http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/humalainen-mies-ajoi-bemarilla-tahallaan-pain-ihmisia-vankeustuomio/623873/
Bemari kuski tarttis kipeästi turpaan ja bemu prässiin!
Voiko tämä taas
13
176
Vastaukset
- turpaan ja prässiin
Kyllä se vaan on totta. Enempi ihmetystä herättäisi jos kyseessä EI olisi bmw,
bemaristit ja audistit ovat samanlaisia MAMMANPOIKIA. - H å k a n.
Mammanpojalla on ollu letku suussa kesken ajon tai sitten se on ollu kännissä. Veikkaan molempia
- M a r t t i
Milläs te mammanpojat itse ajelette, millään muulla automerkillä ei ole uutisarvoa jos on henkilövahinkoja sattunut.
BMW ei ole tilastojen kärkipäätä, silti uutinen BMW vahingoista pääsee otsikoihin ?
Tuoreimmasta Liikennevakuutuskeskuksen listauksesta selviää, että joillakin automalleilla pelti kolisee huomattavasti muita autoja enemmän.
Tuoreimmassa listassa tiedot on kerätty vuosilta 2008-2010, ja tilasto on laadittu sattuneina vahinkoina sataa ajoneuvoa kohti, eikä autojen kokonaismäärä vaikuta siten sijoitukseen.
Kaikkien vahinkojen osalta aivan kärjessä keikkuvia autoja yhdistää yksi tekijä: ne ovat uusia maastoautoja tai tila-autoja, kuten Toyota Landcruiser, Volvo XC 90, Chrysler Voyager, Kia Sorento ja Mercedes-Benzin ML-sarja.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288453202653.html
- Heh hee
"Köyhät ja kateelliset corollakuskit taas uikuttaa"
Tuon värssyn kohta joku bemaripentti laittaa tänne. - munattomat luuserit
Se on taas nämä saaataanan aivottomat kuskit, jotka ajaa ja pysköi miten sattuu :8
- Vaihteeksi
taas turha aloitus.
Kun sattuu kolari jossa osallisena on BMW tai Mercedes Benz, se mainitaan uutisessa. Muiden autojen kohdalla merkkiä ei mainita syystä tai toisesta.
On näköjään tuo järkevä keskustelu kadonnut johonkin. Yleensä täällä lähinnä pikkupoikain länkytystä. - Ikuinen polvivamma
Voin sanoa, että olisi se ollut mikä auto tahansa, se sattui kovasti ja sattuu edelleen. Kamalinta mikä tässä on, on se, että saan kärsiä ikuisesta vammasta ja kivut on edelleen kovat, samoin henkinen kärsimys. Lieventävänä asiahaarana edelliset tuomiot, mihin tämä maa on menossa. Eikö tuossa tapauksessa olisi pitänyt nimenomaa tuomio olla kovempi. Vähintäänkin taponyritys. Kuka minun tuskaani lieventää? Kipu ja särky korvaus 2200€ ja henkisestä kärsimyksestä 1800€ . Kovin on ihmisen terveys ja järki arvoton.
- Suomen
oikeusjärjestelmä osoitti taas toimivuutensa,eihän tuollaisista mitään saa mutta kun antaa tai ottaa lahjuksia niin siitä saa jo vähintään 5 vuotta linnaa. Eli tässä maassa on kansalaisten henki halpaa.
- Hullu, mikä hullu
on ainaki tuo bemari kuski, kun ajoi tahallisesti päin ihmis paljoutta.
Hoitoon tuollaisen pitääs heti passiittaa ja antaa kunnon selkäsaunan sen päälle - Jännäkakka
Ostaja voi valita merkin, merkki ei voi valita ostajaa.
- e34 530
Minä näen asian näin, että kyllä muillakin merkeillä ajavat perseilevät tuolla liikenteessä, mutta uutisissa mainitaan vaan BMW-merkkiset ajoneuvot. Jos joku olisi tehnyt saman teon jollain mersulla tai voortilla, sitä automerkkiä ei välttämättä olisikaan mainittu...Ja aina ei sit tarvitse yleistää, koska kaikki bemukuskit eivät ole mulkkuja. Se on kiinni ihmisesta, eikä siitä, millä hän ajaa!
- himari pentti
Mutta BMW tekee jostain syystä kiltistäkin kuskista eläimen........
- M a r t t i
nimimerkki: ( himari pentti ) 13.3.2013 16:41
" Mutta BMW tekee jostain syystä kiltistäkin kuskista eläimen........ "
Tehokas moottori jolla ajaminen vaatii itsehillintää ettei mene överiksi onnistuu useimmilta Bemarikuskeilta useammin, päinvastoin kuin onnettomuustilastojen kärki jossa BMW ei ole edustettuna.
Median uutisoinnin takia on syntynyt vääristynyt kuva BMW autoilijoiden ajotaidoista, kun onnettomuustapauksissa mainitaan ajoneuvon merkki vain jos autona on BMW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117