Eikö Ari ja Amoral ole enää Voicella pannassa=esityskiellossa? Kanavasurffailin eilen ja tossa iltapäivällä pärähti Amoralin Silhouette soimaan, taisi olla siinä Cityradion koosteessa.
Biisi ei mielestäni ole mitenkään erityinen, eikä Arin ääni pääse siinä oikeuksiinsa mutta nami nami piten söpöjä poitsuja. Varsinkin Ari ja Ben! Amoralin pitäis tehdä enemmän musavideoita ja vähän rokkaavampia biisejä. Silhoutte kuulosti ikävästi Sturmiksien uudelta schaibalta ;)
Amoral Voicella ekaa kertaa!?
3
171
Vastaukset
- hyvä biisi ja video
Silhouette-video soi hyvinkin usein Voicen rock ohjelmassa ilmestyttyään ja vielä viime vuonnakin. En ole katsellut Voicea varmaan puoleen vuoteen, mutta mukava kuulla, että video pyörii siellä edelleenkin. Miksi ihmeessä olisi esityskiellossa? Hienoa kyllä, että esittävät videota bändiltä, jonka takana ei ole isoa levy-yhtiötä.
- jaa-a
Mikä ihmeen esityskielto? :D Kyl siel on sitä muutenki soittettu.
/Ihana kappale kyl on. :)- sturmistelija
No jos nyt yritetään sentään pysyä totuudessa... eihän Aria ja/tai Amoralia ole hirveästi soitettu tai ainakaan näytetty Voicella koskaan, ei edes silloin kun Ari on ollut latauslistalla. Ne "sehaukkuiremun" antipatiat nääs...
Voicen radiosta en osaa sanoa mitään kun en ko kanavaa kuuntele ;)
En ollut mitenkään dissailemassa, vaan olen diggailut Aria ja Amoralia yhdessä ja erikseen jo vuosia, vaikken mikään kritiikitön superrrfani olekkaan. Mun mielestä Silhuette vaan on liian hidas ja sturmismainen nyyhkyballaadi. India anyone..=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446