Minulla on HP-merkkinen tietokone, jossa on windows vista 32. Koneeni meni jumiin ja siihen tulee seuraavanlainen kolmekohtainen viesti:
1. Aseta tietokoneeseen windowsin asennuslevy ja käynnistä kone uudelleen.
2. Valitse kieliasetukset ja valitse sitten seuraava.
3. Valitse korjaa tietokone.
Ongelmani on se, että minulla ei ole enää tallella sitä windiwsin asennuslevyä, joka koneen mukana sitä ostettaessa tuli, joten tietäiskö kukaan mitä sellaisen voisi ostaa?
Koneeni on 5 vuotta vanha ja ajattelin, että jos sillä jotankin ensi kesään saakka
pärjäisi, niin ostaisin sitten kesällä uuden koneen.
Tietääkö kukaan mistaä sellaisen windowsin asennuslevyn voisi ostaa jota se koneeni kysyy?
Mistä Windowsin asennuslevy
4
890
Vastaukset
- siellä yks uhri?
HP?
Kaikki hp:n tuotteet hylkäsin jo vuosia sitten. Ne pyrkivät valtaamaan koneesi totaalisesti, eikä niistä tahdo päästä eroon millään! Samanlainen loinen, kuin on Nortonkin. Heitä vesilintua! - harha1
Asenna seiska. Lataa tuolta:
http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/ Windows Vistan asennuslevyn voi ostaa esim huuto.netistä: http://www.huuto.net/hakutulos/category/81/sort/closing/page/2
Tosin sieltä löytyy vain muutama vaihtoehto.
Koneessa voi olla myös sisäinen palautusosio jolta Windowsin voi uudelleen asentaa.- tietoa vailla
Kiitos kaikille kirjoittajille, minä vein sen koneeni huoltofirmaan. Korjaus maksaa kustannusarvin mukaan 60-90 euroa (riippuen siitä onko kovalevy rikki vai riittääkö pelkänwindowsin asentaminen) ja saan hakea sen koneeni jo tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810219K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2355927Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735394PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *925010Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe62676- 2142582
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172414- 282234
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822187