Kävin eilen Korva,Nenä,Kurkku lääkärillä! ja sanoivat siellä että harvemmin näin pahaa tulehdusta on ja että noin paljon tulee "MÄTÄÄ" mua ei se neula jännittäny joka lävistää ruston. mutta se suola lios joka nenääni tungettiin sattui aivan sikana! varmaan sen takia koska painetta oli niin paljon että se tuntu siltä kun poskeni räjähtäisi! toimen piteen jälkeen menin istumaan ja odotin uutta aikaa. siinä 5minuutin sisään.. mulle tuli aivan hirvee olo! juoksin vessaan oksentamaan menin takasin... lääkäri tuli kysymään onko mulla kaikki hyvin.. no en kerenny oikee sanomaan mitään että täytyy mennä vessaan ja tällä kertaa oksenus tuli niin kovaa että veri rupesi valumaan nenästä kunnolla! no menin takasin odotus tilaan sain laput ja lääkäri edelleen kyseli vointiani sanoin että ku pääsen ulos tää helpottaa... no lähin kävelemään aulaa pitkin.. ja oli pakko pysähtyä silmissä sumeni ja pääsin juuri ja juuri istumaan ku aloin täristä ja kylmä hiki pukkas miehelleni sanoin että tuo vettä.. siinä hetken istuttua se olo katosi!!!! Halusin vain kuulla onko kellään tälläistä tapahtunut! operaation jälkeen.. paha olo,oksennus ja pyörrytävä olo!
Olen siis raskaana jo yli puolenvälin eikä se tuntunut että olisi siitä johtunut!
Jännitys? vai se tunne ku paine katoaa yhtäkkiä ontelosta!? joka oli muhinu jo 2viikkoa tuolla? joutunut käymään 4kertaa päivystyksessä ennen ku asialle tehtiin jotain 1kerran passitti hammalääkäriin ja mitään ei löytynyt.. syy oli alun alkaen poski!
Miksi ne antoi mun kitua niin pitkään!
Kävin eilen Poskiontelo Punkteerauksessa... muiden kokemuksia?
Vähän huolestunut!
1
227
Vastaukset
- alkuperänen
Tänään toinen kerta eikä yhtään ollu niin paha kun maanantaina :) lääkäri sanoi että ei ihme että on sillon pyöryttänyt ja maha menny sekasin koska paine oli niin kova poskiontelossa! elii en saanut vastauksia täältä joten kiitos kuitenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 951302
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2241216