Olen 18v ja aloin kärsiä ohimoiden kohoamisesta jo 1-2v sitten. Pari viikkoa sitten tilasin Rogainea, mutta päädyin lopettamaan sen käytön jo 10 päivän jälkeen rintakipujen takia, joiden arvelen johtuvat lääkkeestä. Nyt olisi haussa korvaavaa lääkettä. Onko ketään kellä olisi ollut samoja oireita ja osaisi suositella jotain toista lääkettä? Joutuvatko kaikki minoksidiili valmisteet kohdallani pannaan?
Kuten aikaisemmin sanoin, kärsin kohonneista ohimoista. Hiusraja on kuitenkin aina ollut selkeä ja hiukset tuuheat edestäkin. Rogainen käytön aloitettuani hiukset kuitenkin (oletetusti) lähtivät harvenemaan, palautuvatko takaisin normaalin tilaan nyt käytön lopetettuani?
Olisin kiitollinen vastauksista näihin pariin kysymykseen.
Rogaine ja rintakivut
Jepi11
2
783
Vastaukset
- 99+1=100
Rintakipu ja rytmihäiriöt kuuluvat sivuvaikutuksiin Rogainella se lukee
muistaakseni purkissakin,se sai minutkin lopettamaan käytön,
En muista mistään lukeneeni mitä tapahtuu jos oireista huolimatta
jatkaa käyttöä,paheneeko,meneekö ohi vai jatkuuko samanlaisina koko käytön ajan,en halunnut ottaa selvää itse kokeilemalla.Koska hyöty kuitenkin on aika epävarma. - 9+2
Jos minoksidiili sen aiheuttaa, ei silloin mikään ko. ainetta sisältävä valmiste sovi sinulle. Jäljelle jää finasteridi ja ketokonazol. Ensimmäinen virallinen lääkehoito kaljuuden hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117