En ole epätoivoinen. En ole vihainen sinulle. En ole surullinen. En ole katkera.
Olen onnellinen siitä, että sain tutustua sinuun.
Rakastan sinua nyt
Meillä oli hetkemme
8
185
Vastaukset
- mies täällä
Niin minakin vähäsen taidan rakastaa sinua
- mies täällä...
Ja joo kyllä... tuli vähän ikävä.. siksi tänne ilmestyin.. Ja
Minä tiedän... että hänen (sinun) kanssa minä en pystyisi olemaan koko-aikainen "suhteen vetäjä" - mutta ehkä minä en sitä haluakaan... mutta määräysvalta-kysymys ei olisi ihan selkeä.. en pystyisi hänen kanssaan olemaan määräilevä osapuoli, mutta en kyllä siedä, enkä pysty olemaan määräilevän ihmisen kanssa. Tosin en vielä tiedä, mikä vaikutus niillä kahdella päärynällä ja sillä lantion seudulla (etu ja takapuolella) asiaan olisi :D - Nyt oli
mies täällä... kirjoitti:
Minä tiedän... että hänen (sinun) kanssa minä en pystyisi olemaan koko-aikainen "suhteen vetäjä" - mutta ehkä minä en sitä haluakaan... mutta määräysvalta-kysymys ei olisi ihan selkeä.. en pystyisi hänen kanssaan olemaan määräilevä osapuoli, mutta en kyllä siedä, enkä pysty olemaan määräilevän ihmisen kanssa. Tosin en vielä tiedä, mikä vaikutus niillä kahdella päärynällä ja sillä lantion seudulla (etu ja takapuolella) asiaan olisi :Daika omituista ja sekavaa tekstiä. Mistä ihmeen määräilystä hourailet?
- Joku, ei ap.
mies täällä... kirjoitti:
Minä tiedän... että hänen (sinun) kanssa minä en pystyisi olemaan koko-aikainen "suhteen vetäjä" - mutta ehkä minä en sitä haluakaan... mutta määräysvalta-kysymys ei olisi ihan selkeä.. en pystyisi hänen kanssaan olemaan määräilevä osapuoli, mutta en kyllä siedä, enkä pysty olemaan määräilevän ihmisen kanssa. Tosin en vielä tiedä, mikä vaikutus niillä kahdella päärynällä ja sillä lantion seudulla (etu ja takapuolella) asiaan olisi :DEikös suhde ole aina neuvottelua? Tarviiko siinä mitään määräilyä harrastaakaan?
- skitsoassinarsisti
Minä en rakasta edes itseäni
- Hetkistä kiittäin
Noin se pitää ajatella kuin aloittaja.Yks virhe siinä vaan on.Ei enää kannata kauheasti rakastaa, jos ne hetket oli, eikä ole enää.Pääasia ettei jäis mitään hampaankoloon, kuten aika monilla jää.
- Selkeääpäs
Ihan selkeästi selitti, ettei halua määräillä suhteessa, eikä halua tulla määräillyksi.
- Eiköhän se normaali
parisuhde perustu ihan yhteisille päätöksille jne. Ei siinä määräysvallasta suuntaan tai toiseen ole kyse, silloinhan se ei ole mikään parisuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750