Kun uusi kirjoitus tulee luettavaksi , tämä Paiholaan kuuluva kirjoittaja syöksyy sen kimppuun kuin ampiainen , aina epäasiallisesti ja yleensä ivaten . Häirikkö , käypä hakemassa uudet lääkkeet , jos vähän rauhoittuisit ! Tämä on tavallisten ihmisten välinen keskustelupalsta , jossa voi pohtia monia tavallisten ihmisten asioita .
Sairas häirikkö
13
405
Vastaukset
- Ampsiainen
Taidat nähdä pikku-ukkoja? Kenenkähän lääkkeet lie loppuneet?
- miekö?
Psii psiii....kohta pistän.... ;D
- efrtyuikuy
Niin tämä on tavallisten ihmisten välinen keskustelupalsta ja tänne saa kirjoittaa, keskustella ja kommentoida asioita ihan vapaasti.
Onko sinulla joku ongelma?- Heka Virmån
Onko hermoissa vikaa?? Onko?? Onko??? Myönnä pois. HAHAHAHAHAAAAA!!! Taitaa vähän vi-tuttaa nyt. HÄH? Myönnä pois. Onko hermoissa vikaa?? Onko onko?
- yukiuytrfe
Tuota... Missäsä täällä lukee, että vain ongelmattomat saisivat kirjoitella tänne?
- kinkkikikikiki
Heka Virmån kirjoitti:
Onko hermoissa vikaa?? Onko?? Onko??? Myönnä pois. HAHAHAHAHAAAAA!!! Taitaa vähän vi-tuttaa nyt. HÄH? Myönnä pois. Onko hermoissa vikaa?? Onko onko?
Kiva sinäkin täällä. ;)
Mistäs kirjoiteltas tänään muusta kuin hermovioista?
- Että näin
Ongelmiahan on kaikilla ihmisillä, Itä-Suomessahan on muutenkin eniten mielenterveysongelmaisia.
- fabitis
fabiti is therms
- Se on sairasta
Kirjoitellahan saa , mutta onko pakko mielenterveysongelmiaan purkaa hyökkäämällä toisten kirjoituksiin epäasiallisesti .
- kissamirrit
Lehdessä -äskettäin luki, pohjoiskarjalassa on eniten mielen teveys sairauksia.
- Että näin
No näitähän on joka keskustelupalstalla välillä jotka ovat mielestään selvännäkijoitä ihmisen persoonista, kun pitäisi päinvastoin tutkia itseänsä (varmaan tutkineet liikaa).
- TullaanToimeen
Oletko rasisti kun et häiriköitä siedä?! Mene hoitoon senkin NATSI!
- häirikkökö
Mä olen häirikkö, mä olen häirikkö......;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760