Miten laiska mies vahaa veneensä? Riittääkö että pesen kunnolla jollakin pesuaineella sieni jonka jälkeen huolellinen huuhtelu. Tämän jälkeen jokin vaha kulmahiomakoneella pintaan? Mitä tuo pesuaine ja vaha voisi olla? Jokin edullinen ja helppo vaihtoehto kiitos.
Veneen vahaus
16
1316
Vastaukset
- Ulla_GNLD
Super 10 käy hyvin pesuun.
[email protected] - Ulla_GNLD
Linkki unohtu, samalla aineella pesee paljon muutakin
http://goldenstore.weebly.com/- super 10
Minulle super 10 kaupattiin että sitä voi vaikka juoda ja voi myös hampaat pestä. Ei ihme että gnld myyjät on sekasin kun juo pesu-aineita.
- Ulla_GNLD
Ite ollaan pesty ja huuhdeltu ja sitten kiillotuskoneella kiillotettu vahan levittämisen ja kuivumisen jälkeen.
Jos pinta jää laikukkaaksi kannattaa vahata useamman kerran.
Helppo homma ja hyvä tulee.- Jorma_KKKK
Eikö se vaha pitäisi levittää sillä kiiloituskoneella? Siinä se kovin homma on.
Vahan kuivuttua se vaan pyyhitään kevyesti kiiltäväksi.
- 3y25
Kyljen putsaamisen vesisuihkulla, spriillä ja fareklalla jälkeen en jaksa enää vahoilla hinkata vaan olen tykästynyt bilteman autovahashampooseen. Toimi viimekauden yhtä hyvin kuin vahat ja paljon kivempi levittää.
- Vahaa?
Eikös tuo farecla ole vaha, hiontavaha?
- 32423
Vahaa? kirjoitti:
Eikös tuo farecla ole vaha, hiontavaha?
joo jos ei spriillä tai muuten skeida lähde, niin farkela on viimeinen keino.
- älä polta
Kiillotuskonekin on jo overkill tavalliseen vahaukseen, käsin se käy. Rälläkkä taas takuuvarmasti tuhoaa pinnan polttamalla, saman näköinen kiillotuskone on eri juttu.
- 50+
Laiskamies ei venettä turhaan vahaa, miksi vahaisi?
Pian 50v veneilly, enkä kertaakaan ole veneitäni vahannut!- 50+
Enkä vahaa vieläkään...
- Easyway anyway
50+ kirjoitti:
Enkä vahaa vieläkään...
Ilmeisesti et välitä myöskään puhtaasta veneestä. Jos haluaa kylkien olevan puhtaita niin suosittelen vahausta. Puhtaanapito on paljon helpompaa vahatulla pinnalla. Voisiko tuo vahaamattomuus liittyä puuveneeseen
- 50+
Easyway anyway kirjoitti:
Ilmeisesti et välitä myöskään puhtaasta veneestä. Jos haluaa kylkien olevan puhtaita niin suosittelen vahausta. Puhtaanapito on paljon helpompaa vahatulla pinnalla. Voisiko tuo vahaamattomuus liittyä puuveneeseen
Ei liity. Onhan mulla ollut ja on vieläkin puuvene, mutta on mulla pari alupaattiakin. kuitupaatteja on ollut ja on nytkin kaksi. Pikkuveneitå on aivan turha vahata ja mun isompi 11m vene on kohta 15v vanha, enkä sitäkään vahaa. Parikertaa kesässä hyvällä liuotinpesuaineella kastelu ja painepesurilla paskat pois. Helevetisti paljon kevyempää kuin vahaaminen. En muuten vahaa autoakaan. Kerran nuorenamiehenä vahasin ja työmäärä oli aivan älytön tulokseen ja vahan pysyvyyteen nähden. Ei mun vehkeet paskasia ole.
- laiska pesijä
Laiskana veneilijänä en oikein ole milloinkaan ymmärtänyt sitä miksi siihen paatin (tai auton) kiillottaminen pitäisi olla jotain ihme tiedettä ja siihen pitää polttaa aikaa tuhottomasti.
Hoidan pesun keväällä ja syksyllä Star Briten Boat Wash -pesuaineella. Ensin pesuaineen levitys, antaa vaikuttaa ihan pari minuuttia ja sen jälkeen pesu harjalla.
Veneen kuivuttua vahaus kertaalleen AutoGlymin punaisella nestemäisellä vahalla ja se on siinä!- 7+12
Mä olen vuodesta toiseen vetänyt vain Hempelin Polishilla vai mikä sen nimi nyt oli. Puhdistaa ja suojaa samalla aineella.
- äkkiä kotiin
on se hyvä että tuli nämäkin jutut selväksi. huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760