Auttakaa!! miten saa varmasti orgasmin yksin? c:
Miten saa varmasti orgasmin yksin??
4
3237
Vastaukset
- sähköinen nautinto
Mies vai nainen? Minä olen ainakin saanut hyviä tuloksia sähköhammasharjalla, kun ottaa sen harjaosan pois, ja sillä pyörivällä kepukka-osalla varovasti huristelee kl:sen päältä. Parhaat nautinnot ikinä! Voi muuten täydellä latauksella nauttia tuntitolkulla. Pitää vaan olla yksin kotona, ettei hurina herätä kenenkään ihmetystä. Tän kun keksin niin voi että, tietenkään en sitä laitetta enää käytä hampaiden harjaukseen, vaan se on ostettu varta vasten alapään "harjailuun". Varot vaan ettet liian kovaa paina sillä tikulla. Siis sisään älä työnnä sitä myöskään. Se on vaan niin tajuttoman nautinnollista, ettei sitten enää oikeen miehen kanssa tule yhtä hurjaa nautintoa millään konstilla, eikä kehtaa kertoa että hei mä tykkään sähköhammasharjasta enemmän kun mistään muusta. Parhaan kohdan löytää itse kokeilemalla, kaikkein herkimpään kohtaan älä laita, sivuilta kun huristelee, niin nam! Varaat vaan monta tuntia aikaa, sitä ei pysty lopettamaan.
- mies48v
Olen kokeillut tuota myös terskan päähän...todella pitkäkestoinen nautinto... tulee aivan kylmiä väristyksiä ja jalat katoo alta ;)...ja spermaa alkaa tulla sillai valuttamalla. Sitä on aivan kiimoissaan siinä.
- fdfdssdfds
Siis millä pyörivällä kepukka-osalla? Sillä metallisella kapealla "tikullako" johon harja laitetaan kiinni? AUTS D:
- Anonyymi
Tärkeetä on kiihottua eka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648