Onko kellään kokemusta Juliana-kasvihuoneen tilaamisesta Virosta?
Anu Poed OÜ myy ja toimittaa suoraan kotiin. http://www.kasvihuoneet.fi/
Tuotteet on samoja, joita Kivikangas tuo maahan, mutta hinnat muutaman satasen halvempia. 6m2 kasvihuoneen toimitus Espooseen maksaa 129€ ja haluavat 50% ennakkomaksun. Maksaminen tapahtuu laskulla.
Kasvihuoneen tilaaminen Virosta?
5
5025
Vastaukset
- E nagu Eesti
Jos ottaa riskin, että siinä on jokin vika, niin tuotetakuun selvittäminen Viron kielellä voi tuottaa haasteita. Voihan sen hakea itse Virosta.
- Kasvihuone Virosta
Hei,
olen itse juuri tilaamassa samasta paikasta noilla samoilla maksuehdoilla Juliana-kasvihuonetta. Oletko jo saanut tietoa myyjän luotettavuudesta? - Jahvo
Varmaankin ihan luotettava myyjä, mutta en itse näe vaivaa jos kasvihuone pohjineen maksaa about 3300-3400 ja rahti suomessa 59€ ja virosta 119€. Hintaeroo jää vajaa 50€ ja sillä vaivalla en ala palautteleen särkinäisiä laseja viroon asti. Maahantuojan edustus on aina maahantuojan edustus.
P.S. Kukaan ei maksa tästä kommentista yhtään mitään mulle vaan on ihan henkilökohtanen mielipide... - jatta4
Hei
Suunnittelen ensikevääksi kasvihuonetta, mahdollisesti Palram 130x190. Onko kukaan kasannut ko laitosta kierrepaalujen päälle niistähän saisi aika kätevän perustuksen. Mitä mieltä Palramista yleensä.- Kasvihuone
Tuolla on esimerkki miten kasvihuoneen voi perustaa tukevasti
http://thorblog.net/rakentaja/2015-04-08-kasvihuoneen-perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20713247
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes931159- 1141085
- 221050
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?37981Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80653- 63623