Oikeasti, ei jaksais enää käydä täällä lukemassa näitä ketjuja kun joku kysyy vaikka kuinka paljon laihtuu 500 kalorilla päivässä, niin heti joku agressiivinen antianorektikko tulee valittamaan että älä edes harkitse tyttö se on niin väärin MINÄ tiedän!! tai sitten joku suoltaa jotain sääli paskaa tuutin täydeltä, tai kirjoittaa kamalan elämäntarinansa anoreksian kourissa. Mua ei enää yhtään kinnostais lukea näitä aiheen ohi meneviä kommentteja. Pliis ihmiset, ketään ei kiinnosta! Perustakaa joku oma paraneville tarkoitettu palsta!!
Kaikki ei anorektikot, tai valittavat läskit ex-anorektikot!!!
9
208
Vastaukset
- 4356789
Palstan kuvauksessa lukee: "Keskustele anoreksiasta, sen oireista ja hoidosta." Kyllä, HOIDOSTA. Toisin sanoen tää palsta EI ole tarkoitettu paroanojen thinspo-propagandan levittämiseen, eikä edes pelkästään anorektikoille vaan myös esim. omaisille. Että menehän pissaliisa ja perusta itse sellainen samanmielisten proanafoorumi, jolla viihdyt paremmin. Ei täällä ole milään pakko roikkua lukemassa sitä "säälipaskaa" (se on muuten yhdyssana, tai no, siis sikäli kun se nyt on suomen kielen sana ollenkaan).
Enkä mä varsinaisesti sääli sua, jokainen proana on mun puolesta ihan vapaa pilaamaan oman elämänsä, mutta ei kukaan täysjärkinen myöskään jaksa lukea noita teikäläisten naurettavia ihkutusjuttuja ja täysin typeriä ja tuhoon tuomittuja dieettisuunnitelmia kommentoimatta niitä mitenkään. - _ruby_
Sori en oo mikään pissaliisa, 23-vuotias nainen. Ja kyllähän musta sääli paskaa tulee erikseen. Anoreksiaa oon sairastanut viimeiset 13 vuotta. Eikä kaduta yhtään. Tällä hetkellä oon taas vaihteeksi normaalipainoinen mutta kuten viime kesänä oon taas reilusti alle 50 kilon.Ainut asia mitä kadun on ne anorektiset vuodet mitä olen ollut normaalipainoinen. Ei se elämä ole yhtään paremmaksi muuttunut läskin myötä. Vain laihuus tuo minulle todellisen onnen ja sen olen vihdoin ja viimen tajunnut. Eikö tänne vois kaiken tasapuolisuuden nimissä tehdä oma paikka niille jotka ei tahdo parantua? Kun ei oo laissa kielletty sairastaa anoreksiaa? Poltetaanhan tupakkiakin vaikka se on vahingollista ja saattaa tappaa yhtä lailla kuin anoreksia. Voishan täälläkin siellä ehkä tulevalla palstalla olla varoituksena kuin tupakkiaskin kyljessä että saattaa olla johtaa kuolemaan. Mutta se on jokaisen oma valinta.
- _ruby_
Ennen kuin rupeat lapsellisesti mussuttamaan virheestä tekstissäni; olen siis nyt normaalipainoinen mutta kovaa vauhtia pääsemään takaisin viime kesän mittoihin.
- ..........
_ruby_ kirjoitti:
Ennen kuin rupeat lapsellisesti mussuttamaan virheestä tekstissäni; olen siis nyt normaalipainoinen mutta kovaa vauhtia pääsemään takaisin viime kesän mittoihin.
Voi muru, ketään ei kiinnosta. :)
- Hallan akka...
Tänne saa ja voi jokainen kirjoittaa vapaaehtoisesti. Jos kaipaat toisenlaista palstaa, ole hyvä ja etsi sellainen.
Saat varmasti olla ihan rauhassa anorektikko ja varsinkin jos se on ainoa autuaaksi tekevä, niin kukapa sinua olisi muuttamaan. Mutta kuten tiedät anoreksia on sairaus ja siksi siitä täällä puhutaan ja nimenomaan sen parannuskeinoista koska useimmat eivät vapaaehtoisesti ole syömishäiriöisiä.
- Ihan paras
"Sori en oo mikään pissaliisa, 23-vuotias nainen."
Hahaha, joo, siis oikein TOOSI kypsä ja aikuinen siis. :D Eipä se pissismi näköjään oo muutenkaan iästä kiinni, sun jutut on ihan samaa linjaa kun näillä palstan 14-vuotiailla angstaajilla. - Trollaatko?
Sama kyllä pisti minun silmääni ; "23-vuotias kypsä aikuinen nainen"???
Liekö sitten sh vai mikä vaikuttanut asiaan, henkinen kypsyys ei todellakaan ole 23-vuotiaan tasolla. - ._.
Tänne palstalle mahtuvat kaikki. Jos jossain ketjussa halutaan keskustella siitä miten laihtuu 500kcal päivässä, niin annettakoon heidän keskustella siitä, tarviiko joka rakoon mennä mussuttamaan? Toisessa ketjussa taas jutellaan paranemisesta, rauha heillekin siinä eikä mennä trollaamaan väliin.
Vaikka olisi missä sairauden vaiheessa menossa, ei kukaan tarvitse ja ansaitse toisten ihmisten haukkumista, mussutusta, pätemistä tai sääli-paskaa (ha, mites ois tällanen kirjotusasu), eikä ketään oikeastaan kiinnostakaan. Joten pysytään ketjujen sisällä asiassa ja annetaan kaikille tilaa.
Ja aloittajan kypsyys-tasosta voi lukija käyttää tarkkanäköisyyttään, mutta teidän "kypsien" vastaajien kommentit olivat kyllä kaikkea muuta kuin kypsiä ;)
Peace and Love man ! - _ruby_
Juuri näin. En minäkään mene haukkumaan lyttyyn niitä jotka haluaa parantua. Jokainen tekee mitä haluaa elämällään. Joskus tuntuu että olen menettänyt kaiken uskon ihmisiin lukiessani viestejä täällä, mutta kiitos äskeisen ei ehkä sittenkään kaikki toivo ole menetetty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934732Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2053774Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311224
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611193- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä33942