo maili toimii jos haluat jutella näistä tai muista syvällisistä new age tai rajatieto jutuista.

      Ihanaa kevättä kaikille. ♡

    • HerranSana
    • Menkää himaan

      Voi helevetti täältä saa aina niin hyvät naurut :D

    • Pahojen henkien

      kanssa leikkiminen voi todellakin olla vaarallista ja myöhemmin sinulle voi tapahtua jotakin jota et haluaisi, nimittäin pimeät voimat ovat kaikkialla ja ne voivat ottaa sinut haltuunsa. Se peli on saatanallinen, eikä edes peli joten sinuna miettisin, koska ihmistä kiinnostaa kaikki yliluonnollinen täten pimeiden voimien on helppo ohjailla sinua jos alat peliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe