Minulla on HP-merkkinen tietokone, jossa on windows vista 32. Koneeni meni jumiin ja siihen tulee seuraavanlainen kolmekohtainen viesti:
1. Aseta tietokoneeseen windowsin asennuslevy ja käynnistä kone uudelleen.
2. Valitse kieliasetukset ja valitse sitten seuraava.
3. Valitse korjaa tietokone.
Ongelmani on se, että minulla ei ole enää tallella sitä windiwsin asennuslevyä, joka koneen mukana sitä ostettaessa tuli, joten tietäiskö kukaan mitä sellaisen voisi ostaa?
Koneeni on 5 vuotta vanha ja ajattelin, että jos sillä jotankin ensi kesään saakka
pärjäisi, niin ostaisin sitten kesällä uuden koneen.
Tietääkö kukaan mistaä sellaisen windowsin asennuslevyn voisi ostaa jota se koneeni kysyy?
Mistä Windowsin asennuslevy
4
828
Vastaukset
- siellä yks uhri?
HP?
Kaikki hp:n tuotteet hylkäsin jo vuosia sitten. Ne pyrkivät valtaamaan koneesi totaalisesti, eikä niistä tahdo päästä eroon millään! Samanlainen loinen, kuin on Nortonkin. Heitä vesilintua! - harha1
Asenna seiska. Lataa tuolta:
http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/ Windows Vistan asennuslevyn voi ostaa esim huuto.netistä: http://www.huuto.net/hakutulos/category/81/sort/closing/page/2
Tosin sieltä löytyy vain muutama vaihtoehto.
Koneessa voi olla myös sisäinen palautusosio jolta Windowsin voi uudelleen asentaa.- tietoa vailla
Kiitos kaikille kirjoittajille, minä vein sen koneeni huoltofirmaan. Korjaus maksaa kustannusarvin mukaan 60-90 euroa (riippuen siitä onko kovalevy rikki vai riittääkö pelkänwindowsin asentaminen) ja saan hakea sen koneeni jo tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979