Onko tämä jätkä kiinnostunut minusta?

Apua tarivtseva

Olen tässä melkein vuoden katsonut kahden jätkän touhuilua ja se menee näin:
Tästä saattaa tulla pitkä stoori, mutta kai jaksatte lukea, nimittäin tarvitsen apuanne, heti!
Kyse on nimittäin paniikista, ahdistuksen tunteesta... :(

Olin viime kesänä uimassa kaverini kanssa eräällä laiturilla, kun sinne tuli sitten kauhee jätkä porukka, jotka alkoivat sitten ärsyttävällä tavalla pelleillä kavereidensa kanssa.
Me olimme ihan paniikissa kaverini kanssa, ja halusimme pois, mutta emme kehanneet mennä niiden "vilauttakaa nyt vähän" sanojen jälkeen heidän eteensä pelkissä pikineissä, joten odotimme niin kauan aikaa, että jätkät lähti, n. 15min virtaavassa jää kylmässä vedessä, joka paikka kohmeena, ison laiturin takana. Jätkät tulivat kuitenkin takaisin, joten jouduimme häipymään pois pyyhkeet päällä.

Tämä jälkeen, kun olimme menossa parinpäivän päästä uudelleen uimaan sinne, niin pitihän niiden samojen jätkien tulla yhtaikaa sinne samaan paikkaan. Onneksi ei keretty mennä uimaan, mutta jätkät sitten hokivat, että tytöt uimaan jne..
Me sitten lähdimme pois sieltä ja sen jälkeen ei enää edes yritetty mennä uimaan.

Kun koulu alkoi niin kaikki oli hyvin, mutta törmäsimme jokaikinen päivä kyseisiin jätkiin, tähän päivään saakka..

Olen kuitenkin huomannut, että kaksi, kolem (?) jätkää, sanotaanko nyt vaikka T , S sekä T.H. ovat (ehkä) kiinnostuneet minusta, jos en ymmärrä heitä väärin..

Aina kun kyseiset jätkät kävelevät ohi, niin he levittävät hartiansa jotenkin jännästi ja kävelevät ryhtisuorana, kunnes ovat menneet minun ohi.
Välillä heillä tulee virneitä ja pitkiä katselu hetkiä minuunpäin, ja tietenkin hämmennyn siitä, joten katson poispäin välillä hymy huulillani.

Oli ne mitenpäin tahaansa esm penkillä selkä minuunpäin, niin kuitenkin he katsovat pitkään taakseen (minuunpäin) ja hymyilevät.

Viimeksi tänään kaupassa S jotenkin lähentyi minua niin paljon, että sain pienehkön paniikin ja lähdin kokonaan pois kyseisen hyllynluolta muualle.

Auttakaa! Miten saan tuon hetkellisen ahdistuksen tunteen ja pienen paniikin pois itsestäni? minä kuitenkin nauran jne..mutta kuitenkin jätkät tuntuvat olevan ihan jees tyyppejä, joihin vosiin takuulla tutustua!

Mitä tämä tarkoittaa.. ? :(

2

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua tarvitseva

Tarvitsen oikeasti tätä apua..

• 6r7kl

Itselläni ainakin auttaa rentoutumiseen se ettei ajattele vastakkaista sukupuolta mitenkään seksuaalisessa mielessä vaan ihan vain antaa jutun luistaa niinkuin kenen tahansa kanssa. Myöskin se auttaa jos et turhia mieti mitä hän on ulkonäöstäsi mieltä yms.
      Ajattelet ns. parhaana kaverina etkä mieti turhia.

Sekin auttaa tulevaisuudessa jos pyrkii aina tilaisuuden tullen tutustumaan kaikenlaisiin ja näköisiin ihmisiin, saa ns. harjoitusta :D

Nuo kaikenlaiset ihastuksen merkkien miettimiset ovat monesti vain merkki siitä että olet itse super ihastunut, joten niitä ei kannata ylenpalttisesti pohtia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      331
      3239
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      206
      2853
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      59
      2447
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      172
      1512
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1299
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1290
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      925
    8. 60
      923
    9. 85
      860
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe