vaikka eivät asu edes Suomessa
on se kumma juttu.
Ulkomaalaisiin saa heti yhteyden
9
107
Vastaukset
- kumma tuttu
Kanntaa kantaa jotain kättäpidempää mukana, kun on ulkomaalaisten kanssa tekemisissä.
- ..................
AIka rasistinen kannanotto. Olen asunut monikulttuurisessa Suomessa ja siellä kyllä suomalaiset itse riehu eniten.
- kumma tuttu
.................. kirjoitti:
AIka rasistinen kannanotto. Olen asunut monikulttuurisessa Suomessa ja siellä kyllä suomalaiset itse riehu eniten.
Suomeen ei kaivat näitä pitsanpyörittäjiä enään yhtään enempää. Menkööt vaikka jenkkeihin. Monikulttuurillisuus on vaara ja siitä hyvä esimerkki on USA.
Suomea sellaisena, kun se on tunnettu itsenäisyydestä on tuhoutumassa.. Tässä globalistisaation edessä. Ei meidän politikoilla ole enään mitääö omaa tahtoa, ovat vain sellaisia isojenkihjoen myötäilijöitä. - ................
kumma tuttu kirjoitti:
Suomeen ei kaivat näitä pitsanpyörittäjiä enään yhtään enempää. Menkööt vaikka jenkkeihin. Monikulttuurillisuus on vaara ja siitä hyvä esimerkki on USA.
Suomea sellaisena, kun se on tunnettu itsenäisyydestä on tuhoutumassa.. Tässä globalistisaation edessä. Ei meidän politikoilla ole enään mitääö omaa tahtoa, ovat vain sellaisia isojenkihjoen myötäilijöitä.Mielummin pitsanpyörittäjää, kun se puukolla riehunut rappioalkoholisti, joka uhkasi tappaa minut.
- kumma tuttu
................ kirjoitti:
Mielummin pitsanpyörittäjää, kun se puukolla riehunut rappioalkoholisti, joka uhkasi tappaa minut.
ne tulee tänne kostaan länkkärien sinne viemät antipatiat raiskaamalla ja pahoinpitelemällä suomlaisia.
- soomalainen nainen
saa tosiaan paremman yhteyden vaikkei edes ole iskumielessä liikenteellä eikä ulkomaalaisella ole puhelintakaan :D
- heti vastaavat
ottaa vain viidakkorummut esiin ja tupruttelee savumerkkejä
- ahkeran työnraatajan
Jotkut hullut suomalaiset hakkasivat jonkun ulkomaalaisen junasiivoojankin katauksissaan
- saa...
Jossain tapuaksissa aivan varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057