Siis voi että mitä sinä nainen saat minussa aikaan! Tänään nähtiin, enkä voi taaskaan ajatella mitään muuta kuin sinua, niitä sinun kauniita silmiäsi ja hymyäsi ja sitä katsetta. Oletkohan sinä vapaa? Todella kaunis ja sellainen kiltin oloinen nainen ainakin kyllä olet.
Ne silmät ja se hymy
ihastunut.
6
1245
Vastaukset
- ...........
missä nähtiin? tänään taas eräs mies hurmas mut katseellaan söpöllä tervehdyksellä :)
- Yks vaan
Olenhan minä. Kaverille heitin läppää. Säkin pyörit taas mun mielessä
- JustMeYeah
Missäpäin? :)
- J****
kyllä olen vapaa, tule vaan juttusille :)
- typy7
Voi,et ollut mun ihastus johon vahingossa törmäsin,häkellyin aivan täysin,ihanat silmät ja hymy miehellä,huh taas on typykän pää sekaisin! :)
- ...
Miss päi tää kaunokainen tepasteli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760