Hei!
Alle kuukauden päästä olisi kuulokäyrätesti, mutta olen jo varautunut kuulokojeen hankintaan. En tällä hetkellä saa selvää kaikista englanninkielisistä sanoista ja puhelimessakin on ongelmia konsonanttien kanssa. Voisiko kuulokojeesta olla apua lievään kuulonalenemaan? Onko kenelläkään kokemuksia?
Kuulokojeesta apua lievään kuulonalenemaan?
4
289
Vastaukset
- PHONEK!!
on apua!!ja nykyään hyvin kehittyneitä!! kuulo käyrän perusteella?sulle(säädetetään) aleneman vastikkeeksi kuulokoje vastaamaan menetettyä kuuloa..!?:( mulla (phonek versata) merkkinen korva tausta koje! ja hyvin kuulee... :) terve tuloa ääni mailmaan!! jota kunniottaa VASTA KUN SEN ON MENETTÄNYT.!!!!? :(
- Ap.
Kiitos vastauksesta. Kiinnostaisi tietää onko sinulla itselläsi lievä vaiko keskivaikea kuulonalenema?
- phonek
muistaakseni? keski vaikea... :( ja oikeesta meni kuulo pari vuotta sitten pimeeksi kokonaan..!!?? ( implantti ) auttas! mut pärään onnex ilman... ?
- ,,,,,,,,,,,,,,
siis pärjään.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442