Olen nyt seuraillut taustalla AS-palstaa jonkin aikaa ja tullut siihen tulokseen että suurin osa palstan jäsenistöstä on aivan muuta kuin aspergereitä.
Vaikuttaa siltä että tuolla palstalla on enemmän vakavista mielenterveyshäiriöistä kärsiviä kuin oikeita aspergereitä.
On "ihmeparantumisia" AS-diagnoosin vihdoin saaneilla, väitteitä ettei asperger ole osa autismin kirjoa aina, sitä että asperger voisi muka olla aivan mitä vaan! Hullua.
Eniten ihmetyttää juurikin nämä ihmeparantumiset joista monet nimimerkit siellä puhuvat. He ovat ensin vuosikausia olleet mielenterveystoimistojen asiakkaita ja havitelleet asperger-diagnoosia vaikka millä keinoin ja kun he lopulta ovat kyseisen diagnoosin sitten saaneet hankittua rahalla joltain yksityisyrittäjä-lääkäriltä, niin he ovatkin PARANTUNEET ja alkaneet elämään normaalia ja jopa hyvänlaatuista elämää! Yhtäkkiä heistä on tullut terveitä ihmisiä joilla aspergerpiirteisyys on enemmänkin plussaa kuin miinusta...... HUH HUH HUH sanon minä!
AS-palstalla myös suurimmalla osalla kirjoittajista on "oma diagnoosi" eli heillä on vain oma mielipiteensä, sekä palstan hullujen tuki mielipiteelleen siitä että heillä "aivan selvästi on assipiirteitä" ja he ovat "asseja", kuten eräs pönttö palstalla kirjoittaa jokaiselle joka kertoo epäilevänsä että on asperger. :D
Aivan naurettavaa!
.....Miten yhtäkkiä kaikki haluavat olla aspergereitä (tai ADHD/ADD:tä), se kummastuttaa.......
AS-palstan hullu jengi!
AS-palstankritisoija
1
206
Vastaukset
- akkupora
Eli pystyt pelkkien kirjoitusten perusteella diagnosoimaan heidät ei-asseiksi? Vau. Oletko ammatiltasi selvännäkijä vai oletko muuten vaan houreinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998