Miehen päälle pissaaminen

SaPe9

Hei, halusin tulla vain jakamaan turhautuneisuuteni...Alan olemaan sinut pissaamisfetissini kanssa ja toteutan sitä usein kun tyydytän itseäni, eli sängyssä päästän pissaa alushousuihin ja pyyhkeelle, ja usein myös katselen peilistä samalla. Poikakaverille olen kertonut fetissistäni, ja hän kysyi että olenko itsekseni kokeillut ja myönsin asian. Hän taisi todeta vaan että ok. Eli ei ollut innokkaana ehdottamassa, että kokeillaanpa joskus kahdestaan. Minusta olisi ihanaa istua miehen päällä ja antaa pissan valua hänen vatsalle...tai mihin vain. Toki itsekin voisin suihkun päälleni ottaa. Mutta en uskalla ehdottaa, koska hän ei alun alkaen osoittanut innostustaan ko. touhuun...Vaikka hän suostuisikin kokeilemaan, en kyllä nauttisi siitä, jos hän itse ei siitä kiihottuisi. Vähän vaivaa tämä nyt, kun itseä niin kiinnostaisi...Pitääkö sitä tyytyä vain pissailemaan vain itsekseen? :/

32

6091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kohtalo

Hei,
      Minulla ihan sama tilanne omassa suhteessani, itse haluaisin pissaleikkejä, mutta avovaimo ei... Hän tietää kyllä kiinnostuksestani, mutta siihen se sitten jääkin.
      Tiedän etten tule hänen kanssaan koskaan saamaan mahdollisuutta näitä juttuja toteuttaa ja se harmittaa ja turhauttaa todella paljon.
      Minä en tykkää edes yksin "harrastella", enkä tiedä miten tämän ongelmani ratkaisisin... todennäköisesti jää kokonaan ratkaisematta.

Sinulla nyt on ainakin ne omat juttusi, jatka niitä jos niistä tykkäät :)

• no ei toi mitään, mun vaimo ei anna edes pillua.. :)

• mä taas
        jalmari100 kirjoitti:

no ei toi mitään, mun vaimo ei anna edes pillua.. :)

saan päällekusemisen,pimeeä,takaapäin"kiihottavaa"

• SaPe9

Ihmisillä pitäis olla joku tutka, että kumppania etsiessä sieltä paljastuisi nämä pissailijat, vähä niinku homotutka ;)

• sama kohtalo

Mä oon miettiny joskus ihan samaa, pitäis olla joku tutka :)

• Siitä vaan
        sama kohtalo kirjoitti:

Mä oon miettiny joskus ihan samaa, pitäis olla joku tutka :)

Kusilaikku haaroissa ajanee asian ja pistävä virtsanhaju johdattaa näkörajoitteisetkin paikalle.

• Koirankusikinttu

Minä jätän usein lompakon kotiin ja menen puistoon kävelylle odottaen että koirat kusisivat kintuilleni. Tämä saa lepotilassakin valtavan peeenikseni turpoamaan entisestään ja sylkemään pikkusylkyjä punttiin.

• Pisi.

Mulla on on nuormpi mies mikä nuolee kun olen päällä. Kun orkku tulee niin pääsee pissatkin, ei haittaa kaveria vaikka menee suuhun. On katsellut saunassa kun levitin ja annoin tulla.pissat sen päälle. Saanut siltä suikut suuhuni.

• Golden Party

Mukavaahan se on naaraan kiimakuset päälleen saada. Kaikkein mukavinta on saada ne suoraan suuhun.

• yhdessäkö?

tuo ois aivan sairaan kiihottavaa et nainen pissaisi päälleni..omalle emännälle ei viitsi ees ehottaa pitäis varmaan hulluna :)
      miltäköhän se tuntuis kun muna olis sisälläsi ja antaisit pissan valua....hmmm
      pissailtaisko salaa yhdessä?

• SaPe9

Aijai, en taida uskaltaa tuntemattoman kanssa, enkä varsinkaan kun en oo sinkku...mutta olisihan tuo ihanaa...

• yhdessäkö?

En oo sinkku minäkään,mutta sehän olisi salainen harrastuksemme...varmasti toisi mukavan lisän jännityskin..mieti asiaa?oon 100% luotettava.....

• 0239irpasdok

Kyllä kiihotuin kovasti kun minua kustiin autokaupassa silmään.

• w4yw4yw3y

LOL :D Kiitos illan nauruista..

• Tommi 50+

Minun salainen haaveeni on että nainen käskee nuolla pilluaan ja samalla runkata.. sitten kun alkaa olla sperman tulo lähellä hän käskee minut selälleen ja käskee jatkamaan runkkausta. Sitten hän alkaa pissaamaan kuuman suihkun kyrvälleni kun runkkaan ja saan mahtavan orgasmin pissan ruiskutetssa kyrvälleni..

• Kemi

Kiva että en ole salaisen haaveeni kanssa yksin. Emännän olen saanut houkuteltua pari kertaa pissaamaan päälleni, mutta halukas hän ei siihen ole. Todella kiihottava ajatus saada orgasmi ja samalla kuuma kusi suihku ruiskuasis kyrvälle. Asiaa vielä parantaisi lievä alistaminen kusijan suunnalta, käskyttäisi runkkaamaan ja antaisi luvan laukaista spermat.

• peemikko2

kiva kun taas tarkenee kumppareilla,oon ihan hulluna ja vlkoiset sukat....

• pissik

välillä onnistuu, ku kumppani on sillä päällä että suostuu lirut pöksyyn päästämään ennen seksiä. muuten hän ei oikein lämpenee noihin pissileikkeihin
      olen haaveillut saavani joskus suihkun suuhun kun nuolen häntä...
      haaveksi on vielä jäänyt.
      jos täältä löytyy joku kenen kanssa jakaisi ja naispuolinen kenen kanssa kokeilisi...

• ....

Mä en välitä ite tollasesta enkä oikein ymmärrä mitä ihmiset siinä näkee mut jos mun mies tykkäis tollasesta ni kyllä mä osallistua voisin jos se ois rakkaani mielestä niin kiihottavaa..

• Elämäni kiihottavimpia panoja ovat olleet ne, jolloin naiset ovat orkuissaan laskeneet alleen, koska silloin ainakin olen voinut olla varma siitä, että tein miehen työn.

• Tuo leikki kiihottaa minuakin, ja haluaisin todella harrastaa pissaleikkejä naisen kanssa..

• et ole tuon ongelman kanssa yksin....minuakin kiihottaa pissajutut!

• Pissamies

Minä kyllä tykkäisin tuollaisista leikeistä. Yksin olen niitä kiimoissani silloin tällöin harrastellut. Harmi vaan, kun aloittaja ei ole sinkku - olisimme voineet vaikka leikkiä yhdessä ;).

• einiinmustavalkoista

Voihan aloittaja leikkiä pissaleikkejä poikaystävänsä kanssa sillä vaikka mies ei kiihottuisikaan itse pissasuihkusta niin varmasti siitä kun tyttöystävä on alasti sylissä. Miehellekin tuottaa kuitenkin iloa nähdä naisensa nauttivan kun nuolee tätä ja miehestäsi olisi varmasti mukava nähdä kun nautit pissatessasi.

• kyllästynyt!

Olen vasta äskettäin tunnistanut itsessäni pari fetissiä, tai fetisseiksi lasken ne siksi, että mun on pakko tehdä niitä. Kumpikaan ei seksissä millään tavalla haittaisi miestä, mutta ollen kohdannut vain sellaisia miehiä, joita ne eivät kiinnosta. Siispä niitä ei ole olemassakaan. Pissailu ei ole mulle fetissi, mutta haluaisin kokeilla sitä, eihän siitä ainakaan ole mulle mitään haittaa. En ehkä ottaisi kusta suuhun mutta muuten olis kiihottavaa kokeilla miltä se tuntuu.

• Kaikenlainen pervoilu on mahtavaa. :D Mulla käy "hoidossa" pari naimisissa olevaa naista ja teen niiden kans kaikkea mahdollista kun kotona eivät uskalla tai mies ei oo innostunut. Melkein aina leikin pissaleikkejä niin että olen ottavana osapuolena ja se on minusta ihan järkyttävän kiihottavaa. ;) Jos jotain kiinnostaa niin mut saa kyllä leikkeihin mukaan. täydellistä kun nainen pissaa päälle ja suuhun. :)

• kyllästynyt

=) et sinäkään sitten yhtään kauempana voisi asua..

• kyllästynyt kirjoitti:

=) et sinäkään sitten yhtään kauempana voisi asua..

Oon liikkuvaa ihmis sorttia et laita vaan viestiä ;) Tiedä mikä päivä nähdään. :)

• toaletti

Meillä ei avovaimoa itseään kiinnosta WC-touhut, mutta on meikäläisen vuoksi ns. mukana menossa, laittautuu nätiksi jne. ja palvelee loppuun asti ilman, että homma tuntuisi mitenkään väkinäiseltä ja pakkopullalta. Mielenkiinto loppuu heti, jos toisen naama näyttää siltä, ettei vähempää voisi kiinnostaa.

• Kyllä pissa on kiihottavaa ja se on todella hyvä esileikki jos nainen suostuu pissaamaan suuhun. Kokemusta on ja tykkään.
      Ja lisää haluasin jos jostain vain löytys nainen moista tekemään...

• kyllä on ihanaa katsella kun nainen tai mies pissaa kontallaan

• kiihottaa katsella kun mies tai nainen pissaa kontallaan kyllä seisoo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe