Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miten saa varmasti orgasmin yksin??

Auttakaa!! miten saa varmasti orgasmin yksin? c:
43690
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mies vai nainen? Minä olen ainakin saanut hyviä tuloksia sähköhammasharjalla, kun ottaa sen harjaosan pois, ja sillä pyörivällä kepukka-osalla varovasti huristelee kl:sen päältä. Parhaat nautinnot ikinä! Voi muuten täydellä latauksella nauttia tuntitolkulla. Pitää vaan olla yksin kotona, ettei hurina herätä kenenkään ihmetystä. Tän kun keksin niin voi että, tietenkään en sitä laitetta enää käytä hampaiden harjaukseen, vaan se on ostettu varta vasten alapään "harjailuun". Varot vaan ettet liian kovaa paina sillä tikulla. Siis sisään älä työnnä sitä myöskään. Se on vaan niin tajuttoman nautinnollista, ettei sitten enää oikeen miehen kanssa tule yhtä hurjaa nautintoa millään konstilla, eikä kehtaa kertoa että hei mä tykkään sähköhammasharjasta enemmän kun mistään muusta. Parhaan kohdan löytää itse kokeilemalla, kaikkein herkimpään kohtaan älä laita, sivuilta kun huristelee, niin nam! Varaat vaan monta tuntia aikaa, sitä ei pysty lopettamaan.

Äänestä
  • Olen kokeillut tuota myös terskan päähän...todella pitkäkestoinen nautinto... tulee aivan kylmiä väristyksiä ja jalat katoo alta ;)...ja spermaa alkaa tulla sillai valuttamalla. Sitä on aivan kiimoissaan siinä.

Äänestä

• Siis millä pyörivällä kepukka-osalla? Sillä metallisella kapealla "tikullako" johon harja laitetaan kiinni? AUTS D:

Äänestä

Tärkeetä on kiihottua eka

Äänestä

Kommentoi aloitusta

... kirjoitti:

Auttakaa!! miten saa varmasti orgasmin yksin? c:

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu