Elikkäs tästä se painon pudotus lähtee! Painan tällä hetkellä about 135kg ja olen 173cm pitkä, olen siis nainen. Avomieheni lupasi että kun olen laihtunut 40kg rupeemme harkitsemaan lasta. Otan tänäm asia vakavasti, koska haluan lapsen. Minun on pakko kerrassaan laihtua! En voi jatkaa tälläistä elämää, tää on ihan sairasta!
En kerrassaan voi hyväksyä itseäni tälläisena! Pidän itseäni tosi rumana ja isona. Hävettää liikkua ulkona, olen kuin tynnyri.
Haluan vain terveellisen elämän! En tajua miten olen voinut ajaa itseni tähän tilanteeseen! Hyi olkoon!!! Olen kokenut kiustausta painostani, ja olen kyllästynyt siihen joten NYT lähtee LÄSKIT!!!
Tästä se lähtee!
5
138
Vastaukset
- onnea :)
Hienoa,että olet päättänyt tehdä asialle jotain.Laihdutus on kuitenkin pitkäjänteistä ja hidasta hommaa.Usko saattaa olla koetuksella monta kertaa.Lue tuo viestisi aina välillä ja muista se tunne,kun päätit,että läskit lähtee :)
- yudsjkisl
Olen samankokoinen kuin sinä.
Olisitko halukas sähköpostien vaihtoon kanssani?- läskimimmi
joo mikä ettei =)
- Taistelunorsu
Aloittajalle paljon tsemppiä ja onnea!
Itsellä vasta 5 kiloa takana,
tosin eipä ole aloittamisesta mennytkään vasta kuin reilut 3 viikkoa.
Edessä omalla kohdalla vielä semmoiset 30 pudotettavaa, mutta jokainen päivä vie lähemmäs tavoitetta.
Itseäni on auttanut se etten ajattele kuin yhtä päivää ja hetkeä kerrallaan..
Myös varsinainen tsemppiohjelma on suurin pudottaja..se on monella tapaa rohkaiseva.
Kyllä me onnistutaan :) - mä määrään
mä päätin vuoden alussa,että nyt minä määrään ja läskit vikisee.ja se on pitänyt.kiloja lähteny 11,5 ja jos vielä 10 kiloa lähtee niin olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117