Onko kellään kokemusta Juliana-kasvihuoneen tilaamisesta Virosta?
Anu Poed OÜ myy ja toimittaa suoraan kotiin. http://www.kasvihuoneet.fi/
Tuotteet on samoja, joita Kivikangas tuo maahan, mutta hinnat muutaman satasen halvempia. 6m2 kasvihuoneen toimitus Espooseen maksaa 129€ ja haluavat 50% ennakkomaksun. Maksaminen tapahtuu laskulla.
Kasvihuoneen tilaaminen Virosta?
5
4808
Vastaukset
- E nagu Eesti
Jos ottaa riskin, että siinä on jokin vika, niin tuotetakuun selvittäminen Viron kielellä voi tuottaa haasteita. Voihan sen hakea itse Virosta.
- Kasvihuone Virosta
Hei,
olen itse juuri tilaamassa samasta paikasta noilla samoilla maksuehdoilla Juliana-kasvihuonetta. Oletko jo saanut tietoa myyjän luotettavuudesta? - Jahvo
Varmaankin ihan luotettava myyjä, mutta en itse näe vaivaa jos kasvihuone pohjineen maksaa about 3300-3400 ja rahti suomessa 59€ ja virosta 119€. Hintaeroo jää vajaa 50€ ja sillä vaivalla en ala palautteleen särkinäisiä laseja viroon asti. Maahantuojan edustus on aina maahantuojan edustus.
P.S. Kukaan ei maksa tästä kommentista yhtään mitään mulle vaan on ihan henkilökohtanen mielipide... - jatta4
Hei
Suunnittelen ensikevääksi kasvihuonetta, mahdollisesti Palram 130x190. Onko kukaan kasannut ko laitosta kierrepaalujen päälle niistähän saisi aika kätevän perustuksen. Mitä mieltä Palramista yleensä.- Kasvihuone
Tuolla on esimerkki miten kasvihuoneen voi perustaa tukevasti
http://thorblog.net/rakentaja/2015-04-08-kasvihuoneen-perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871969- 821780
- 511410
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481375- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1251134Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!251043- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23953