Ikaalisten taajamasta on viitisenkymmentä kilometriä seitsemiseen ja Koveron maisemiin. Itse pidän vaeltamisesta siellä ja sieltä saa mahtavia valokuvia.
Olen havainnut, että tosi harvoin siellä törmää Ikaalisten keskustan ihmisiin. Onko paikka jäänyt oudoksi vai eikö sinne vain haluta lähteä, koska se on Ikaalisissa??
Käykäähän tutustumassa ja nauttimassa!
Kuinka hyvin seitsemisen mahdollisuudet tunnetaan?
5
98
Vastaukset
- Ikoolinen
" Onko paikka jäänyt oudoksi vai eikö sinne vain haluta lähteä, koska se on Ikaalisissa??"
Tokko tuo on syy, sillä kuntahan kuitenkin panostaa suuresti alueen matkailukäyttöön.- uutta tietoa
Mitä Ikaalisten kunta on panostanut Seitsemisen alueen
hyväksi ? - ikoolinen
uutta tietoa kirjoitti:
Mitä Ikaalisten kunta on panostanut Seitsemisen alueen
hyväksi ?Siis onhan Ikaalinen tehnyt vaikka mitä:
-On rakennettu hyvät tiet alueelle ja teitä myös pidetään hyvässä kunnossa.
-Mainonnassa Seitseminen huomioidaan voimakkaasti kylpylän rinnalla.
- -Methusalem-
Liian kaukana.
On tehnyt mieli käydä, mutta kun pääasialliset kulkuneuvot on linja-auto ja polkupyörä...
Minun puolestani sen voisi luovuttaa Parkanolle. Ei oikein tunnu osalta tätä kuntaa. - hyödyllinen alue
Ei ole jäänyt oudoksi Seitseminen. Monena vuotena sieltä on löytynyt mustikat, puolukat, karpalot ja lakat. Sieniäkin on todella paljon ja ne maisemat ja kunnon kahvit matkalla ja voileivät. On hienoa maastoa, ainoa mitä pelkään, on noi saamarin karhut, jotka tunkee joka paikkaan. Susia en ole siellä tavannut ja maakotka oleili raadon ympärillä viime syksynä. Hirviä ja peuroja on todella paljon ja näätä pesueensa kanssa..
Myös erilaista kasvistoa löytyy sieltä. Olen samaa mieltä, kantsii tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893732
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1911470- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051020Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45917
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86899- 98889
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125862