Voiko tämä taas

olla totta?

13

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turpaan ja prässiin

Kyllä se vaan on totta. Enempi ihmetystä herättäisi jos kyseessä EI olisi bmw,
      bemaristit ja audistit ovat samanlaisia MAMMANPOIKIA.

• H å k a n.

Mammanpojalla on ollu letku suussa kesken ajon tai sitten se on ollu kännissä. Veikkaan molempia

• M a r t t i

Milläs te mammanpojat itse ajelette, millään muulla automerkillä ei ole uutisarvoa jos on henkilövahinkoja sattunut.

BMW ei ole tilastojen kärkipäätä, silti uutinen BMW vahingoista pääsee otsikoihin ?

Tuoreimmasta Liikennevakuutuskeskuksen listauksesta selviää, että joillakin automalleilla pelti kolisee huomattavasti muita autoja enemmän.

Tuoreimmassa listassa tiedot on kerätty vuosilta 2008-2010, ja tilasto on laadittu sattuneina vahinkoina sataa ajoneuvoa kohti, eikä autojen kokonaismäärä vaikuta siten sijoitukseen.

Kaikkien vahinkojen osalta aivan kärjessä keikkuvia autoja yhdistää yksi tekijä: ne ovat uusia maastoautoja tai tila-autoja, kuten Toyota Landcruiser, Volvo XC 90, Chrysler Voyager, Kia Sorento ja Mercedes-Benzin ML-sarja.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288453202653.html

• Heh hee

"Köyhät ja kateelliset corollakuskit taas uikuttaa"
      Tuon värssyn kohta joku bemaripentti laittaa tänne.

• munattomat luuserit

Se on taas nämä saaataanan aivottomat kuskit, jotka ajaa ja pysköi miten sattuu :8

• Vaihteeksi

taas turha aloitus.

Kun sattuu kolari jossa osallisena on BMW tai Mercedes Benz, se mainitaan uutisessa. Muiden autojen kohdalla merkkiä ei mainita syystä tai toisesta.

On näköjään tuo järkevä keskustelu kadonnut johonkin. Yleensä täällä lähinnä pikkupoikain länkytystä.

• Ikuinen polvivamma

Voin sanoa, että olisi se ollut mikä auto tahansa, se sattui kovasti ja sattuu edelleen. Kamalinta mikä tässä on, on se, että saan kärsiä ikuisesta vammasta ja kivut on edelleen kovat, samoin henkinen kärsimys. Lieventävänä asiahaarana edelliset tuomiot, mihin tämä maa on menossa. Eikö tuossa tapauksessa olisi pitänyt nimenomaa tuomio olla kovempi. Vähintäänkin taponyritys. Kuka minun tuskaani lieventää? Kipu ja särky korvaus 2200€ ja henkisestä kärsimyksestä 1800€ . Kovin on ihmisen terveys ja järki arvoton.

• Suomen

oikeusjärjestelmä osoitti taas toimivuutensa,eihän tuollaisista mitään saa mutta kun antaa tai ottaa lahjuksia niin siitä saa jo vähintään 5 vuotta linnaa. Eli tässä maassa on kansalaisten henki halpaa.

• Hullu, mikä hullu

on ainaki tuo bemari kuski, kun ajoi tahallisesti päin ihmis paljoutta.
      Hoitoon tuollaisen pitääs heti passiittaa ja antaa kunnon selkäsaunan sen päälle

• Jännäkakka

Ostaja voi valita merkin, merkki ei voi valita ostajaa.

• e34 530

Minä näen asian näin, että kyllä muillakin merkeillä ajavat perseilevät tuolla liikenteessä, mutta uutisissa mainitaan vaan BMW-merkkiset ajoneuvot. Jos joku olisi tehnyt saman teon jollain mersulla tai voortilla, sitä automerkkiä ei välttämättä olisikaan mainittu...Ja aina ei sit tarvitse yleistää, koska kaikki bemukuskit eivät ole mulkkuja. Se on kiinni ihmisesta, eikä siitä, millä hän ajaa!

• himari pentti

Mutta BMW tekee jostain syystä kiltistäkin kuskista eläimen........

• M a r t t i

nimimerkki: ( himari pentti ) 13.3.2013 16:41

" Mutta BMW tekee jostain syystä kiltistäkin kuskista eläimen........ "

Tehokas moottori jolla ajaminen vaatii itsehillintää ettei mene överiksi onnistuu useimmilta Bemarikuskeilta useammin, päinvastoin kuin onnettomuustilastojen kärki jossa BMW ei ole edustettuna.

Median uutisoinnin takia on syntynyt vääristynyt kuva BMW autoilijoiden ajotaidoista, kun onnettomuustapauksissa mainitaan ajoneuvon merkki vain jos autona on BMW

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe