Millaisia ovat Kuopion raviradan lounasravit? Onko lounas siellä ravintolassa vai miten järjestetty? Hinta 10 e on pienen sorttinen eli taitaa olla melko vaatimaton lounas kyseessä? Entä millainen muutoin tapahtumana? Voitteko suositella tätä tai jotain muuta tekemistä aikuisporukalle joka piipahtaa päiväksi Kuopioon?
Kuopion lounasravit?
1
155
Vastaukset
- wundg
Kuopion raviradalla on katsomo jossa on A-oikeuksin varustettu ravintola, ja tuo lounas tarjotaan siellä. Ravintolasta on hyvät näkymät raviradalle. En tiedä minkälaista ruokaa siellä on, en ole itse koskaan lounasta siellä syönyt, mutta olen käsittänyt että ihan hyvä peruslounas siellä on. Hinnan perusteella pitäisi olla ihan kunnollinen lounas, sillä yleensähän lounas maksaa 7-14 euroa useimmissa paikoissa. Jos olette ravi-ihmisiä niin tottakai lounasraveihin kannattaa mennä, tai jos raveihin haluatte tutustua.
Ihan tavalliset lounasravithan nämä ovat. Ei mitään suurta yleisöryntäystä, sillä osa pelaajista pelaa pelejä kioskien toto-pisteissä eikä vaivaudu radalle asti. Mukavahan siellä on ravintolassa istua ja katsella raveja, hyvässä seurassa varsinkin.
Mutta jos ravit eivät ole teidän juttu, niin kannattaa suunnata jonnekin muualle. Jos ruoka on kiinnostavampaa kuin ravit, niin hintavamman (24,50 euroa) lounaan voi nauttia Puijon tornissa kauniita maisemia ihaillen. Myös Ravintola Os tarjoaa maittavan lounaan Kuopion keskustassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808