Kasvihuoneen tilaaminen Virosta?

Kasvihuone Virosta

Onko kellään kokemusta Juliana-kasvihuoneen tilaamisesta Virosta?
Anu Poed OÜ myy ja toimittaa suoraan kotiin. http://www.kasvihuoneet.fi/

Tuotteet on samoja, joita Kivikangas tuo maahan, mutta hinnat muutaman satasen halvempia. 6m2 kasvihuoneen toimitus Espooseen maksaa 129€ ja haluavat 50% ennakkomaksun. Maksaminen tapahtuu laskulla.

5

5156

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E nagu Eesti

Jos ottaa riskin, että siinä on jokin vika, niin tuotetakuun selvittäminen Viron kielellä voi tuottaa haasteita. Voihan sen hakea itse Virosta.

• Kasvihuone Virosta

Hei,

olen itse juuri tilaamassa samasta paikasta noilla samoilla maksuehdoilla Juliana-kasvihuonetta. Oletko jo saanut tietoa myyjän luotettavuudesta?

• Jahvo

Varmaankin ihan luotettava myyjä, mutta en itse näe vaivaa jos kasvihuone pohjineen maksaa about 3300-3400 ja rahti suomessa 59€ ja virosta 119€. Hintaeroo jää vajaa 50€ ja sillä vaivalla en ala palautteleen särkinäisiä laseja viroon asti. Maahantuojan edustus on aina maahantuojan edustus.

P.S. Kukaan ei maksa tästä kommentista yhtään mitään mulle vaan on ihan henkilökohtanen mielipide...

• jatta4

Hei

Suunnittelen ensikevääksi kasvihuonetta, mahdollisesti Palram 130x190. Onko kukaan kasannut ko laitosta kierrepaalujen päälle niistähän saisi aika kätevän perustuksen. Mitä mieltä Palramista yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1423
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      655
    Aihe