Oon 16v tyttö, ja oon kärsiny nyt tosta tunteesta ehkä suunilleen vuoden, joka on vaan pahentunu ja pahentunu, en osaa yhdistää tätä mihinkää sairauteen enkä muihinkaa juttuihin, kellään ei oo näyttäny olevan samanlaisia oireita sentakia alkaa jo kyllästyttää ja ärsyttää että mikä
Mua vaivaa...
Eli tulee siis syödessä semmonen outo tunne et ruoat tulis ulos, sellanen et tulee outo paine kurkun päähän ja se ns. "Jomottaa" sillai et "nyt se tulee" ja "ei sittenkää" ja uusiks ja uusiks.. Se tunne kestää vaa yleensä 3-5 sekunttia eli tulee TOSI nopeesti ja voimakkaasti, ja sen jälkee meneeki sit jo ruokahalu, ehkä siitä säikähyksestä enemmänki, plus että se on todella inhottava tunne eikä haluu sitä uudestaa kokee...koskaan en siis oo oksentanu, mut siin hetkes ain on 100% varma et oksennus tulee, mut aina järjel tiiän et se ei tuu ku koskaa vaik kuo vahvasti se tunne tulis ni ei oo tullu..se tunne on niin vaikee kuvailla, mut se on sanoinkuvaamattoman inhottava :( enkä jaksa sitä enää. Oon yrittäny kattoa et millon se tulee ja missä ruoissa mut en ota selvää ku tulee millon missäki mitä vaan syödessä.. Sen saattaa tuntea jo vähän etukäteen et se tunne tulee ihan just, ja tadaa se tulee :/ ja yks mitä huomasin, ku oon alkanu nyt zumbas käymää, ku olin iha kauhee hengästyny ja näi ni sama tunne tuli..?! En osaa yhdistää tätä mihinkään?
Kiitos niille tosi paljon jotka jaksaa vastata! Tai jos tulee omia ajatuksia mieleen mistä vois johtua! Mä sanoin tosta mun terapeutille (kärsin paniikkihäiriöstä esilllä olemisesta) mut ei se sen kummemmin siihen puuttunut.. Ravintoloissakaan ei uskalla kohta käydä, kun tekis aina mieli juosta siitä pöydästä jonnekki ku se tunne tulee, ei pysty vaan istuu paikallaan .. :/
mistä vois johtua??
need help!
1
<50
Vastaukset
- Poika 18
Mulla on samalainen tunne mie olen ite 18 vuotias poika, mulla alkoi joskus 4 kuukautta sitten oireet, sydän tykyttää kovaa lämmön nousu, luule että keuhkot ei jaksaa toimia enää. nykyän tulee oksennusta joka ruokailun jälken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708