Melodikot top5

Dhommi´´

Listasta ei juuri voi kiistellä

1. Mozart
2. Bach
3. Schubert
4. Tchaikovsky
5. Händel

11

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oscar Hammerstein

      Parhaat melodikot satunnaisessa järjestyksessä:

      P.McCartney-J.Lennon
      P.Simon
      Jagger-Richard tai Goffin-King tai Lamont Dozier-Brian Holland-Eddie Holland tai Leiber-Stoller tai Richard Rodgers
      T.Kärki
      G.Malmsten

      dhönnin lista jostain ennenmuinoin eläneistä feodaaliherrojen musikkihuotrista:
      1. Mozart. Joo, sijoittuisi jonnekkin sijoille 6-10.
      2. Bach. Joo, sijottuisi jonnekkin sijoille 6-10.
      3. Schubert. Pelkkä nimi, yhden tai kahden hitin mies. Ei kuulu edes Top 20:neen.
      4. Tchaikovsky. Pjotr, no hän ois pärjänny Mozin ja isi-Bachin ohella tosimusiikissakin eli rokissa, sijoittuisi jonnekkin sijoille 6 - 15.
      5. Händel. Pelkkä nimi, ei kuulu edes Top 20:een.

    • FACTAA MULPERO

      Chopin syrjäyttää Bachin suurempana melodikkona.

    • PAsTAA MULPER go

      Simon syrjäyttää Chopinin suurempana melodikkona.

    • Harrison K.

      Tekikö tää popula muka parempaa Beatles-musiikkia kuin Beatles itse?!?!?!

      > 1. Mozart
      2. Bach
      3. Schubert
      4. Tchaikovsky
      5. Händel

      Kirjoita aiheesta tieteellinen julkaisu. Pistä lisäbulletiini aiheesta "Love Me Do ei ole sinfonia".

      Jumalaut mikä pösilö.

    • punanaama

      Paraat melotikot :

      1. Jagger Richards
      1. J.C.Fogerty
      1. Springsteen
      1. Holder/Lea
      1. B.Wilson

      Taidakkos enempää sanoakaan? Menikö jo jauhot suuhuun hihhulillakin??

      • 9+19

        Dorka


    • Eläköön riitasoinnut
      • Klasu Järviklasu

        Hyvä biisi ja varsinkin b-osan kontrapunkti oli kaikessa loistokkuudessaan tosi svengaava. Sen kudoksessa oli sitä fjongaa, jota musassa tarvitaan. Biisi ei ollut ihan niin sointurikas kuin odotin ja soolokin oli tynkä, mutta sen intensiteetti oli häkellyttävän avoin ja rapsakka. Tätä ois kiva tanssia.


      • otaha hömpsyt
        Klasu Järviklasu kirjoitti:

        Hyvä biisi ja varsinkin b-osan kontrapunkti oli kaikessa loistokkuudessaan tosi svengaava. Sen kudoksessa oli sitä fjongaa, jota musassa tarvitaan. Biisi ei ollut ihan niin sointurikas kuin odotin ja soolokin oli tynkä, mutta sen intensiteetti oli häkellyttävän avoin ja rapsakka. Tätä ois kiva tanssia.

        Dorka mikä dorka.


      • Klasu Järviklasu
        otaha hömpsyt kirjoitti:

        Dorka mikä dorka.

        Kapellimestari olisi voinut korostaa biisin nintendoa, jolloin fraktuuri olisi noussut struktuurin edelle tai jopa sen yli. Silloin olisi saanut vaikutelman, että viipyilevän klonk-sävelen sijaan tarjolla onkin tymäkkä ja nopea buzolee.

        Biisin parasta antia on kakkososan 4/4-tahdin omaava ossobucomainen kevennys, joka vetää vertoja Meetvurstzartin Show me your bottocks -tulkinnalle. Sen vaginaalinen tulento on aivan omaa luokkaansa ja luultavasti tässä on pyritty samaan eli helmeilevän ekstaattiseen eksenssiiviin.


    • popeda

      Miljoonat ja miljoonat ihmiset on sen osoittanu, että se on kriteeri no 1. Sillä jos muutama kuuntelee nykyklassista tai muuta vastaavaa epämusaa ei ole mitään merkitystä.

      Tyhmä oli tosiaan kysymyksesi ja kertoo aika paljon kyllä kysyjästä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe