Tää ikävä on ihan fyysistä kipua välillä, tänään oli erityisen hajottava päivä. Tänne on helppo purkaa tuntojaan, enpä oikein muille voi puhua salaisesta tunteestani suhun mies. Olit/olet varmaan vieläkin ihana : )
Tunnetko samoin vielä?
17
804
Vastaukset
- yksi addikti
Miksi tunne on salainen?
- tämmösiä me ollaan
Nainen voi aina tulla puhumaan tunteistaan. Me miehet oikeasti toivomme tuota, koska meille se on vaikeaa ja opimme joka kerrasta uutta. :)
Kun nainen aloittaa puhumisen niin mieskin uskaltaa kertoa omia tuntojaan. - m->n
Lähdin just töihin ja jotenkin ikävöin sinua vaikken oikeastaan edes tunne hyvin...
- samat tunteet
Tunnen vieläkin samoin. Vain sinä.
Ei ole helppoa tuo kun ei pysty muille puhumaan tunteestaan, tiedän sen itsekin. Vaikea vaan uskoa toisen vieläkin ajattelevan..- Niin,
samaa mieltä itsekin olen, miksi vielä ajatella kun sinä teet tätä mitä teet .. loputtomiin,
valehtelet ja mitä lupaat et koskaan pidä sanaasi. joku vaan. - ihquuihquuihquu
sinä - sinä - mies taas messissä
- huvitelmaa ).
ois se hauska nähdä teidän vakisinuttelijoiden naamavärkki kun te kerran näkisitte teijän
tän oikeen apn naaman kelle hoette vain sinä vain sinä. )). - Minäminäminä
ihquuihquuihquu kirjoitti:
sinä - sinä - mies taas messissä
Et sitten huomannut tuota Niin nimimerkkiä, hän on sinä sinä nainen. Se ikuinen joka vastaa jokaiselle.
- ed.
Minäminäminä kirjoitti:
Et sitten huomannut tuota Niin nimimerkkiä, hän on sinä sinä nainen. Se ikuinen joka vastaa jokaiselle.
ei, minä vastasin tuolle sinä sinä miehelle joka on takiaisena joka naisen kimpussa.
älä näe vaivaa siitä kelle minä vastaan, sun jutut ei kiinnosta mua. - .....
Minäminäminä kirjoitti:
Ja mukana myös Statler ja Waldorf.
- rakas,rakas,rakas,
huvitelmaa ). kirjoitti:
ois se hauska nähdä teidän vakisinuttelijoiden naamavärkki kun te kerran näkisitte teijän
tän oikeen apn naaman kelle hoette vain sinä vain sinä. )).rakas,rakas,rakas,rakas,rakas,rakas,rakas,rakas
- )) =.
huvitelmaa ). kirjoitti:
tän oikeen apn naaman kelle hoette vain sinä vain sinä. )).ja siellä ois vastassa riihen seinästä revästy norsunvittunaama. )) =.
- -----------
huvitelmaa ). kirjoitti:
tän oikeen apn naaman kelle hoette vain sinä vain sinä. )).täällä saa jokainen kirjoittaa,mitä haluaa.
- niin saa
----------- kirjoitti:
täällä saa jokainen kirjoittaa,mitä haluaa.
ja samaten kaikkee saa kommentoida mitä haluaa.
- Ja aina
sama lankee loveen ja putoo samaan kuoppaan.
- lovely
Mitä tarkoittaa loveen lankeeminen? Onko se jotakin semmoista mitä katuu?
Provoon täällä moni lankee, mutta ehkä niin haluaakin..?
- Ikävää kun on ikävä
No mihinkä ne mun tunteet ois kadonneet? Ei mihinkään. Kyllä sä tiedät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862